less

Posiadacz elektryka
Ja właśnie dostałem odpowiedź od Kia Polska, że auto wyprodukowane i jest w transporcie. Zamówienie 6.06, wersja XL +pompa.
O dalsze szczegóły mam dopytywać u dealera, co uczyniłem pisząc maila.
 

HMS

Zadomawiam się
Normalnie totolotek 😂
Ktoś zamówił z pompą i dostał inny bez pompy tylko czarny i czeka, ktoś z szyberdachem w kolorze białym i czeka, a inny też biały tylko bez szyberdachu i się cieszy bo jeździ.
Termin zamówienia niewiele „ przyspiesza „ , a mnie wku... to, że na wyspach czy w reichu po kilku tygodniach od zamówienia auta odbierają, a w Polsce dupa😩 i Bóg wie ile trzeba będzie jeszcze czekać.
Tą śpiewką co pisze pawcjo to KIA mnie jak i zapewne wielu z Was tak samo raczy ( dzisiaj kolejny raz dostałem tą samą odpowiedź ) normalnie ręce opadają.
Im dłużej to trwa tym bardziej jestem zły na siebie, że skusiłem się na Niro EV mogąc w porównywalnych wtedy pieniądzach zamówić coś innego.
 

Jobski

Fachowiec
Ci co ostatnio dostali potwierdzenie z KIA: ponawialiście zapytanie czy KIA sama odpisał na wasze wcześniejsze zapytanie?
 

less

Posiadacz elektryka
Ci co ostatnio dostali potwierdzenie z KIA: ponawialiście zapytanie czy KIA sama odpisał na wasze wcześniejsze zapytanie?
Ja pisałem sam za każdym razem, chyba co około 2 msc. Odpowiadali tylko na pytania. Ani dealer ani KMP nie udzielali info z własnej inicjatywy
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Ci co ostatnio dostali potwierdzenie z KIA: ponawialiście zapytanie czy KIA sama odpisał na wasze wcześniejsze zapytanie?
Słabo to wygląda ze strony KIA. W Cuprze co miesiąc dzwonili do mnie po to tylko żeby powiedzieć, że nic się nie dzieje, więc jak parę dni temu odebrałem telefon mocno mnie zaskoczyło że Pani zaczęła rozmowę od podania mi numeru tygodnia roku i informacji ze za 2 tyg auto trafia do produkcji a za 7 powinno być w PL.
 

wartur

Nowy na Forum
Słabo to wygląda ze strony KIA. W Cuprze co miesiąc dzwonili do mnie po to tylko żeby powiedzieć, że nic się nie dzieje, więc jak parę dni temu odebrałem telefon mocno mnie zaskoczyło że Pani zaczęła rozmowę od podania mi numeru tygodnia roku i informacji ze za 2 tyg auto trafia do produkcji a za 7 powinno być w PL.
Dlatego narzekałem na dealera kia... Jak długo czekałeś na Cuprę? Też brałem ją pod uwagę przy wyborze elekrtyka.
 

Slawoos

Zadomawiam się
To i ja dorzucę do dyskusji. Rude Niro L zamawiałem pod koniec czerwca:cena ma być gwarantowana, dostawa już niekoniecznie. Póki co brak info o VIN. Myślałem nad Cuprą, byłaby dostępna na przełomie listopada/grudnia. ALE....Cupra kosztuje tyle samo co Niro, a nie oferuje V2L, jest mniejsza, mniejszy bagażnik, brak regulacji rekuperacji, brak e-pedal, brak frunka, no i kwestia plastików (lepiej niż w ID3, ale i tak to nie pachnie premium). Wychodzi na to, że na ten moment lepszym wyborem jest Niro.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Dlatego narzekałem na dealera kia... Jak długo czekałeś na Cuprę? Też brałem ją pod uwagę przy wyborze elekrtyka.
Zamówienie z sierpnia chyba 6.08, tydzień temu info, że auto będzie się produkowało w 45-46 tygodniu roku.

Ja również rozważałem Niro EV ale ładniejsza połówka wybrała sercem a nie rozumem.
Z zalet Cupry można wymienić chyba to że ma fajne fotele, wyższą prędkość ładowania, bagażnik wbrew pozorom nie jest taki mały. W środku też wydaje się spora, w e-Niro (nie wiem jak w Niro EV) jak ustawiłem fotel pod siebie to miałem mniej miejsca niż w Cuprze.

Na minus to: eboost dostępny tylko przy naładowaniu powyżej 80%, niższe zawieszenie.

Odnośnie braku V2L to jest kwestia sprzętowa czy oprogramowania?
 
Last edited:

acc

Zadomawiam się
Niedawno była dyskusja na temat karty Kia Charge. Właśnie na https://kiacharge.com/web/pl/kia-pl/tariffs widzę, że pojawiła się informacja o Niro. Próbował już ktoś aktywować?

Klienci nowych aut Kia Niro:
Klienci nowych aut Kia Niro EV utrzymają darmowy 12-miesięczny plan taryfowy Kia Charge Plus (1)

(1) Klienci nowych aut Kia Niro:
Promocja dotyczy klientów nowych aut Kia Niro zakupionych przed 31.12.2023 i zarejestrowanych w Kia Charge przed 31/12/2024. Otrzymają oni automatycznie podczas wyboru taryfy Kia Charge pakiet IONITY Power oraz dostęp do planu taryfowego Kia Charge Plus na okres 12 miesięcy, które będą zwolnione z opłat. Oferta jest jednorazowa i ważna dla klientów nowych aut Kia Niro oraz nie może być przenoszona na innych użytkowników lub inne pojazdy. W pozostałych kwestiach obowiązują warunki dla wybranej taryfy Kia Charge. Oferta jest ważna jednorazowo dla klientów aut elektrycznych i hybrydowych PHEV marki Kia i nie może być przenoszona na inne pojazdy lub użytkowników a także obowiązuje wyłącznie dla pojazdów zakupionych w Polsce.
 
Top