Wszystko, na temat tesli jest niezliczona ilość wątków. Interesuje mnie zwykła buda z relingami, możliwę, że najbogatsza wersja, możliwe, że 299km na kołach 21 i tapicerka alcantara(niestety w audi występuje tylko ze sportowymi fotelami, może masz takie fotele i możesz napisać czy da się w nich kilka godzin wysiedzieć) Auta tanieją, zł umacnia się więc podejrzewam, że fulla da się kupić w limicie dotacji.
Jaki ma realny zasięg przy 120km/h lub 130. Przy 140km/h raz jechałem Enyaqiem standard buda 204km koła 21, w trasę około 200km w jedną i tyle z powrotem, utrzymując ciągle 140km/h wyszedł jakieś 24kwh/100, przy idealnych warunkach około 16-22C. Jak auto zachowuje się zimą?
Awarie?
Jechałeś w dłuższą trasę np 1000-1200km ciągiem, albo przynajmniej 500km.
Z wyliczeń wychodzi mi, że przy 120km/h ciężko będzie 300km przejechać z pełną baterią, a co dopiero w trasie ładując do 80%. Rzadko kiedy wycyrkluje się lokalizacjami ładowarek tak, żeby zjechać z baterią 2-5%, a często trzeba już przy 30% tankować, bo tak pasują ładowarki akurat, więc przeciętnie wykorzystujemy przedział baterii 20-80%, to = 60% pojemności baterii, więc ładowanie poniżej 200km, co 1,5-2h 40min odpoczynku(przy ładowaniu na ładowarkach 100kw) jaką realnie moc osiągniemy? Dobrze kalkuluje?
Wiec w moim przypadku, prawdopodobnie najdłuższa trasa do jakieś 450-500 km ( np. z centralnej PL na Chopok), tak żeby na jednym ładowaniu dojechać do celu, a później na miejscu martwić się jak to naładować i nie być tym zaabsorbowanym przez 0,5dnia?
Jaką budę masz, na co zwrócić uwagę przy zakupie? co jest Twoim zdaniem bez sensu w tym aucie, a co musi koniecznie być, na co zwrócić uwagę?
Jeździłeś z boksem dachowym, rowerami na dachu/haku, przyczepą?
Jak wygląda zużycie zimą, na krótkich i długich dystansach, jest opcja że jak jadę 10-15km do celu, żeby auto nie grzało baterii?