Audi Q4 e-tron / opinie

Cav

Pionier e-mobilności
Ładowarki chademo jak na razie istnieją. Kiedyś znikną, ale nie stanie się to jutro ani za rok. Na tą chwilę jedynie na Ionity masz samo CCS (bez chademo), cała reszta dostawców ma chademo.
Ale nie zawsze w każdym urządzeniu (np. na hubach).
 

Cav

Pionier e-mobilności
Tylko cel tej dyskusji był taki że pokazać iż Chademo to nie problem.
Jak podjadą 2 Leafy, to nawet na takim hubie to może być problem, a obok 5 wolnych CCS-ów będzie wkurzać. ;-)
 

vwir

Pionier e-mobilności
Z mojego doświadczenia (mam auto zarówno z CCS jak i z chademo) to jest DOKŁADNIE odwrotnie niż piszesz. Jako iż samochodów z CCS jest nieporównywalnie więcej niż z chademo to właśnie CCS jest znacznie częściej zajęty.

Swoją droga - istnieją huby, które mają więcej niż jedno chademo. Taki na przykład hub w Zielonej Górze ma 3 CCS i 2 chademo. Zgadnij, które są częściej wolne...
 

galux20

Zadomawiam się
Ja się skłaniam co q4.
Wiecie jak się kupuje auta teraz.
Jak za komuny rower na komunię.
Audi to już na przyszły rok odbiór.
Może się jutro okazać , że mamy leafa od ręki nconetta 40 kw.
Pewnie go kupimy.
Podatkowo nam to bardzo pomoże.
Naprawdę nie będzie można
Dorobić przejściówki do leafa?
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Wszystko, na temat tesli jest niezliczona ilość wątków. Interesuje mnie zwykła buda z relingami, możliwę, że najbogatsza wersja, możliwe, że 299km na kołach 21 i tapicerka alcantara(niestety w audi występuje tylko ze sportowymi fotelami, może masz takie fotele i możesz napisać czy da się w nich kilka godzin wysiedzieć) Auta tanieją, zł umacnia się więc podejrzewam, że fulla da się kupić w limicie dotacji.
Jaki ma realny zasięg przy 120km/h lub 130. Przy 140km/h raz jechałem Enyaqiem standard buda 204km koła 21, w trasę około 200km w jedną i tyle z powrotem, utrzymując ciągle 140km/h wyszedł jakieś 24kwh/100, przy idealnych warunkach około 16-22C. Jak auto zachowuje się zimą?
Awarie?
Jechałeś w dłuższą trasę np 1000-1200km ciągiem, albo przynajmniej 500km.
Z wyliczeń wychodzi mi, że przy 120km/h ciężko będzie 300km przejechać z pełną baterią, a co dopiero w trasie ładując do 80%. Rzadko kiedy wycyrkluje się lokalizacjami ładowarek tak, żeby zjechać z baterią 2-5%, a często trzeba już przy 30% tankować, bo tak pasują ładowarki akurat, więc przeciętnie wykorzystujemy przedział baterii 20-80%, to = 60% pojemności baterii, więc ładowanie poniżej 200km, co 1,5-2h 40min odpoczynku(przy ładowaniu na ładowarkach 100kw) jaką realnie moc osiągniemy? Dobrze kalkuluje?
Wiec w moim przypadku, prawdopodobnie najdłuższa trasa do jakieś 450-500 km ( np. z centralnej PL na Chopok), tak żeby na jednym ładowaniu dojechać do celu, a później na miejscu martwić się jak to naładować i nie być tym zaabsorbowanym przez 0,5dnia?
Jaką budę masz, na co zwrócić uwagę przy zakupie? co jest Twoim zdaniem bez sensu w tym aucie, a co musi koniecznie być, na co zwrócić uwagę?
Jeździłeś z boksem dachowym, rowerami na dachu/haku, przyczepą?
Jak wygląda zużycie zimą, na krótkich i długich dystansach, jest opcja że jak jadę 10-15km do celu, żeby auto nie grzało baterii?
 
Top