Model: Tesla model 3 Long Range AWD
Rok produkcji: Marzec/kwiecień 2024
Opony: michelin e-primacy, standard od tesli
Felga: fabryczne tesli photon
Rozmiar felgi: 18"
Opis: Już po odbiorze 31.05.2024 delikatne drgania na kierownicy przy prędkości 90+. W deszczu lub na mokrej nawierzchni dodatkowo zauważalne drganie kierownicy gołym okiem. Na ten moment przejechane 1400km i problem dalej jest. Zgłoszone do serwisu, termin na 25.06. Dam znać po.
Update:
Byłem w serwisie, opisałem dokładnie w zgłoszeniu, a najważniejsze rozmawiałem z pracownikiem który przyjmuje auta na serwis opisując mu problem i podkreślając, że bicie występuje w zakresie 90-110. Pracownik powiedział „to jest highland, auto długo stoi, 2500 przebiegu to za mało, musi być z 5000” - argument z kapelusza, auto ma być 100% sprawne od razu po wyjeździe z salonu. Z racji tego, że mam teslamate to mogłem zobaczyć dokładnie jak przebiegała ich jazda testowa i generalnie w mojej ocenie była do dupy bo nie utrzymywał stałej prędkości tylko ciągłe przyspieszanie lub hamowanie, do tego w podanym przeze mnie zakresie prędkości auto jechało łącznie 1 minutę na 30 minutową jazdę..
Serwis stwierdził że nie byli w stanie odtworzyć usterki, ale sprawdzili wyważenie kół i prawe przednie było w górnej granicy bicia. Zbili prawie do zera i założyli to koło na prawy tył. Droga powrotna 350km i faktycznie to bicie zniknęło, ponadto na kierownicy są znacznie mniej odczuwalne niedoskonałości drogi. Pozostaje delikatne mrowienie, ale teraz w mojej ocenie są to faktycznie informacje zwrotne z nawierzchni, a nie drżenie kierownicy. Nie jest to rolls royce, ale jest zdecydowanie lepiej. Będę obserwował i gdybym coś niepokojącego zaobserwował to dam znać.
Niestety na minus brak auta zastępczego na czas naprawy - auto oddałem o 9, odebrałem dopiero o 18. Do tego liczyłem, że je umyją a niestety to się nie zdarzyło. Na plus darmowy supercharger 20-100%
