radioaktywny
Pionier e-mobilności
Pikanie mnie wspomaga. Na linie nie patrzę, bo w tym czasie patrzę przez szyby
Ostrzegać ostrzega. Pikanie na plus. Dokładność nie musi być super ale fajnie jakby była w zakresie 0 do +80cm a nie plus minus 40cmLepiej żeby ostrzegł wcześniej niż później. O tym chciałem napisać. Wg mnie spełnia swoje zadanie. Pika wtedy kiedy ma pikać, nawet wcześniej.
W końcu to wymarzony samochód każdego akwizytora 😂
do d... ta Tesla Vision, ale w garażu to ja sobie zamontowałem dawno temu czujniki i światło led na ścianie, kilka zł, 10 min roboty i masz super precyzyjny system parkowania tyłem każdą taczką, nie tylko TesląNiestety ja jestem innego zdania, kompletnie nie mogę zaufać temu systemowi... o ile jeszcze na zewnątrz, przy dobrym świetle działa to jeszcze znośnie, to o tyle u mnie w garażu 240cm szerokości totalna klapa... muszę wjeżdzać tyłem do garażu, bo przodem bez czujników nie mam szans zaparkować 10cm od prawej ściany... ale Vision już przy przekraczaniu szerokiej na 2m bramy garażowej krzyczy stop... mimo że dalej samochód mieści się razem z lusterkami. Mijając stojący przy wjeździe zmiękczacz wody, mijając go na 5cm to dla niego już kolizja.
Dodatkowo jak kamery w słupkach wjadą do garażu to automatycznie jest "ograniczony system". Stojące w garażu opony widzi jako tira...
Tutaj zawiodłem się niestety, o ile widok cofania, kamery są w bardzo dobrej rozdzielczości i bez lusterek jestem w stanie cofnąć na milimetry o tyle pojechać do przodu i zaparkować jak najbliżej prawej ściany to się nie odważę...
Czy może ktoś potwierdzić z samochodem z czujnikami, czy też robi wam w korku 5 m odstępu od poprzedzającego auta?
Wow to już hardcore, przecież to nie jest długi samochód, jestem ciekaw co architekt miał na myśli projektując garaż :-DO tam narzekacie a tymczasem niektórzy użytkownicy Tesli tak parkują w swoich garażach![]()