Bronek
Pionier e-mobilności
150 ! Sam tempomat ok ! Nie rozumiem tych 150 i trzymania pasa
Mamy 140 max z ap ,( było do 150 z trzy aktualizacje temu)
Sam tempomat to inna bajka.Albo czegoś nie kumam ?
Kilka razy bawiłem się w ronda i jest to ciekawe doświadczenie dla pobudzenia zmysłów ale ronda to nie u nas. Fsd/AP w Europie to trasy szybkiego ruchu i autostrady , czasem miasta ale nie skrzyżowania , ronda anawet nie wszystkie przejścia dla pieszych - na jednyych staje na inny nie lub ich nie widzi.
To wolna amerykanka i tu trzeba być czujnym i znać te odcinki.To wynik różnorodności przepisów,głupoty urzędników,, innych kierowców, itp.No i Tesli że olala raczej tą ścieżkę "Europejską" zmian.
Ale na normalnych drogach Tesla "robi autonomię" bardzo dobrze. Dla mnie parametry jazdy czyli przyśpieszenie , relacją z samochodem , oprogramowanie, aktualizowanie i autonomia nieupierdliwość serwisowa, prostota w każdym aspekcie jest motywem wyboru Xsa. Nie pikowany skórzany poddupnik czy równe szparki . Na tym poziomie cenowym są wypaśne fury .Testowałem kilka i nie chce mieć powozu z którego wymontowano dyszel i zabrano konia bo wstawiono mu silnik. Autonomia Tesli nawet z brakami wypada na razie najlepiej dla mnie., skoro trasy robię niemal cały czas dłubiąc w nosie.. 3 lata I żyję, nawet niepoobijany. Niemniej jak coś poprawiają to też coś muszą spiepszyć .Postęp jest kolosalny , z 75 aktualizacji naliczyłem i kilkadziesiąt istotnych zmian a tylko za dwie zapłaciłem FSD i Boost
Mamy 140 max z ap ,( było do 150 z trzy aktualizacje temu)
Sam tempomat to inna bajka.Albo czegoś nie kumam ?
Kilka razy bawiłem się w ronda i jest to ciekawe doświadczenie dla pobudzenia zmysłów ale ronda to nie u nas. Fsd/AP w Europie to trasy szybkiego ruchu i autostrady , czasem miasta ale nie skrzyżowania , ronda anawet nie wszystkie przejścia dla pieszych - na jednyych staje na inny nie lub ich nie widzi.
To wolna amerykanka i tu trzeba być czujnym i znać te odcinki.To wynik różnorodności przepisów,głupoty urzędników,, innych kierowców, itp.No i Tesli że olala raczej tą ścieżkę "Europejską" zmian.
Ale na normalnych drogach Tesla "robi autonomię" bardzo dobrze. Dla mnie parametry jazdy czyli przyśpieszenie , relacją z samochodem , oprogramowanie, aktualizowanie i autonomia nieupierdliwość serwisowa, prostota w każdym aspekcie jest motywem wyboru Xsa. Nie pikowany skórzany poddupnik czy równe szparki . Na tym poziomie cenowym są wypaśne fury .Testowałem kilka i nie chce mieć powozu z którego wymontowano dyszel i zabrano konia bo wstawiono mu silnik. Autonomia Tesli nawet z brakami wypada na razie najlepiej dla mnie., skoro trasy robię niemal cały czas dłubiąc w nosie.. 3 lata I żyję, nawet niepoobijany. Niemniej jak coś poprawiają to też coś muszą spiepszyć .Postęp jest kolosalny , z 75 aktualizacji naliczyłem i kilkadziesiąt istotnych zmian a tylko za dwie zapłaciłem FSD i Boost
Last edited: