Audi Q4 e-tron / opinie

viallos

Pionier e-mobilności
Wiec w moim przypadku, prawdopodobnie najdłuższa trasa do jakieś 450-500 km ( np. z centralnej PL na Chopok), tak żeby na jednym ładowaniu dojechać do celu, a później na miejscu martwić się jak to naładować i nie być tym zaabsorbowanym przez 0,5dnia?
Zapomnij, ja przy 150 ze Strykowa do Warszawy to prawie całą baterie wciągnąłem. Jak na 2 ładowania dojedziesz zimą to będzie cud.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Kupiłbyś to auto II raz? Czy jednak co innego?
Żona nie chce tesli, dermy w środku, i wygląd zewnętrzny
Ogólnie auto i tak 90% przebiegu zrobi na prądze z gniazdka, sporadyczne wujazdy w trasy, podejrzewam, że na początku tylko, jak będzie nowa zabawka
Później pewnie i tak w trasę diesel z wygody
 

viallos

Pionier e-mobilności
Nie kupiłem pierwszy raz ... nie nadaje sie do moich zastosowań. Tylko Tesla.
 

nabrU

Moderator
To taki ID.4 w bardziej 'prestiżowej odsłonie' więc sam musisz zdecydować. Co do parametrów to EV database ci prawdę (na podstawie danych z UK) powie:


P.S. Nie napisałeś jaka to wersja wyposażenia...
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Skod` enyaq 77kwh
Po zlocie ev w Łodzi zostały 3 kupony greenwaya do wykorzystania do końca listopada. Więc szwagier pojechał je wykorzystać, dojazd jakieś i kręcenie sie po miasteczku 30km, temperatura koła zera, ponad 19% stan naładowania baterii. Jadąc nie ustawiał w navi celu podróży ładowarka.
Podłączył ładowarkę 100kw prędkość ładowania 70kw
Podłączył si pod 200kw, prędkość ładowania 80kw
po 10min spadła prędkość na 50kw, a póżniej na 30kw
Ogółnie załadowanie 60kwh trwało 57min. Bateria w przedziale 19-96%

I chyba odechciało mie się EQ4
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Skod` enyaq 77kwh
Po zlocie ev w Łodzi zostały 3 kupony greenwaya do wykorzystania do końca listopada. Więc szwagier pojechał je wykorzystać, dojazd jakieś i kręcenie sie po miasteczku 30km, temperatura koła zera, ponad 19% stan naładowania baterii. Jadąc nie ustawiał w navi celu podróży ładowarka.
Podłączył ładowarkę 100kw prędkość ładowania 70kw
Podłączył si pod 200kw, prędkość ładowania 80kw
po 10min spadła prędkość na 50kw, a póżniej na 30kw
Ogółnie załadowanie 60kwh trwało 57min. Bateria w przedziale 19-96%

I chyba odechciało mie się EQ4
Ale jak to? Pan w salonie skody mówił, że krzywa ładowania trzyma 160kw do 80% :unsure:
 

Michal

Moderator
Ale jak to? Pan w salonie skody mówił, że krzywa ładowania trzyma 160kw do 80% :unsure:
Trzeba było powiedzieć, że zastanawiasz sie pomiędzy Superbem i Enyaq, to wtedy być usłyszał prawdę o Enyaq :p
 

nabrU

Moderator
Panowie @Michal i @pmlody
Nie ma się co naśmiewać ze Skody czy Audi bo tak naprawdę nie wiadomo co to za ładowarka była Wszędzie tu czytam, że Wy tam w PL to macie tylko dobre naklejki na tych ładowarkach, a i tak ładuje to pewnie połową mocy.
Miałem ID.3 (czyli ta sama platforma, tyle że z baterią 58kWh) i dobijał do 140kW na 350kW Ionity (przy katalogowym 135kW). Szkopuł w tym, że bateria musi być ok 10% i dogrzana (czyli jej temp. ok. 30*C) co w warunkach 0*C jest raczej nieosiągalne w Enyaq-u czy Audi...

1701636232972.png

1701636278081.png

Dla porównania Tesla 3 RWD (reweli też nie ma):

1701636384786.png

Więc przestańmy być anty do innych marek (dla samego bycia anty) i fanboiować na temat jednej marki.
 

Attachments

  • 1701636213698.png
    1701636213698.png
    321,4 KB · Liczba wyświetleń: 2
Top