Ubezpieczenie Tesli Model 3 - co trzeba wiedzieć (PZU, Hestia, ...)

krzyss

Pionier e-mobilności
2 x więcej za tak samą wartość w tej samej firmie z tym samym brokerem.
Jedyna różnica to nowy "papierowy" właściciel Syn. I tu może być też dodatkowy powód 100% wzrostu. stawki?
AD sprzedaż, to muszę poczekać, bo X to???, i dopiero w kwietniu /maju 2023r nie zapłacimy podatku.
Potecjalny obecny kupiec raczej nie poczeka, kupi hybrydę a reszta ludzi, co by wzięli na obecnych papierach na "słowo honoru" za pół ceny itp itd.... boi się elektryków lub jeszcze "nie dorosła do decyzji" i są na np. etapie pikowanej skóry i LPG do V8. Itd...
Jak syn nie ma znizek to tak moze byc... dodatkowo dochodzi wiek, oraz moc auta ktora w wielu towarzystwach ubezpieczenowych wplywa na skladki.
Mnie PZU polubilo dopiero jak przekroczylem 38 lat... wczesniej mieli zawsze zaporowe skladki. A Warta... to wogole mnie nie lubi :)
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Jak syn nie ma znizek to tak moze byc... dodatkowo dochodzi wiek, oraz moc auta ktora w wielu towarzystwach ubezpieczenowych wplywa na skladki.
Mnie PZU polubilo dopiero jak przekroczylem 38 lat... wczesniej mieli zawsze zaporowe skladki. A Warta... to wogole mnie nie lubi :)
Warta to nikogo nie lubi, u nich sie chyba za kare bierze ubzp.
 

xcszuv

Zadomawiam się
Słuchajcie to jak w końcu jest z tymi dwoma zabezpieczeniami w Tesli 3.
Jestem przed negocjacją oferty ubezpieczeniowej i sam nie wiem na stronie Tesla podaje następujące zabezpieczenia: alarm, PIN do jazdy, sentry Mode, zakodowany tryb NFC czyli kluczyk czy to jest równoznaczne z immobilizerem?
 

rawier

Posiadacz elektryka
Słuchajcie to jak w końcu jest z tymi dwoma zabezpieczeniami w Tesli 3.
Jestem przed negocjacją oferty ubezpieczeniowej i sam nie wiem na stronie Tesla podaje następujące zabezpieczenia: alarm, PIN do jazdy, sentry Mode, zakodowany tryb NFC czyli kluczyk czy to jest równoznaczne z immobilizerem?
Raczej nie wnikaj, bo po drugiej stronie masz ludzi którzy muszą postępować według procedur i każde odstępstwo będzie rodziło problemy. Z Teslą dostaniesz dwie karty NFC, które potraktuj jako kluczyki. Ich kodowanie w samochodzie przedstawiaj jako posiadanie immobilizera, i raczej nie staraj się wytłumaczyć jak to działa i że telefon może być kluczykiem, bo efektem będzie pewnie wymóg akceptacji przez przełożonego co wydłuży czas oczekiwania na ofertę 😁
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
W tym roku ubezpieczyłem Teslę hybrydowo. OC i podstawowe AC (tylko szkoda całkowita) w Hestii za niecałego tysiaka. Pozostałe szkody "sam sobie ubezpieczam". Może się to wydawać szalone, ale w mojej sytuacji ma sens
 

xcszuv

Zadomawiam się
Dostałem dziś w pdf informacje od salonu Tesla nie ma.tam słowa o immobilizerze :( Nie zdążę załatwić przez swojego Brokera . ( nie z leasingu)
Ps. oferta z leasingu najkorzystniejsza to PZU 5960 z sensownym Asistance. do 1200 km
 
Last edited:
Top