Spróbuj napisać na e-mail: [email protected] , najlepiej z adresu, który podałaś podczas zamówienia. W temacie i/lub w treści proponuję zawrzeć nr zamówienia.

Spróbuj napisać na e-mail: [email protected] , najlepiej z adresu, który podałaś podczas zamówienia. W temacie i/lub w treści proponuję zawrzeć nr zamówienia.
Ta Pani zadzwoniła do mnie w piątek z informacją że mam wybrać termin obioru. Wybrałem, odpisałem i też dostałem taką odpowiedź.
A na którego marca masz odbiór zaplanowany ?Po weekendowych przemyśleniach zdecydowałem, że zrobię eksperyment i pożytkuję Y RWD. Dziś zarejestrowałem i ubezpieczyłem. Urząd komunikacji miał oczywiście obiekcje do bałaganu z masami ale zdecydował że wyjaśni to już sam z Teslą.
Czy ktoś odbierał Y RWD w ubiegłym tygodniu?, może podzieli się wrażeniami.
Wow. Mogłeś sobie wybrać ??? Niesamowity komfort….Ta Pani zadzwoniła do mnie w piątek z informacją że mam wybrać termin obioru. Wybrałem, odpisałem i też dostałem taką odpowiedź.
Ja również czekam za Y Performance Quicksilver i nic się nie dzieje, tylko potwierdzenia SMS. Zamówienie z 10.01.2023. Zaglądam na dostępność aut na stronie Tesla DE, i tam same czarne i białe, sporadycznie pojawia się jakiś egzemplarz srebrny. Podejrzewam, że dany kolor produkują partiami i obecnie nie ma w produkcji srebrnych. A jak ruszą, to będzie pewnie sporo.Czy czeka ktoś ma Tesla Model Y Performance Quicksilver? Złożyłam zamówienie 18.01.23 i dostałam SMS o potwierdzenie odbioru do końca Marca ale poza tym cisza… Dodzwonić się już nie można, wiadomość nagrana żeby wysłać e-mail na które i tak nikt nie odpisuje … Pomocy!!!
Widzę, że każdy ma inaczejU mnie w pozwoleniu czasowym G=1979,F1=2448; F2=2518; F3=4018