ładowarki -> aktualna lista wraz z cenami

Piter

Posiadacz elektryka
W Polsce jeszcze można samemu ogarnąć ale przydałaby się jakaś analiza dla całej Europy.
Za 2 tygodnie jadę 1 raz elektrykiem do Francji i już mam głowę kwadratową od tych rozważań gdzie się ładować czy na SC Tesli czy IONITY czy GreenWay. Czy kupować abonament czy iść na żywioł i improwizować….
 

Michal

Moderator
Ja nie znam takiej listy. Podstawy pod taką listę miał kiedyś UDT i ja chciałem to zbierać i prezentować na ev.warszawa.pl ale niestety od momentu jak zacząłem te dane zbierać, coś się posypało u dostawców stacji ładowania i w zasadzie od tamtej pory informacje, które udostępnia UDT są bezużyteczne - nie pojawiają się nowe ładowarki, nie ma aktualizacji, domyślam się, że ceny też są z dupy (nawet nie chce mi się sprawdzać).
Pewnie można to zebrać ręcznie i w sumie byłby z tego fajny artykuł na elektrowóz.pl - @Łukasz Bigo
 
Last edited:

nabrU

Moderator
W Polsce jeszcze można samemu ogarnąć ale przydałaby się jakaś analiza dla całej Europy.
Za 2 tygodnie jadę 1 raz elektrykiem do Francji i już mam głowę kwadratową od tych rozważań gdzie się ładować czy na SC Tesli czy IONITY czy GreenWay. Czy kupować abonament czy iść na żywioł i improwizować….
Do tego wszystkiego ABRP Ci wystarczy spokojnie.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Witam,
Czy jest gdzieś aktualna lista ładowarek w Polsce, wraz z aktualnymi cenami?
Bez szans. Niektóre stacje mają różne ceny w zależności od pory dnia (patrz Tesla), inne mają abonamenty i stawkę zależną od abonamentu (na przykład greenway), jeszcze inne zniżki ileśtam procent (znowu greenway), kolejne znowu karty od producenta samochodu z preferencyjnymi stawkami (najczęściej ionity), etc. Ogólnie jeden wielki burdel. Nie wspominam nawet o różnicach w zależności od prędkości ładowarki DC (orlen, greenway). "Na szczęście" ładowarek w trasie jest tak niewiele, że i tak staje się tam, gdzie się musi ;)

Sama lista jest na plugshare.com, ale ceny już sam musisz kombinować w zależności od tego jakie masz warunki.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
W Polsce jeszcze można samemu ogarnąć ale przydałaby się jakaś analiza dla całej Europy.
Za 2 tygodnie jadę 1 raz elektrykiem do Francji i już mam głowę kwadratową od tych rozważań gdzie się ładować czy na SC Tesli czy IONITY czy GreenWay. Czy kupować abonament czy iść na żywioł i improwizować….
Jadąc Teslą nie ma co kombinować. Nawigacja od SCh do SCh jest perfekcyjna. Byłem Teslą 2x na lazurowym i nie było problemu z ładowaniem. Pod koniec miesiąca bede znowu w Nicei, ale jednak samolotem. Nawet Teslą taka podróż jest trochę męcząca.
 

Michal

Moderator
Jadąc Teslą nie ma co kombinować. Nawigacja od SCh do SCh jest perfekcyjna. Byłem Teslą 2x na lazurowym i nie było problemu z ładowaniem. Pod koniec miesiąca bede znowu w Nicei, ale jednak samolotem. Nawet Teslą taka podróż jest trochę męcząca.
Zwłaszcza latem w soboty jest chyba zmiana turnusów - masakra z dojazdami w tamtej okolicy :/
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Nie wiem do czego taka lista potrzebna, bo na wycieczce opędzlowaliśmy prawie wszystko za pomocą WeCharge. Zgodnie z umową wiem ile powinno kosztować AC oraz DC i Ionity, na wycieczkę zagraniczną nie znam nic lepszego, nie mamy tesli z jej sch.
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
Jadąc Teslą nie ma co kombinować. Nawigacja od SCh do SCh jest perfekcyjna. Byłem Teslą 2x na lazurowym i nie było problemu z ładowaniem. Pod koniec miesiąca bede znowu w Nicei, ale jednak samolotem. Nawet Teslą taka podróż jest trochę męcząca.
Wygoda ładowania na SCH jest wielka, ale koszt wyraźnie większy niż w roamingu GW.
Niestety ich roaming czasem nie działa w różnych krajach. Tydzień temu nie działał mi we Włoszech, ale zadziałał w Austrii w Słowenii i w Chorwacji.
 
Top