TM3LR - zużycie energii / akumulator / zasięg

PawelGDZ

Posiadacz elektryka
Tak jeździ mój wspólnik, nie kumam…. Mówi że jeździ jak emeryt ale mimo wszystko…. Nie da się po naszym mieście jeździć ciągle z górki, to nie san francisco
 

Attachments

  • 78348B11-247B-4778-A4A0-C7E844025F57.jpeg
    78348B11-247B-4778-A4A0-C7E844025F57.jpeg
    355,9 KB · Liczba wyświetleń: 151
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
A przepraszam, bo nie napisałem…. Tmy rwd 2023q2
Jak będę brał drugie auto to na pewno M3 RWD. Ta efektywność bardzo mocno nadrabia mniejsza baterię.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Ty masz w sumie konfiguracyjnie najlepszy kwartał produkcji TM3LR z USA, tyle że pechowa zmiana 🤣
Ciiiiii, od pół roku kompletnie nic się nie dzieje, jeździ jak złoto, zużywa tyle co nic, klekocze ogranicznik drzwi prawy to zgłosiłem i za 2 miesiące mam termin, tak jak piszesz, to nie był problem samochodu tylko ludzi którzy go składali.
Parę razy byłem przy odbiorach i kurcze, nawet ja nie mógłbym się o nic przyczepić do tych z Chin, a wiem na co patrzeć. Szkoda że GigaFabryka nie powstała w Polsce, bo auta u nas bardzo dobrze składali.
 

tomA

Posiadacz elektryka
Jak będę brał drugie auto to na pewno M3 RWD. Ta efektywność bardzo mocno nadrabia mniejsza baterię.
Polecam. Dla mnie póki co bezkonkurencyjny model w stosunku cena/jakość. Jeżdżę jak spalinowym i od nowości w dwa miesiące zrobiłem 8k i średnią od nowości mam 12,8 Kwh/100 km. Oblecialem Chorwację, Włochy i pół Polski i nigdy nie brakowało mi prądu w aku i do tego na SUC max to 30 minut ładowania. 🔥 średnio na codzień wokół komina i drogami lokalnymi (nie autostrady) to zasięg pokazuje mi około 500 km.
 
Top