2024 Tesla Holiday Update

ELuk

Pionier e-mobilności
U mnie też po aktualizacji softu wystąpił przypadek samoczynnego otwarcia bagażnika tylnego. Przysłał komunikat i zamknąłem zdalnie. Hmmm… 🤷🏻‍♂️
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Mam pytanie odnośnie aktualizacji świątecznej, czy wszyscy już dostali? Bo ja jeszcze się nie doczekałem i nie wiem, czy nie będę musiał udać się do Bronka po pomoc 😁
Ja tylko na jednym. Nowy Y utknął na 38.7
 

kower

Fachowiec
Opcja sprawdzania głośników weszła w holiday update czy już wcześniej?
Prośba do kogoś M3HL AWD o sprawdzenie czy poniższe głośniki u Was działają.
20241212_150830~2.jpg
80mm fullrange - Left Front Door
80mm fullrange - Right Front Door
60mm coscone - Left Headliner
60mm coscone - Right Headliner
 

inter

Pionier e-mobilności
Opcja sprawdzania głośników weszła w holiday update czy już wcześniej?
Prośba do kogoś M3HL AWD o sprawdzenie czy poniższe głośniki u Was działają.
View attachment 22855
80mm fullrange - Left Front Door
80mm fullrange - Right Front Door
60mm coscone - Left Headliner
60mm coscone - Right Headliner
Jest od wersji 44.3.1. Mam RWD i wszystkie co są dostepne, są zielone.
 

blazej

Pionier e-mobilności
Fajna ta papka na Apple Watcha. Normalnie odblokowuje auta, kiedy aplikacja jest w tle uruchomiona. Można po jej uruchomieniu podstawowe funkcję jednym kliknięciem aktywować. Ja nie jestem zwolennikiem wywalania na tarczę zegarka wszystkiego, tak jak i samych tarcz bardzo zawalonych, więc mi tam nie przeszkadza brak możliwości wyciągnięcia na tarcze funkcji - sam mam czarną tarczę ze wskazówkami i na rogach malutką informację o pogodzie, koło aktywności, sprawdzenie tętna i wcześniej miałem kalkulator, a teraz stan naładowania Tesli. Jak dla mnie wszystko, czego potrzebowałem jest teraz w zegarku.

Nawet nieźle działa to wybieranie biegu podczas manewrowania i jakby lepiej mi zaczęło działać TV przy parkowaniu - specjalnie testowałem i dojeżdża akurat tak, jakbym chciał - nawet przodem. Duża zmiana w moim przypadku, bo wcześniej w garaży podziemnym równie dobrze mogłoby tego nie być - pokazywało, że już uderzyłem, jak było jeszcze z 40 cm, a co gorsza bywało i w drugą stronę: było już 10 cm, a wg TV mogłem jeszcze podjechać.

Pogorszyły się za to wycieraczki - długo już na sucho mi się nie uruchamiały, a teraz znów regularnie mi się potrafią załączyć na dwa maźnięcia bez widocznej przyczyny.

Autopilota na nowym sofcie jeszcze nie testowałem.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Pogorszyły się za to wycieraczki - długo już na sucho mi się nie uruchamiały, a teraz znów regularnie mi się potrafią załączyć na dwa maźnięcia bez widocznej przyczyny
+1

Coś co ostatnio zauważyłem, to jakieś dziwne szarpnięcia po zatrzymaniu auta jak rozepnę pas. Jakbym jechał i nacisnął hamulec do końca ale dałbym se rękę uciąć że byłem już całkowicie zatrzymany
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
+1

Coś co ostatnio zauważyłem, to jakieś dziwne szarpnięcia po zatrzymaniu auta jak rozepnę pas. Jakbym jechał i nacisnął hamulec do końca ale dałbym se rękę uciąć że byłem już całkowicie zatrzymany
"Reczny" się zaciąga, może nie zatrzymujesz się do zera lub za szybko rozpinasz pas. Ja tak mam jak właśnie otworzę drzwi a samochód się jeszcze minimalnie toczy.
 

GrzesiekG

Posiadacz elektryka
Dziś robiłem większe testy obsługi zegarkiem auta (Apple Watch Ultra + TMY 2023) - otwieranie zegarkiem działa jak telefonem - bez żadnej zwłoki, nawet przy baterii zegarka na poziomie 5%. Włączenie funkcji oszczędzania energii także nie zmieniło działania - ale tu może być kwestia tego, że chwilę wcześniej wysiadałem z auta i może BT był jeszcze uruchomiony? Wyjdzie w praniu.

Ogólnie bajka :) Teraz eSIM w zegarku ma jeszcze większy sens (nie trzeba brać telefonu, a można dzwonić jakby co).
 
Top