Po co kupować coś innego niż Teslę?

Keijo

Zadomawiam się
Gdyby był AA albo CP, to byście narzekali, że telefony się nie ładują, bo się grzeją :p
To co jest w infotainment Tesli jest wystarczające do jazdy autem i nie potrzeba nic więcej. Możesz sobie odpalić Yanosika na telefonie i położyć na ładowarce.
Podoba mi sie infotainment z tesli, bo nie trzeba nic podłączać i degradować sobie baterii w telefonie ciepłem/ciągłym siedzeniem kilka godzin na ładowarce :>
 

Bronek

Pionier e-mobilności
W Trójce jest wyjscie i aby mieć CP i AA i przednią kamerę i Asystenta Google i Yanosika itd , tylko trzeba chcieć. Ja miałem i to się tym chwaliłem .
Reszcie co by chcieli pozostanie marudzić do znudzenia i zanudzenia. Bo to trwa kilka lat i myślę że potrwa do konca produkcji Tm3 w jej obecnej formie.
Albo się trzeba pogodzic że to inny system i zasady , albo wybrać inne auto. Lub kupić sobie co trzeba i zamontować.
Marudzenie nic nie kosztuje, a gadanie np. że nie chce się psuć minimalizmu Tesli, dodając gadżety nic nie daje.
To albo rybka albo pipka.
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
300 - Id4 lub 5 i po sprawie. A czego mi tesla nie da? Androida. Nie dotknę nigdy iphona w przeciwieństwie do całej mojej rodziny (jestem w tym konsekwentny od mojego pierwszego smartfona w 2009), a tesla jest dla ajfoniarzy tylko :) Pomijam dopłatę za lakier 15k. Ja ten sam kolor dostałem za 600pln.
Znajomy mi powiedział że Tesla nie dla idiotów ? jak jechał ze mną i zobaczył co jest na tym ekranie i te wykresy to stwierdził że ludzie kupujący ten samochód muszą być ogarnięci .Android to badziew dla dzieci niestety i nie dorównuje IOS do pięt.
 

daniel

Señor Meme Officer
Co daje to AA lub CP ?
Android auto daje to, że aplikacje na ekranie masz z telefonu,a tylko się wyświetlają na ekranie. Jak nie masz nawigacji w samochodzie, to możesz mieć z telefonu na ekranie samochodu. Nie wszystkie apki działają w tym trybie, ale teraz dostępne są już nawigacje z Yanosika i innych, jakieś odtwarzacze muzyki i audiobooków. Najlepsza zaleta jest taka, że jak AA dostanie aktualizacje to widać to na ekranie bez konieczności aktualizowania w samochodzie i wszystko jest zsynchronizowane z telefonem, bo na telefonie to działa. Wadą jest to, że potrafiło się wszystko rozjechać i nie działać po aktualizacji.
Nie wyobrażam sobie po co w ogóle byłoby to potrzebne. Może po to, żeby Yanosik dał info na ekranie, bo teraz to tylko słychać przez BT.
 

krzyss

Pionier e-mobilności

Attachments

  • D21E2F3E-AC34-4BE0-98D2-14897A46EE03.png
    D21E2F3E-AC34-4BE0-98D2-14897A46EE03.png
    639,6 KB · Liczba wyświetleń: 50
  • 997B2D62-835E-42E0-BF1B-82B029551B7D.jpeg
    997B2D62-835E-42E0-BF1B-82B029551B7D.jpeg
    1,5 MB · Liczba wyświetleń: 52

Michal

Moderator
Wczoraj sie ladowalem, bateria powyzej 48stopni i juz sie nie grzala. Wczesniej pieknie szlo 145kW
Te krzywe sie jednak roznie załamują.

Krzywe ładowania są różne przy różnych mocach maksymalnych - moje dane były z Lućmierza (250 kW przy Teslowych 400 V).
Twoje są z GW Łyszkowice, gdzie moc maksymalna to 200 kW ale pewnie przy 800 V.
1676880265627.png

[źródło]
 
Top