Hamowanie na zakrętach już było wcześniej, w lecie jeździłem na tempomacie w górach i po serpentynkach z góry na 50km/h ustawione miałem i przed każdym zakrętem idealnie zwalniał do 30-40.
Może nie jasno to opisałem... Tak - zwalnianie jeśli chodzi o dostosowanie do naturalnego kształtu drogi było od zawsze. Tzn na serpentynach, na łukach... Ale wcześniej nie było zwalniania dostosowanego do trasy wyznaczonej w nawigacji. Czyli przykładowo (nawiązując do poniższego fragmentu mapy): jedziemy ulicą Sienkiewicza z południowego wschodu na pólnocny zachód. Trasa na nawigacji jest wyznaczona ze skrętem w ulicę Paprocką. Tesla obecnie zwalnia dojeżdżając do skrzyżowania Sienkiewicza-Paprocka. Kiedyś tego nie było.Zwalnianie na zakrętach i rondach (i to do różnych sensownych prędkości) to ID.3 miał ponad dwa lata temu. Tesli z jej TACC to daleko jeszcze do ideału...
Czekam na aktualizację i będę testował mam u siebie zakręt prawie 90 stopni bez ograniczenia prędkości i niestety przejazd na "autopilocie" za każdym razem kończy się na połowie przeciwnego pasa.Może nie jasno to opisałem... Tak - zwalnianie jeśli chodzi o dostosowanie do naturalnego kształtu drogi było od zawsze. Tzn na serpentynach, na łukach... Ale wcześniej nie było zwalniania dostosowanego do trasy wyznaczonej w nawigacji. Czyli przykładowo (nawiązując do poniższego fragmentu mapy): jedziemy ulicą Sienkiewicza z południowego wschodu na pólnocny zachód. Trasa na nawigacji jest wyznaczona ze skrętem w ulicę Paprocką. Tesla obecnie zwalnia dojeżdżając do skrzyżowania Sienkiewicza-Paprocka. Kiedyś tego nie było.View attachment 13385
Może nie jasno to opisałem... Tak - zwalnianie jeśli chodzi o dostosowanie do naturalnego kształtu drogi było od zawsze. Tzn na serpentynach, na łukach... Ale wcześniej nie było zwalniania dostosowanego do trasy wyznaczonej w nawigacji. Czyli przykładowo (nawiązując do poniższego fragmentu mapy): jedziemy ulicą Sienkiewicza z południowego wschodu na pólnocny zachód. Trasa na nawigacji jest wyznaczona ze skrętem w ulicę Paprocką. Tesla obecnie zwalnia dojeżdżając do skrzyżowania Sienkiewicza-Paprocka. Kiedyś tego nie było.View attachment 13385
Czekam na aktualizację i będę testował mam u siebie zakręt prawie 90 stopni bez ograniczenia prędkości i niestety przejazd na "autopilocie" za każdym razem kończy się na połowie przeciwnego pasa.
Ależ Tesla Vision nie potrzebuje map! Nie to co jakieś lidary.moim zdaniem wina mapy, bo kompletnie nie oddaje krzywizny zakrętu.
ale żeby było jasne (jeszcze raz) - opisany przeze mnie przypadek dotyczy zupełnie innej sytuacji niż pokazywany przez Ciebie zakręt. Ale szczerze mówiąc nie wiem już jak można to jeszcze prościej wytłumaczyćTo też czekam w takim razie na aktualizacje
W Lublinie też są takie zakręty, 70 stopni dwa pasy bardzo wąskie, a Tesla 60 chce tam braćmoim zdaniem wina mapy, bo kompletnie nie oddaje krzywizny zakrętu.
View attachment 13392
Kurde, spojrzałem uważnie dziś w aucie, odkopałem jakieś zdjęcie w telefonie z lipca i faktycznie jest inaczej - wtedy zaczynało się to ~1-1,5cm od krawędzi ekranu, a obecnie to jest z 0,2-0,3mm. Aczkolwiek dalej u mnie wszystko widać i nic nie chowa się za kierownicą.Czy mi się zdaje czy po aktualizacji bieżące wskazania zużycia przesunęły się trochę w lewo i wskazanie pierwsze z lewej jest praktycznie schowane za kierownicą?
View attachment 13384