Arval, wynajem i serwis

Ev3

Pionier e-mobilności
Arval pewnie w tej cenie wynajmuje nowe auta. Tyle że to jest oferta FLEX : oddajesz auto kiedy chcesz, bez extra opłat. Dla mnie to bardzo istotna kwestia
Jasne.
Flex to duży plus i jak na kilka miesięcy, to jest to fajna oferta gdy chcesz coś na krótko przetestować.
Ale oczywiście nie wytrzymuje konkurencji cenowej z normalnymi ofertami, na nowe samochody, jak sam napisałeś.
Które zresztą też bywają w ofercie Flex.
 

boa

Posiadacz elektryka
Jasne.
Flex to duży plus i jak na kilka miesięcy, to jest to fajna oferta gdy chcesz coś na krótko przetestować.
Ale oczywiście nie wytrzymuje konkurencji cenowej z normalnymi ofertami, na nowe samochody, jak sam napisałeś.
Które zresztą też bywają w ofercie Flex.
Bywają, ale ich akurat nie ma. I co? Ma czekać, bo może będą? Jak ja lubię takich teoretyków, którzy się nudzą
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie przejmuj się. Ev3 należy do forumowych trolli jak stms czy eljal i paru jeszcze innych.
Którzy śmieli się gdzieś nie zgodzić z Tobą, znawcą wszystkiego?

Wszystko co piszesz w ocenianiu innych bardzo pasuje.
Niestety, tyle że do Ciebie.

W każdym razie nie mam już ochoty wyczytywać na forum Twojego jadu, płynącego rzeką jak od obrażonej odmową panienki.
Żegnam.
PLONK
 
Last edited:

boa

Posiadacz elektryka
Którzy śmieli się gdzieś nie zgodzić z Tobą, znawcą wszystkiego?

Wszystko co piszesz w ocenianiu innych bardzo pasuje.
Niestety, tyle że do Ciebie.
PLONK
Hahaha no właśnie nie kłam. Ja np. pisałem o swoich doświadczeniach z danym autem, a Ty wiedziałeś już lepiej. I tak ze wszystkim. Zastanów się co piszesz i po co, czy to coś wnosi i czy masz pewność do tego, co piszesz. Bo ferujesz “wyroki”, a g… wiesz
 

Gingol

Fachowiec
Jak na razie to wygląda, że Ty się zafiksowałeś i nie zważasz na trzeźwą ocenę oferty.
Ja mam ją w pompie i nie podchodzę do niej emocjonalnie, stąd mogę na nią spojrzeć z dużym dystansem.

Kto w takim przypadku stara się pomijać fakty, musisz sobie sam przemyśleć.

A czy ja gdzieś pisałem, że patrzę pod kątem Tesli?

Wręcz przeciwnie - obecnie Tesla to minus a nie plus, więc to jeszcze bardziej obniża wartość tej oferty.
A już szczególnie na standardowy M3.

Dla porównania (zwłaszcza dla jdg):
1559 zł*netto/mies.

Wkleiłeś link do oferty o której pisałem dzisiaj kilka linijek wyżej, co oznacza, że nawet nie zadałeś sobie trudu przeczytać tego co napisałem ze zrozumieniem.

Zapomniałeś tylko dopisać, że najtańsza wycena wskazana przez Ciebie, zawiera niższy limit (10k/rok) i wymaga wpłaty własnej. Ja natomiast, starając się prowadzić dyskusję na poziomie merytorycznym podałem opłatę 1949zł netto/mc za ten pojazd, w tej samej ofercie za limit 30k/rok, czyli bardziej zbliżony do dyskutowanej oferty na TM3 z limitem 24k/rok.

Odnośnie tego czy patrzysz na Teslę - ja porównuję oferty 1:1, czyli marka do marki. Idąc Twoim tokiem myślenia można mieć za niespełna 80zl/mc nowego Citroena z uwzględnieniem wpłaty własnej i dofinansowania o której pisałem w innym wątku. Można? Można! Tanio? Bardzo tanio! Ale jak to się ma do oceny najtańszej dostępnej na rynku oferty dla Tesli (używanej czy nowej), która jest na tapecie? Nijak.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Zapomniałeś tylko dopisać, że najtańsza wycena wskazana przez Ciebie, zawiera niższy limit (10k/rok)
vs 12 tys.
Nadal nic co by coś zmieniało.

Ja osobiście mam 30 kkm rocznie za 1450 zł brutto, więc tego typu "okazje" nie są żadną konkurencją.
Nawet odliczając pierwszą wpłatę wychodzi porównywalnie.
Tyle że za fabrycznie nowe auto o nieporównywalnie wyższej użyteczności i cenie.

i wymaga wpłaty własnej
Stąd mój dopisek o jdg - wpłata zostanie pokryta z dotacji i odliczenia vat.

. Ja natomiast, starając się prowadzić dyskusję na poziomie merytorycznym podałem opłatę 1949zł netto/mc za ten pojazd, w tej samej ofercie za limit 30k/rok, czyli bardziej zbliżony do dyskutowanej oferty na TM3 z limitem 24k/rok.
Owszem.
To by już było akceptowalne.
Gdyby nie liczyli tego od ceny nowego samochodu, tylko używki właśnie.....

Co za tym idzie - ta rata powinna być o jakieś 40% niższa żeby uznać ją za atrakcyjną.
Tyle.

Jedyną jej zaletą jest flex - i pewnie dlatego kosztuje tak dużo, że te faktycznie tanie oferty już się szybko sprzedały (też były we flex).
Odnośnie tego czy patrzysz na Teslę - ja porównuję oferty 1:1, czyli marka do marki.
A ja nie, interesuje mnie każde fajne auto (czyli Tesla najmniej).
Porównuję tylko segmentami (w tym przypadku podałem konkurencję z segmentu D).

Idąc Twoim tokiem myślenia można mieć za niespełna 80zl/mc nowego Citroena z uwzględnieniem wpłaty własnej i dofinansowania o której pisałem w innym wątku.
I to jest na pewno oferta lepsza finansowo.
Sam może się na nią skuszę, jak sprzedam coś z obecnie posiadanych bev.

Nie bardzo więc wiem co negujesz....
 

solik

Pionier e-mobilności
Naprawdę fajne te oferty, z serwisem i ubezpieczeniem w cenie. Łączny koszt miesięczny jest zdecydowanie niższy niż przy zakupie, ubezpieczaniu, serwisowaniu i odsprzedaży.

a i przy zwrocie wcale sie jakos nie czepiaja, opisywalem swoje przeboje i jak wygladal zwrot TM3 po 3 latach i 60k nalotu

i tak wiem ze pare rzeczy pomineli ale nie mowie o tym na glos bo po co :)

swoja droga Arval dobrze zyje z KIA, praktycznie wykupili wszystkie EV6 jakie byly przedliftowe i EV3, dobrze ze sie zalapalem na EV3 LR w dosyc dobrej cenie i nie musialem dawac wkladu ani marnowac nowej dotacji
 
Top