Taka mała obserwacja i coś do analizowania dla Michała
Wspomniana już kiedyś trasa Warszawa-Kraków pokonana w poniedziałek. Start 6 rano, SOC100%, SOC po dojeździe 8% temperatura od 9-11 stopni. Umiarkowany wiatr z kierunków bocznych/czołowych. I teraz na całej długości ekspresówki tempomat ustawiony na 140 km/h (wiem za dużo) sporo tirów wyprzedzających się nawzajem więc trasa raczej szarpana z dużą ilością przyspieszeń i hamowań. Czas 3h 8min do ścisłego centrum grodu Kraka z małymi objazdami robót więc nieźle, ale
Powrót z Krakowa do Wawy wczoraj, start po 16tej z SOC 100%. Czas 3h 36min z czego dokładnie 30min zajęło wydostanie się z centrum Krakowa pomimo bus pasa. Temperatura 21-16 stopni. Bezwietrznie. Cała ekspresówka pokonana płynnie z tempomatem na max 125km/h
SOC po dojeździe
27% !!!
Wnioski:
LFP kocha temp 20 stopni a prędkość 125 km/h wydaje się być idealna do długich przelotów w rozsądnym czasie.
Zużycie na zdjęciach żeby nie było, że konfabuluję

Chyba lubię to auto!