Akumulator 12V padł

Arrczi

Fachowiec
Nie można.
Już po serwisie, bez wymiany płynu bo był już ten drogi niskoprzewodzący niebieski. Pierwsza produkcja miała zwykły zielony i wymieniali. Ja mam z końcówki roku i nie trzeba było. Nieoficjalnie trochę można przekroczyć interwał serwisowy. Ja nie ryzykowałem bo mi w KIA miła pani powiedziała, że akcja serwisowa dla tego rocznika i nie można. Jak by był 2022 to trochę można.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Już po serwisie, bez wymiany płynu bo był już ten drogi niskoprzewodzący niebieski. Pierwsza produkcja miała zwykły zielony i wymieniali. Ja mam z końcówki roku i nie trzeba było.
Aaaa, czyli wcześniejsze info,, że można lać borygo nie było prawdziwe?
A w akcji było dokładnie odwrotnie niż w tej informacji - czyli wymiana płynu zwykłego na drogi, niskoprzewodzący?
Normalnie Radio Erewań...
 
Last edited:

Arrczi

Fachowiec
To jak to w końcu jest - wymieniają z drogiego na ten tani czy z taniego na drogi niskoprzewodzący :O ?
Info z dzisiaj, ma Pan niebieski niskoprzewodzący, który podlega wymianie co 3 lata lub 60 tys. km. Koszt na dzień dzisiejszy 1200 cały serwi. Akcja wymiany dotyczy rocznika 2021 z początku produkcji z zielonego na niebieski.
 

Alojzy

Zadomawiam się
Aso w Toruniu. Drugi przeglad zrobili w Toruniu. Koszt 475 zł. Przegląd trwał 2 godz. Aku główne sprawdzone. Wszystkie cele mają 3.74 V. Czyli po 30.000 mają 100% sprawności.
 
Top