TESLA - ciekawostki

gim-kg

Pionier e-mobilności
ja sie wpinałem w komputer i to z takim strachem bo dwie minuty tylko jest na to , bo inaczej zablokuje samochód Przerobiłem kierownicę Przerobiłem monitor bagażniki ii jakoś się tam nic do mnie nie czepiali No były wątpliwości bo takiego cudaka jeszcze nie mieli.Ale tez nie zrobili wszystkiego .Zrobili zawieszenie wymieniajc dolny wahacz itp
No właśnie, jak tam podeszli do twojego yoke?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Lodowka taka peltierowa podpieta pod zapalniczke na 24h wraz z wartownikiem zuzyla okolo 15% energii z baterii. Tak jak by kogos interesowalo czy mozna zostawic na noc lodowke podpieta pod zapalniczke.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
No właśnie, jak tam podeszli do twojego yoke?
Serwisanci czy Ci co tam się kręcili (gadałem z trzema osobami), nie mają elektryków i samo ich posiadanie to już dużo , a przeróbki to już poważne naruszenie spokoju. Tym bardziej, że to drogie zabawki. Że lepiej zostawić w orginale, bo sprzedać będzie trudniej. Tak jakbym myślał o sprzedaży i pozbawiał się przez to zabawy. Mało takich szurnietych jak ja.

Na mój komentarz że mogę wymienić w pół godziny bo mam dwa druty, rurkę szczypce i klucz w bagażniku, to gościa zatkało. Yoke tradycyjnie, kto nie ma ten nie zrozumie, jak z EV . Masę krytyki z wyobraźni.

Jak pisałem, to młode chłopaki i oni by chcieli aby tylko szyby były przyciemnione, niski profil opony, subwoofer, i markowe buty. Pytanie po co to, bo wszystko inne musi być oryginalne a tuning ma być taki jak u kolegi od Opla Manty
To tak jak z kupowaniem zimówek od Tesli za worek kasy, bo orginał lub narzekanie na brak skóry jakby nie można było dać do tapicera samochodowego i taniej wyjdzie niż gdyby producent taka opcje zaoferował. itd. U nas samochód dla wielu to cudo nie do ruszenia, a serwis producencki jest jako jedyny profesjonalny (widać jak profesjonalny, skoro dla mnie zamówili nie to co powinni! .
Generalnie była tylko obawa o ingerencję w elektronikę, a akurat zaczęli zwozic im Trójki, to był dym. Panienka o blond lekko włosach nie miała zastrzeżeń a odprowadzala auto do serwisu
Zrobili diagnostykę wymienili to co niżej i posmarowali
NUT,HF,M14-1.5,t10),ZNNI (1112245-00-A)
BOLT,HF,M14-1.5X83,t109),ZNFL,SMAT (1109823-00-B)
NUT&WSHRESWIM14XI.5,EIOIZNFL,PTP (1109263-00-B)
FR LWR COMP LINK ASSY, 0.975 KN/MM, RH (1044359-00-A)
Halfshaft - Front Drive Unit - RH (Lubricate at Hub)
Halfshaft - Front Drive Unit - LH (Lubricate at Hub)

.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Jest coś zastanawiającego!
Komunikat o awarii lewego pasa pojawiał mi się sporadycznie od kilku miesięcy.
ZAWSZE był to sygnał dźwiękowy i napis na ekranie przy nowej jeździe, potem tylko piktogram bez dźwięku.
Z chwilą przyjazdu w okolice serwisu co kilka minut upierdliwy dzwonek i napis.
To kompletnie rozwalało jazdę. Nawet napisałem wkur.. ny do nich (zdj)

Screenshot_20220924-173159_Tesla~2_copy_768x1707.jpg


Po odbiorze dalej dzwoniło. Ale im dalej od serwisu tym rzadziej. Potem ustało.
Ciekawe dlaczego? Przypadek, cud czy celowe działanie?
 

JareG

Pionier e-mobilności
Sprawdź lepiej to zawieszenie, czy aby dobrze je poskręcali..

Pozdrawiam
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Wymienili dolny wahacz i siląc się na teorie spiskową, zrobiono to aby mi zamknąć gębę. Niemniej podziałało to na psyche, gdyż auto prowadziło się bardzo dobrze i jakby było bardziej zwarte
?
Generalnie serwis mi się podobał, bo obyło się bez zbędnego zawracania tyłka. W aplikacji można śledzić, że ładują, co otwarte i że potem jechali testowo. A tak po prawdzie to sam podobnie do nich kupiłem zestaw elektryczny do trunka niby pasujący do modelu i rocznika ale nie do końca. Zdarza się i nie było by problemu gdybym mieszkał w okolicy. Berlin nie ma tej wiązki a Warszawa zamówiła. Trudno referrale się przydadzą
 
Top