19.500,00 zł Rozszerzony Autopilot

UseYbrain

Posiadacz elektryka

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie mam nic do Tesli że zwalnia jak się boi, to jest ok nawet jak przesadnie.
Jedna rzecz oprocz tych znaków nie rozpoznawanych itp , to obszar zabudowany. W erze "śmietnikow" nie miał bym już prawka .
Są miejscowosci gdzie z przepisowej prędkości przed znakiem , osiaga tą dozwolona w tym obszarze na wyjeździe.
Powinna przewidywać ze np z 90 nie zejdzie szybko do 50 i zwalniać długo przed aby wyrobić te 50 km/h. A my decydujemy czy przejąć jazdę i dać w palnik czy nie ?
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Jak często Wasza tesla hamuje na takiej drodze po minięciu samochodu z naprzeciwka?
Moja co 3 - 4 samochody szczególnie ciemne. Nie ma znaczenie czy tempomat czy autopilot.
1723227068789.png

Jeżdżę taką drogą ~10 razy w miesiącu (w obie strony). Na dystansie 9km* mógłbym spać, ręcznie tylko wyprzedzać rowerzystów/śmieciarki/remonty i do niedawna dwa razy przejeżdżać na zielonym (teraz AP sam przejeżdża). Akuratnie nawet ograniczenia prędkości tu odczytuje poprawnie (włącznie z tymczasowymi).

Jazda przestaje być płynna wtedy, gdy dzieje się coś nietypowego, wymagającego zwiększenia ostrożności - wtedy z kolei przyhamowania potrafią być mocniejsze, niż wymaga tego sytuacja. Na tych 9km takich przyhamowań może być jakieś 0-3, najczęściej 0-1.

*DK79 Rudawa-Modlniczka
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Przeczytałem ten wątek, bo bardzo mi się podobała ta opcja (świetnie od końca czerwca EAP parkuje). Szkoda, że tak mało innych funkcji działa w UE.
Zgaduję też, że starsze modele 3 anwet z FSD nie mają takiej jakości parkowania, bo to inne kamery i komputer.
Gdybym sam nie testował, to bym tej opcji nie brał.
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Przeczytałem ten wątek, bo bardzo mi się podobała ta opcja (świetnie od końca czerwca EAP parkuje). Szkoda, że tak mało innych funkcji działa w UE.
Zgaduję też, że starsze modele 3 anwet z FSD nie mają takiej jakości parkowania, bo to inne kamery i komputer.
Gdybym sam nie testował, to bym tej opcji nie brał.
Kamery i komputer nie mają znaczenia. Starsze Tesle parkują tak samo. Obecnie AI4 i tak chodzi w trybie emulacji SW3.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Najgorsze jest to, że hardware już jest, software w sumie też.

I nie można z tego skorzystać :(

W sumie nie dziwne, jak taki hejt jest w europie na BEV, to może i melon pomyślał że nie warto
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie Elon a Unece blokuje rozwoj autonomii lub wdrozenie tego co jest w USA.
A przekręcanie imion nie jest eleganckie , tym bardziej jak się siedzi tyłkiem w aucie pomysłu tego kogoś. Jak się On dowie, to do rowu spuści a może jak sie obrazi !
Sygnaliści to modne zajęcie:)
 

pmlody

Pionier e-mobilności
przekręcanie imion nie jest eleganckie , tym bardziej jak się siedzi tyłkiem w aucie pomysłu tego kogoś. Jak się On dowie, to do rowu spuści a może jak sie obrazi !
A później płacz, bo update się spóźnia...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Facet wciaga ścieżkę, wali w kanał , jest glupi , nie potrafi prowadzić interesów , kocha Trumpa , Putina , odlecial w kosmos itd .
Ale nie po to zrobił Tesle z kamerkami i mikrofonami aby kierowca śpiewał karaoke i robil sobie selfie.

Musk musi wiedzieć co ma powiedzieć, gdy ma przepowiedzieć koniec cywilizacji.
Te pożary Tesli to próby przed globalnym zamachem! ! Musk planuje podpalić Świat i wtedy wszyscy staniemy w kolejce po bilety na Marsa .
Cwany kutas .
Na to jeszcze hejterzy chyba nie wpadli ? Więc podpowiadam .
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Nie Elon a Unece blokuje rozwoj autonomii lub wdrozenie tego co jest w USA.
A przekręcanie imion nie jest eleganckie , tym bardziej jak się siedzi tyłkiem w aucie pomysłu tego kogoś. Jak się On dowie, to do rowu spuści a może jak sie obrazi !
Sygnaliści to modne zajęcie:)
A tymczasem w Fordzie można.
 
Top