2024.32

inter

Pionier e-mobilności
Ludzie piszą o nie sekundach, ale minutach bez trzymania kierownicy, bez ciężarków itd. Co ciekawe warunkiem jest właśnie odsłonięta kamera. Z zasłoniętą było to max 15-20 sek w zależności od pory dnia, widoczności itd. Może być coś na rzeczy.
Kamera musi widzieć ręce na kierownicy. Podobno gorzej działa w nocy.
 

poochaty

Posiadacz elektryka
Czy kamera widzi całą kierownicę? Wg mnie, tj wg podglądu w apce widzi tylko górny fragment, albo wcale (w zależności od ustawienia kierownicy).
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Czy kamera widzi całą kierownicę? Wg mnie, tj wg podglądu w apce widzi tylko górny fragment, albo wcale (w zależności od ustawienia kierownicy).
Zobacz na postoju w zakladce serwis
A do tego jaki sens tego ?
Jak trzymam czy kładę rękę , to i tak nie było komunikatu , więc kamerka powinna mieć w nosie maje łapy, a tylko kontrolować pozycję i wzrok

Prawdopodobnie te "och i ach" piszą Ci co nie potrafią korzystać z FSD i np za mocno szarpią itp ?
Nigdy nie było komunikatu jak się daje opór na kierownicy (wyjatek jak coś bim nie stykło w którejś aktualizacji ).
 
Last edited:

qb4hkm

Pionier e-mobilności
nie zauważyłem rzadszego naga, ale już któryś raz po zakończonej rozmowie telefonicznej zauważyłem że anulowało mi nawigację, chyba tak się dzieje jak ja rozłączę rozmowę z ekranu.
 

PawelGDZ

Posiadacz elektryka
w moich autach wersja .32 przestaje rozpoznawać dobrze adres, gdy używam głosu :)
spróbujcie powiedzieć jakiś adres + np 1237 :) albo chociaż 124...
zobaczycie jak się mota 🤣
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Ludzie piszą o nie sekundach, ale minutach bez trzymania kierownicy, bez ciężarków itd. Co ciekawe warunkiem jest właśnie odsłonięta kamera. Z zasłoniętą było to max 15-20 sek w zależności od pory dnia, widoczności itd. Może być coś na rzeczy.
Kilkuminutowe przerwy od trzymania kierownicy zdarzały mi się już w zeszłym roku (okazjonalnie, w określonych sytuacjach). Z kolei ostatnio mam wrażenie, że AP jest bezlitosny - 15 sekund i ani jednej więcej.
 
Top