Skandaliczna jakość samochodu

viallos

Pionier e-mobilności
Z całym szacunkiem, ale tylko kierowca w liberii i tylna kanapa w RR pozostaje. :)
Bronek luzik. Ja po prostu pisze jak jest ... a auto generalnie lubię o czym nie raz pisałem.
Mankamenty fizyczne dopóki takie drobne do przeżycia.

A na dowód że nie tylko ja polubiłem to auto niech świadczy wczorajsza wypowiedź mojej żony. A co jakbyś zamienił nasze Q7 na Tesle Y?
Hehhe ... właśnie jestem na callu do VW Leasing zeby sprawdzic jakie są warunki cesji.... auto nie ma nawet 12 miesięcy :unsure::unsure:

PS . W obwodzie mam też zamówioną CX60 ... do odbioru za kilka tygodni .... ale chyba już nie chce iść z powrotem w spalinowe, mimo że na nasze potrzeby wokół komina będzie równie ekonomiczne.

Przez 2 tygodnie zaoszczędziłem na dieslu ponad 1k PLN ... a w weekend znowu wypad nad morze. Kolejne kilka stów w kieszeni... gdyby jeszcze tylko lepsze fotele dali.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Luzik jest i to spór co komu smakuje i dlaczego tak a dlaczego nie. To subiektywne czasem do bólu
Komu tak dała po heblach? Owszem są (ostatnio nie mam) fantomy ale one nie są gwałtowne.
Wiem, że za małe odstępy u nas (teraz karalne), to problem i nie można być idealistą i udawać iż tegonie ma , ale hamowanie to nie taki znów problem, bo po to ono jest aby zapobiegać skutecznie. Czyli gdyby to była prawdziwa przeszkoda to by było OK.
A jak nie to uff jak dobrze ze to nie dzik czy pijakl
Ile jest tych hamowań z woli kierowcy we wszystkich samochodach, bo kierowca coś zobaczyl,...? O wiele więcej
Sam tego nie doświadczam, a hamowanie asekuracyjne jakie ostatnio mijając TIRa miałem, uważam za nawet pożądane, bo gdyby za niego ktoś wyszedł, to byłby trup. Sam bym wtedy nie hamował licząc że nikogo tam nie ma. Tesla przesadza, ale mniej zabijeludzi i zwierząt przez to, niż bym ja zabił .
Nie neguję występowania takich przesądnych przypadków. Ale to tak prztaczanie że jazda samochodem to koszmar , bo są wypadki .
Systemy Tesli w porownaniu z innymi wypadają bardzo dobrze. Ale nie są idealne i to fakt.
Jest wyjście, nie kupować Tesli a jeśli już to nie korzystać lub korzystać umiejętnie z tego co w niej dobre.
Obleciałem ostatnio parę marek w cenie 500+ właśnie pod kątem przyjemnej i swobodnej jazdy i nikt tego nie robi lepiej. Ale te auta mają zawsze coś co Tesla ma gorsze. Jednak to ona w sumie na dzień dzisiejszy, jest najmniej upierdliwym autem w prowadzeniu po naszych porąbanych drogach. Tak to oceniam. Mam nadzieję że za 3-4 lata gdy u mnie w sposób naturalny przyjdzie czas na zmianę Xsa na nowe auto będzie coś lepszego?
I powiem Wam mało które auto wywołuje tyle emocji u psiadaczy po kilku latach, czego jestem przykładem. Inne mi zawsze wisiały. No może kamper? Może Harley, ale pierwszy bo wakacje, drugi bo społeczność /kumple
 

viallos

Pionier e-mobilności
Ano tak że nie raz już zaprogramowałem tą prędkość i raz nią jedzie a drugi raz nie ... wycieraczki mam na auto i raz działają raz nie .... utrzymanie w pasach ruchu raz dziala raz nie ... czyli jest nieprzewidywalna.

EOT
 
Last edited:

MiKo

Posiadacz elektryka
prędkość i raz nią jedzie a drugi raz nie ...

a on dawaj na 130
No to nie rozumiem.
Raz narzekasz ze auto robi co mu kazałeś (jedzie 130 mimo subiektywnego odczucia, że to za dużo) a w następnym wpisie, że jednak nie jedzie tyle ile zaprogramowałeś?

Dodatkowo co to znaczy że "raz nią jedzie a raz nie?" nigdy mi się nie zdarzyło żeby auto jechało z inną prędkością niż zadana. Pomijam sytuację jak zwalnia bo jest ograniczenie albo jak doszuka się przeszkody.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Nie chce mi się jeszcze raz tłumaczyć.. poczytaj moje posty .. jakiś temat o elektrykiem jak dieslem itp.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ad fotele, 'każda dupa jest inna'" : powiedział mi kolega, po spotkaniu z bliźniaczką jednojajową swojej aktualnej dziewczyny. I tym mnie zaskoczył:)
Munro niby dla wielu guru twierdzi że najlepsze.
Ja że są całkiem ok, tylko zagłówki wolabym regulowane.
O tyle nie powiem bo nie wiem, ponoć nieciekawy, ale kogo z kierowców to obchodzi?
 
Last edited:

Michal

Moderator

tomik

Zadomawiam się
Tutaj musiałbyś napisać co najmniej "aktywny tempomat zdolny do jazdy z prędkościami 0-140 kmh, z zaawansowanym utrzymywaniem pasa ruchu, wspomaganiem jazdy w korkach oraz rozpoznawaniem i informowaniem o zmianie świateł". Ja tam wolne nazwę autopilot ;)
A żeby być dokładnym to "informowaniem o zmianie światła na zielone" bo z tego jak kojarze to jak się zmieni z zielonego na czerwone podczas jazdy to autopilot będzie miał to raczej gdzieś - ale mogę się mylić.
 
Top