brodiro

Zadomawiam się
Ja też odbierałem w sobotę. Pierwszy raz byłem w Ząbkach w Tesli... spodziewałem się jakiegoś efektu wow. Salon jakiś stary, niezbyt ładny, w środku 4 samochody do oglądania, pan z laptopem i kącik na kawę. W zasadzie po wizytach w wielu różnych salonach to tak słabo to jeszcze nie widziałem... :)

No ale mniejsza o wygląd. Podchodzę do Pana laptopem... mówię, że odbiór, Pan sprawdza dowód, robi fotkę rejestracji, dokumentów i odpala awaryjne w mojej Tesli, co by łatwiej było znaleźć, trzeba się podpisać i dostaję dwie karty do auta.

Od tego momentu miałem dowolną ilość czasu na oględziny auta (a zrobiony każdy punkt z listy, która się tu pojawiała :p) - zajęło mi to chyba 30 minut jak nie lepiej. Wracam do Pana z laptopem, mówię, że wszystko jest ok, dostaję dostęp do auta z aplikacji mobilnej i tyle.

Dodatkowo po tej całej akcji kupowałem jeszcze Wall Connectora. Sprzedaż polega na realizacji zgłoszenia serwisowego w aplikacji Tesli. Za "usługę serwisową" trzeba zapłacić - dokładnie tyle ile kosztuje Wall Connector. Kasa idzie z karty podpiętej do konta Tesli. Faktura do pobrania po zakupie.

Chyba tyle :)
 

chlebus

Nowy na Forum
Jak duża cześć osób w tym wątku jestem na krótko przed odbiorem TMY. W apce podany mam delivery : środa 22.03 godz 17:00 - na pewno jak pare innych osób . Widzę że do wielu z Was dzwonią i ustalają termin. Czy uważacie że jeśli się nie odezwią to traktować jako wiążący termin i wbijać na salon ?Oczywiście to 150 km i dzień wolnego w robocie. Kontakt z salonem gorszy niż obrażoną nastolatką. Mój stary łatwiej odbierał syrenkę 45 lat temu.
 

Attachments

  • A9807A85-58BC-4C16-9560-AA3F7A4CA9BC.jpeg
    A9807A85-58BC-4C16-9560-AA3F7A4CA9BC.jpeg
    529,6 KB · Liczba wyświetleń: 15

Wojtek_S

Zadomawiam się
Ja mam termin na 28.03 a 30 muszę wyjechać za granicę i wracam dopiero w maju. Co się stanie jak przesuną mi termin odbioru tak że będę za granica i będę mógł odebrać dopiero w maju
 

Piti

Zadomawiam się
Ja też odbierałem w sobotę. Pierwszy raz byłem w Ząbkach w Tesli... spodziewałem się jakiegoś efektu wow. Salon jakiś stary, niezbyt ładny, w środku 4 samochody do oglądania, pan z laptopem i kącik na kawę. W zasadzie po wizytach w wielu różnych salonach to tak słabo to jeszcze nie widziałem... :)

No ale mniejsza o wygląd. Podchodzę do Pana laptopem... mówię, że odbiór, Pan sprawdza dowód, robi fotkę rejestracji, dokumentów i odpala awaryjne w mojej Tesli, co by łatwiej było znaleźć, trzeba się podpisać i dostaję dwie karty do auta.

Od tego momentu miałem dowolną ilość czasu na oględziny auta (a zrobiony każdy punkt z listy, która się tu pojawiała :p) - zajęło mi to chyba 30 minut jak nie lepiej. Wracam do Pana z laptopem, mówię, że wszystko jest ok, dostaję dostęp do auta z aplikacji mobilnej i tyle.

Dodatkowo po tej całej akcji kupowałem jeszcze Wall Connectora. Sprzedaż polega na realizacji zgłoszenia serwisowego w aplikacji Tesli. Za "usługę serwisową" trzeba zapłacić - dokładnie tyle ile kosztuje Wall Connector. Kasa idzie z karty podpiętej do konta Tesli. Faktura do pobrania po zakupie.

Chyba tyle :)
A ile sobie życzą za Wall Connector teraz ?
 

Piti

Zadomawiam się
Ja mam termin na 28.03 a 30 muszę wyjechać za granicę i wracam dopiero w maju. Co się stanie jak przesuną mi termin odbioru tak że będę za granica i będę mógł odebrać dopiero w maju
Napisz ze chcesz wcześniejszy termin. Kto wie, może się uda…
 

Piti

Zadomawiam się
Ja też odbierałem w sobotę. Pierwszy raz byłem w Ząbkach w Tesli... spodziewałem się jakiegoś efektu wow. Salon jakiś stary, niezbyt ładny, w środku 4 samochody do oglądania, pan z laptopem i kącik na kawę. W zasadzie po wizytach w wielu różnych salonach to tak słabo to jeszcze nie widziałem... :)

No ale mniejsza o wygląd. Podchodzę do Pana laptopem... mówię, że odbiór, Pan sprawdza dowód, robi fotkę rejestracji, dokumentów i odpala awaryjne w mojej Tesli, co by łatwiej było znaleźć, trzeba się podpisać i dostaję dwie karty do auta.

Od tego momentu miałem dowolną ilość czasu na oględziny auta (a zrobiony każdy punkt z listy, która się tu pojawiała :p) - zajęło mi to chyba 30 minut jak nie lepiej. Wracam do Pana z laptopem, mówię, że wszystko jest ok, dostaję dostęp do auta z aplikacji mobilnej i tyle.

Dodatkowo po tej całej akcji kupowałem jeszcze Wall Connectora. Sprzedaż polega na realizacji zgłoszenia serwisowego w aplikacji Tesli. Za "usługę serwisową" trzeba zapłacić - dokładnie tyle ile kosztuje Wall Connector. Kasa idzie z karty podpiętej do konta Tesli. Faktura do pobrania po zakupie.

Chyba tyle :)
Do ilu % naładowane auto ?
 

ypl

Pionier e-mobilności
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Stan z dzisiaj około godziny 17stej, na pierwszym zdjęciu widać salon. Ktoś napisał, że biedny, czy ja wiem, ja bym powiedział, że normalny, mało modeli to i salon nie musi być nie wiadomo jak duży. Nawet dzisiaj ciężko było zaparkować i musiałem dalej od bramy stanąć, zawsze stawałem praktycznie przy samej bramie wjazdowej.
 
Last edited:

ypl

Pionier e-mobilności
Kto z powiatu Legionowskiego odbierał dzisiaj białego TMY? Może jest na forum.
 
Top