19.500,00 zł Rozszerzony Autopilot

kaktus

Posiadacz elektryka
A tymczasem w Fordzie można.
Na zmapowanych trasach. Czyli coś czego Tesla nie robi bo z założenia nie chce mapować tras. I wg. mnie to jest bez sensu na maksa aby włączać takie rzeczy na podstawie mappingu. Ciekawe też dlaczego ograniczyli to tylko do Autostrad jak w PL drogi szybkiego ruchu mają lepszy standard niż Autostrady np. w Czechach.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Nie Elon a Unece blokuje rozwoj autonomii lub wdrozenie tego co jest w USA.
A przekręcanie imion nie jest eleganckie , tym bardziej jak się siedzi tyłkiem w aucie pomysłu tego kogoś. Jak się On dowie, to do rowu spuści a może jak sie obrazi !
Sygnaliści to modne zajęcie:)
Pan Piżmo ma całkowicie wywalone na nas, także taki jeden wśród nas nie jest dla niego nikim innym jak tylko środkiem do osiągnięcia celu.


Unece blokuje teslę, bo i tesla nie naciska wystarczająco mocno.
Po prostu brak inicjatywy z ich strony - no bo z ekonomicznego punktu widzenia po co?
Rynek jest niedojrzały, zarówno konsumentów jak i sprzedawców w Europie
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Pan Piżmo ma całkowicie wywalone na nas, także taki jeden wśród nas nie jest dla niego nikim innym jak tylko środkiem do osiągnięcia celu.


Unece blokuje teslę, bo i tesla nie naciska wystarczająco mocno.
Po prostu brak inicjatywy z ich strony - no bo z ekonomicznego punktu widzenia po co?
Rynek jest niedojrzały, zarówno konsumentów jak i sprzedawców w Europie
W jaki sposób chcesz naciskać na Unece ? Dalej nie przyjeli przepisów które pozwalałyby na stopniowe wprowadzenie autonomii bez mapowania drogi. Myślisz że to jest problem tylko dla Tesli? BMW ma dokładnie te same problemy. Mercedes również. Jakieś warunkowe dopuszczanie na autostradach w DE przy prędkościach do 40km/h to jest śmiech na sali.
Wszystkie te marki mają autonomiczne rozwiązania wprowadzone w USA.
 

grypiomi

Fachowiec
Autonomiczna jazda w RP jest nierealna. AP próbuje jechać przepisowo co przy obecnym oznakowaniu dróg i oznaczeniu prędkości w mapach google spowoduje korki i frustrację innych. Ja jadąc do pracy przepisowe 90 na wyświetlaczu mam ograniczenie do 30 lub 50, a mojej wsi 90. To są mapy google. Jedne z najgorszych i do puki się nie zmienią nie ma szans.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Gdyby nie przepisy i różnorodna oraz porąbana w wielu miejscach organizacja ruchu , to może by i się u nas dało mieć FSD. Ale to mrzonka w miastach , jedynie jest jakąś szansa na Skach i Autostradach.

Np wczoraj , kilkakrotnie przerywała mi manewr powrotu na prawy pas z powodu przekroczenia czasu ..Tego nie było w 2019/20r , ale odokąd Tesla weszla szeroko do nas , to ..jest jak jest

 

lvlthn

Pionier e-mobilności
W jaki sposób chcesz naciskać na Unece ? Dalej nie przyjeli przepisów które pozwalałyby na stopniowe wprowadzenie autonomii bez mapowania drogi. Myślisz że to jest problem tylko dla Tesli? BMW ma dokładnie te same problemy. Mercedes również. Jakieś warunkowe dopuszczanie na autostradach w DE przy prędkościach do 40km/h to jest śmiech na sali.
Wszystkie te marki mają autonomiczne rozwiązania wprowadzone w USA.
Zatrudniając/delegując sztab ludzi którzy w sposób klarowny i zrozumiały dla urzędników wspolnie wprowadzają poprawki po OBU stronach. Auta typu Tesla/BMW/mercedes musza się nauczyć jeździć z uwzględnieniem np. lokalnych przepisów.

Dodatkowo, w Polsce przydałoby się zrobić porządek ze znakami
(np. Ilość znaków w PL jest dla zwykłego kierowcy nieczytelna, co dopiero dla algorytmu)
 
Last edited:
Top