elveh
Posiadacz elektryka
Mówię o współczynniku ze świata systemów o gwarantowanym SLA - np. systemów telekomunikacyjnych, czy też teleinformatycznych, baz danych - etc. Zwykle mówi się o tak zwanych "dziewiątkach" - np. 4 dziewiątki, to dostępność usługi / systemu na poziomie 99,99% - czyli tylko 0,01% czasu system może być niedostępny. Dla przykładu praktycznego 4 dziewiątki to maksymalnie 52 minuty w ciągu roku, kiedy system nie jest dostępnyJa zrobiłem ok 14k km i tez jestem bardzo bardzo zadowolony ogólnie z samochodu. Moje obawy dotyczą tylko samego update ze nie do końca jest on taki pewny i serwisy u nas się tego dopiero uczą i błędów jakie wyskakują przy tym. Pan wczoraj dzowniąć sam przyznam, że nie wiedzę dlatego pytają dalej. Co to jest ten wskaźnik dostępności? ciekawe, możesz coś więcej napisać i jak/gdzie to się sprawdza?
Po kolejnej dobie w serwisie daleko nam to tych 4 dziewiątek. 3 dziewiątek (99,9%) też nie złapiemy