Ja wchodzę w listę telefonów podłączonych po BT i klikam ikonkę AA i działa... Wcześniej tryb samolotowy odwiedzał go... Po kablu tez tak miewam...
Inna sprawa ze AA potrafi zagotować telefon, zwlaszcza jak go ładujesz bezprzewodowo,
Chyba nie w tym rzecz, by ciągle coś klikać, skoro ma to działać automatycznie. Ładowania bezprzewodowego nie używam z dwóch powodów:
1. telefon mam w skórzanym etui i jeśli telefon przesunie się choć minimalnie, to przestaje się ładować
2. w aucie, jeśli używamy programów nawigacyjnych, ładowanie bezprzewodowe i tak nie jest w stanie ładować telefonu, podnosi za to temperaturę baterii, co jest dla niej bardzo szkodliwe.
Ford robi bardzo dobrą mechanikę w samochodach. Silniki i zawieszenie często były innowacyjne i ustawiały standardy dla innych. Niestety, oprogramowanie trąca robotą garażową. Od jakiegoś czasu jeżdżę z palącą się kontrolką niedomkniętej maski, bo po aktualizacji sterowników, okazało się, że dwa z nich generują konflikt. Problem był znany w Fordzie, ale system instalacyjny nie wyświetlił żadnego komunikatu ostrzegawczego. Po fakcie znaleziono nawet biuletyn serwisowy, opisujący problem, ale opisu rozwiązania go. Przy okazji przeglądu problem miał być rozwiązany, bo pojawiła się poprawka, ściągnięto nawet nowy moduł zamka i ... używając języka korpo "eskalowano problem z poziomu serwisu polskiego na europejski". Wydaje się, że w serwisach pojawiła się nowa jakość, której dotychczasowi elektrycy, choć się bardzo starają, nie są w stanie ogarnąć. Zmierzamy w kierunku wyzwań informatycznych - wszystko jest sprawne, ale auto nie jedzie
