Ja też odbierałem w sobotę. Pierwszy raz byłem w Ząbkach w Tesli... spodziewałem się jakiegoś efektu wow. Salon jakiś stary, niezbyt ładny, w środku 4 samochody do oglądania, pan z laptopem i kącik na kawę. W zasadzie po wizytach w wielu różnych salonach to tak słabo to jeszcze nie widziałem... 
No ale mniejsza o wygląd. Podchodzę do Pana laptopem... mówię, że odbiór, Pan sprawdza dowód, robi fotkę rejestracji, dokumentów i odpala awaryjne w mojej Tesli, co by łatwiej było znaleźć, trzeba się podpisać i dostaję dwie karty do auta.
Od tego momentu miałem dowolną ilość czasu na oględziny auta (a zrobiony każdy punkt z listy, która się tu pojawiała
) - zajęło mi to chyba 30 minut jak nie lepiej. Wracam do Pana z laptopem, mówię, że wszystko jest ok, dostaję dostęp do auta z aplikacji mobilnej i tyle.
Dodatkowo po tej całej akcji kupowałem jeszcze Wall Connectora. Sprzedaż polega na realizacji zgłoszenia serwisowego w aplikacji Tesli. Za "usługę serwisową" trzeba zapłacić - dokładnie tyle ile kosztuje Wall Connector. Kasa idzie z karty podpiętej do konta Tesli. Faktura do pobrania po zakupie.
Chyba tyle
No ale mniejsza o wygląd. Podchodzę do Pana laptopem... mówię, że odbiór, Pan sprawdza dowód, robi fotkę rejestracji, dokumentów i odpala awaryjne w mojej Tesli, co by łatwiej było znaleźć, trzeba się podpisać i dostaję dwie karty do auta.
Od tego momentu miałem dowolną ilość czasu na oględziny auta (a zrobiony każdy punkt z listy, która się tu pojawiała
Dodatkowo po tej całej akcji kupowałem jeszcze Wall Connectora. Sprzedaż polega na realizacji zgłoszenia serwisowego w aplikacji Tesli. Za "usługę serwisową" trzeba zapłacić - dokładnie tyle ile kosztuje Wall Connector. Kasa idzie z karty podpiętej do konta Tesli. Faktura do pobrania po zakupie.
Chyba tyle