Mój elektryk dla firm/JDG ścieżka leasing - wsteczna możliwość uzyskania dopłaty

Benek

Zadomawiam się
Ja wiem ile zajmują zmiany w dużych firmach odnośnie systemów IT. Do tego legal i compliance nie są mi obce więc podejrzewam że decyzja biznesowa była ważniejsza niż zadowolenie kilku chłopaków z forum :) sami poważni przedsiębiorcy co zielonego pojęcia nie mają jak działają duże firmy pierwsi chcą lecieć do uwagi TVN albo pozywać firmę bez jakiejkolwiek podstawy prawnej. Piaskownica normalnie :)
Mylisz się. Mamy pojęcie jak działają duże firmy. Czy to, że firma jest wielkim EFL oznacza, że mamy siedzieć cicho i kłaniać się im w pas, że w ogóle z nami rozmawiają? Daj spokój...
Tu nie chodzi o "kilka umów chłopaków z forum". Zobaczymy jak uda się EFL utrzymać bycie "Liderem w elektromobilności" :)
Czas kończyć tę dyskusję, bo Ty się znasz a inni są z piaskownicy. Pozdrawiam
 

Benek

Zadomawiam się
A ja obstawiam, że EFL nie może przystąpić do tego programu, bo robi jakieś kombinacje w innym miejscu i po prostu prawnie nie ma takiej możliwości. Jako że firma Francuska, to przychodzi mi do głowy temat dopłat do EV w FR (są duże) - może znaleźli jakąś lukę i tam biorą dopłaty na EV, a później sprzedają auta w PL, ale przecież cały czas są właścicielem w FR, więc nie mogą brać udziału w "mój elektryk".
Kiedyś połowa sprzedaży EV w FR jechała tirami do NO na takim wałku, bo ludzie brali dopłaty, i od razu sprzedawali dalej z zyskiem.
Punkt dla Ciebie. Ciekawy kierunek w analizie. :)
 

Quba88

Posiadacz elektryka
Mylisz się. Mamy pojęcie jak działają duże firmy. Czy to, że firma jest wielkim EFL oznacza, że mamy siedzieć cicho i kłaniać się im w pas, że w ogóle z nami rozmawiają? Daj spokój...
Tu nie chodzi o "kilka umów chłopaków z forum". Zobaczymy jak uda się EFL utrzymać bycie "Liderem w elektromobilności" :)
Czas kończyć tę dyskusję, bo Ty się znasz a inni są z piaskownicy. Pozdrawiam
Ja nie latam do uwagi przy rozmowach z dostawcami ty tak, więc widać różnicę poziomu. Dziękuję za dyskusję ja już swoje powiedziałem. Głosuj portfelem a nie wypłakuj się na forum dalej zajdziesz w biznesie.
 

Benek

Zadomawiam się
Ja nie latam do uwagi przy rozmowach z dostawcami ty tak, więc widać różnicę poziomu. Dziękuję za dyskusję ja już swoje powiedziałem. Głosuj portfelem a nie wypłakuj się na forum dalej zajdziesz w biznesie.
Twój elektryk się kwalifikował do dotacji i dostałeś dotację?
 

Piter

Posiadacz elektryka
A ja obstawiam, że EFL nie może przystąpić do tego programu, bo robi jakieś kombinacje w innym miejscu i po prostu prawnie nie ma takiej możliwości. Jako że firma Francuska, to przychodzi mi do głowy temat dopłat do EV w FR (są duże) - może znaleźli jakąś lukę i tam biorą dopłaty na EV, a później sprzedają auta w PL, ale przecież cały czas są właścicielem w FR, więc nie mogą brać udziału w "mój elektryk".
Kiedyś połowa sprzedaży EV w FR jechała tirami do NO na takim wałku, bo ludzie brali dopłaty, i od razu sprzedawali dalej z zyskiem.
Nie sądzę by sprawy właścicielskie miały tu jakiekolwiek znaczenie. Gdyby tak było to Arval (właściciel- Society) też nie mógłby uczestniczyć w programie ME. Po prostu z biznesowego punktu widzenia im się nie chce ponosić nakładów na ogarnięcie procesu, który jest pracochłonny i upierdliwy. Ja gdybym był ich klientem w przypadku odmowy, zwróciłbym się o rozwiązanie umowy i sprzedaż auta po wartości kapitału pozostałego do spłaty i przeniesienie do innego Leasingodawcy, któremu się „bardziej chce”. Może to by ich zdopingowało. Nie może być tak, że ktoś ma pecha bo związał się z niewłaściwą firmą i przez to nie może skorzystać z praw które mu się należą.
 

Benek

Zadomawiam się
Tak. Bylem jednym z pierwszych w PKO
Tak myślałem. Teraz rozumiem dlaczego jesteś taki przemądrzały. Ciekawy jestem co byś mówił jakby Ci PKO powiedziało "Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi".
Fajnie, że Ci się udało, ale to pewnie dlatego że podpisałeś umowę jak już program działał i wszystko było jasne.
 

Quba88

Posiadacz elektryka
Tak myślałem. Teraz rozumiem dlaczego jesteś taki przemądrzały. Ciekawy jestem co byś mówił jakby Ci PKO powiedziało "Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi".
Fajnie, że Ci się udało, ale to pewnie dlatego że podpisałeś umowę jak już program działał i wszystko było jasne.
Ciekawość to pierwszy stopień do piekła. Ja świadomie przełożyłem dostawę auta o 2 kwartały żeby nie mieć problemu ale pewnie mogłem jak co niektórzy odebrać i płakać na forum :) dla mnie dyskusja z Toba do niczego nie prowadzi. Baw się dobrze z EFL myślę że kochają takiego klienta i myślę że się przejmą że kolejnych 2 aut od nich nie weźmiesz :)
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Nikomu nie przeszło przez myśl, że firma która nazywa siebie "Liderem elektromobilności" nie przystąpi do programu. Uważam, że to ich głupota, bo stracą przez to znaczną część rynku.
Myślę, że oszacowali te "niepowetowane straty" i wyszło, że ta "znaczna część" o której piszesz to jednak niezbyt znacząca jest. Na tyle, że można z jakichśtam pobudek temat olać.
 

Quba88

Posiadacz elektryka
Myślę, że oszacowali te "niepowetowane straty" i wyszło, że ta "znaczna część" o której piszesz to jednak niezbyt znacząca jest. Na tyle, że można z jakichśtam pobudek temat olać.
W PL zarejestrowane jest łącznie 27 tys BEV wg stanu na 30.09. wiec szczerze zaden to wielki biznes dla FL. Do tego dużo aut sie nie łapie. Mercedesy, Tesle, część BMW. Wiec ten rynek nie był ich zdaniem wart inwestycji.
 
Top