Na zmapowanych trasach. Czyli coś czego Tesla nie robi bo z założenia nie chce mapować tras. I wg. mnie to jest bez sensu na maksa aby włączać takie rzeczy na podstawie mappingu. Ciekawe też dlaczego ograniczyli to tylko do Autostrad jak w PL drogi szybkiego ruchu mają lepszy standard niż Autostrady np. w Czechach.A tymczasem w Fordzie można.
![]()
Ford BlueCruise, półautonomia 2. poziomu, dostępna również w Polsce. Będzie można zdjąć ręce z kierownicy | SAMOCHODY ELEKTRYCZNE - www.elektrowoz.pl
Komisja Europejska dopuściła do użytku mechanizm Ford BlueCruise, system jazdy półautonomicznej 2. poziomu, który pozwala na zdjęcie rąk z kierownicy, o...elektrowoz.pl
Pan Piżmo ma całkowicie wywalone na nas, także taki jeden wśród nas nie jest dla niego nikim innym jak tylko środkiem do osiągnięcia celu.Nie Elon a Unece blokuje rozwoj autonomii lub wdrozenie tego co jest w USA.
A przekręcanie imion nie jest eleganckie , tym bardziej jak się siedzi tyłkiem w aucie pomysłu tego kogoś. Jak się On dowie, to do rowu spuści a może jak sie obrazi !
Sygnaliści to modne zajęcie![]()
W jaki sposób chcesz naciskać na Unece ? Dalej nie przyjeli przepisów które pozwalałyby na stopniowe wprowadzenie autonomii bez mapowania drogi. Myślisz że to jest problem tylko dla Tesli? BMW ma dokładnie te same problemy. Mercedes również. Jakieś warunkowe dopuszczanie na autostradach w DE przy prędkościach do 40km/h to jest śmiech na sali.Pan Piżmo ma całkowicie wywalone na nas, także taki jeden wśród nas nie jest dla niego nikim innym jak tylko środkiem do osiągnięcia celu.
Unece blokuje teslę, bo i tesla nie naciska wystarczająco mocno.
Po prostu brak inicjatywy z ich strony - no bo z ekonomicznego punktu widzenia po co?
Rynek jest niedojrzały, zarówno konsumentów jak i sprzedawców w Europie
Zatrudniając/delegując sztab ludzi którzy w sposób klarowny i zrozumiały dla urzędników wspolnie wprowadzają poprawki po OBU stronach. Auta typu Tesla/BMW/mercedes musza się nauczyć jeździć z uwzględnieniem np. lokalnych przepisów.W jaki sposób chcesz naciskać na Unece ? Dalej nie przyjeli przepisów które pozwalałyby na stopniowe wprowadzenie autonomii bez mapowania drogi. Myślisz że to jest problem tylko dla Tesli? BMW ma dokładnie te same problemy. Mercedes również. Jakieś warunkowe dopuszczanie na autostradach w DE przy prędkościach do 40km/h to jest śmiech na sali.
Wszystkie te marki mają autonomiczne rozwiązania wprowadzone w USA.
Tak w praktyce to wyglada: jakich znaków?Ilość znaków w PL jest dla zwykłego kierowcy nieczytelna
A to my po drogach jeździmy?Tak w praktyce to wyglada: jakich znaków?![]()