19.500,00 zł Rozszerzony Autopilot

Bronek

Pionier e-mobilności
AA to my po drogach jeździmy? :D
Prościzna

To reklama farby


Screenshot_20240903-153634_Brave~2_copy_521x347.jpg


Farba do grafitti.
Mrozoodporna, 40 lat gwarancji, różne kolory, time schnięcia 30 minut , można malować w różnych kierunkach , ale nie wolno zaczynać od lewej strony, malujemy na stojąco i spierdala my na drugą stronę ulicy.
Tak to czyta Tesla
 
Last edited:
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
No i to jest "That one small step for..." który dzieli nas od tych którzy bardziej cenią sobie ludzkie życie od (...).
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Przesadzacie, da się jeździć przepisowo. Ja jeżdżę licznikowe +10 kmh (na GPS to około + 5 kmh, tesla fajnie pozwala automatycznie tyle ustawić) i częściej to ktoś mnie hamuje, niż ja innych.
Wyjątkiem są autostrady, tam zawsze ktoś chce jechać szybciej niż 150 kmh, ale mam na takich wyrąbane, jak będzie wolny prawy pas, to sam zjadę, nie będę hamować.
Jak ktoś mi miga, wtedy zwalniam do przepisowej prędkości, traktuję to jako upomnienie za speeding :)
Jedyny problem to mam z TIRowcami - w zabudowanym jadąc 60 kmh (licznikowo) na 50, TIR siada metr od zderzaka, jakikolwiek zwierzak wyskoczy, to mamy wypadek. Stąd też w Polsce biegając po wsiach mijamy tyle zabitych zwierzaków - jest to bardzo przykry widok, w innych krajach jakoś kierowcy bardzo rzadko zabijają jeże, psy, czy koty. U nas marszowe 80 kmh nie daje im szans.
 

kswad12

No to z prądem
Dodajac z innej beczki to ostatnio 2 razy musiałem przerwać automatyczne parkowanie bo mialem wrażenie ze zaraz Tesla walnie w inne auto.
Raz cofała i cofała a w kamerce jus naprawdę nie było dużo miejsca.
A raz chciała poprawić parkowanie prostopadle, wiec dala pełny skręt w prawo i do tylu, a obok było auto już mega blisko.
Mam wrażenie ze wcześniej (czerwiec/lipiec) to pewniej działało.
Także ja naprawdę nie wiem za co te 19,5k PLN....

Jeszcze żeby chociaż sama z ciasnego garażu umiała wyjechać (I wjechać....)
 

kaziwich

Posiadacz elektryka

Ten punkt przypadl mi najbardziej do gustu:

"Zastąpienie obowiązku konsultacji z mieszkańcami gminy terminu i trasy prowadzonych testów obowiązkiem informowania mieszkańców o prowadzonych testach."

Czekam na ogloszenie Muska w mojej lokalnej gazecie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Niemcy mają te swoje autostrady bez ograniczeń (przynajmniej teoretycznie) , to moglibyśmy być takim znanym miejscem do jazd autonomicznych w Europie
Jako chwyt reklamowy. Tym bardziej , że u nas przepisów się nie przestrzega. Co chwila by było w mediach o Polsce :
"Kolejny kierowca zabił/zginął podczas jazdy z autopilotem ! "

Reklama jak cholera .
Depresja dotyka kilka % społeczeństwa , Polska stała by się idealnym krajem dla samobójców " Turystyka zyskała by nowy cel .
 

blazej

Pionier e-mobilności
Miałem okazję potestować sobie to parkowanie w Tesli. No cóż, parkuje, ale w normalnych sytuacjach drogowych dla mnie nieakceptowalne wolno i nie bierze pod uwagę faktu, że lepiej np. dojechać dalej względem lusterka samochodu obok, żeby drzwi swobodnie otworzyć itp. No ale tam powiedzmy zrozumiałe. Ja bym w takich sytuacjach i tak ten system olał.

Mam natomiast w garażu podziemnym bardzo ciasny wjazd do złożenia się tyłem i tam często muszę się poprawiać. Więc pełen nadziei spróbowałem. Od razu miałem komunikat, że asystent parkowania może działać słabiej, a później... dramat. Wjechałby mi w filar jak nic. Tańcował w te i z powrotem. Ostatecznie NIE ZAPARKOWAŁ.

Dodam, że w mojej tesli bez rozszerzonego pilota to Tesla Vision u mnie w podziemnym parkingu też kłamie - gdybym ufał tym mapkom, to już dawno miałby cały bok „skorygowany” o kilka milimetrów przynajmniej. Może wiecie, z czego to wynika, że pod ziemią takie cuda się dzieją? Wymaga dobrego działania GPS? Czy nie wiem, zasięgu LTE?
 
Top