Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Co to za informacja? Rownie dobrze moge napisac, ze stad do tamtad mialem zuzycie 90wh/km i bede wtedy “lepszy”? Chyba nie o to chodzi.
Btw. gdybym mial jezdzic 105km/h autostrada, to bym kupil Kia albo Hyundai zamiast Tesli.
Gdybyś spojrzał, komu odpisujesz, wiedziałbyś, że nie potrzebuję autostrady, żeby się dostać do Krakowa :)
BTW mam frajdę z jeżdżenia Teslą, choć rzadko mam okazję jechać powyżej 100kmh. Czy powinienem szybko zmienić pojazd na Hyundaia?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Gdybyś spojrzał, komu odpisujesz, wiedziałbyś, że nie potrzebuję autostrady, żeby się dostać do Krakowa :)
BTW mam frajdę z jeżdżenia Teslą, choć rzadko mam okazję jechać powyżej 100kmh. Czy powinienem szybko zmienić pojazd na Hyundaia?
Powyprzedzaj choc :)
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Gdybyś spojrzał, komu odpisujesz, wiedziałbyś, że nie potrzebuję autostrady, żeby się dostać do Krakowa :)
BTW mam frajdę z jeżdżenia Teslą, choć rzadko mam okazję jechać powyżej 100kmh. Czy powinienem szybko zmienić pojazd na Hyundaia?
Spojrzalem i nic nie wywnioskowalem. Ja dojezdzam obwodnica do innej miejscowosci i nie da sie takiego zuzycia osiagnac. Dlatego chyba fundamentalna informacja jest podanie chocby predkoscu przejazdowej, inaczej taka informacja jest bezwartosciowa. Wszyscy wiedza, ze w pewnych warunkach da sie tyle wykrecic albo i mniej.
Nic nie musisz. Mozesz kupic Maybacha i jezdzic nim tylko w niedziele 200m do kosciola :)
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Kawalek autostrady na Słowacji z tempomatem na 110
 

Attachments

  • 402AC132-B385-4942-901F-C673F7FD14CC.jpeg
    402AC132-B385-4942-901F-C673F7FD14CC.jpeg
    3 MB · Liczba wyświetleń: 123

consigliero

Pionier e-mobilności
Przeważnie robię fotki ładnych cyferek, dzisiaj przespałem bo trochę zakręcony byłem palikami do drzewka.
 

Attachments

  • 3295B86D-6600-4F26-A449-CF15032D13E0.jpeg
    3295B86D-6600-4F26-A449-CF15032D13E0.jpeg
    306,4 KB · Liczba wyświetleń: 99
  • E2AD1C88-5690-4A11-82B8-7AB3C7DF560A.jpeg
    E2AD1C88-5690-4A11-82B8-7AB3C7DF560A.jpeg
    641,4 KB · Liczba wyświetleń: 112
  • 1EBC65DC-5005-4331-9DCF-EA47307D6D92.jpeg
    1EBC65DC-5005-4331-9DCF-EA47307D6D92.jpeg
    309,7 KB · Liczba wyświetleń: 103
  • D3F06CE1-6C72-4082-9495-36BBE1DF74EB.jpeg
    D3F06CE1-6C72-4082-9495-36BBE1DF74EB.jpeg
    285,3 KB · Liczba wyświetleń: 100
  • B3907C5A-86B4-444C-B4C7-4346F850430A.jpeg
    B3907C5A-86B4-444C-B4C7-4346F850430A.jpeg
    302,2 KB · Liczba wyświetleń: 101

newbe

Posiadacz elektryka
Do Krakowa, po Krakowie i z powrotem 150-165wH/km
Lekko jestem w stanie podobne zużycie wygenerować jeżdżąc do Gdańska tylko DK 222, ale jest też autostrada, co kusi wygranymi 10 minutami...
consumption.png

Postój w camping mode oraz powrót - to samo zużycie na odcinku 105 km. Jazda nie zbyt wolna, z wyprzedzeniami, +10 km na autopilocie. To przy pełnym samochodzie (3 dorosłych + dziecko 9 lat) oraz 11 stopni Celsiusza.
 

Attachments

  • consumption150.png
    consumption150.png
    661,5 KB · Liczba wyświetleń: 64
  • consumption150-2.png
    consumption150-2.png
    86,2 KB · Liczba wyświetleń: 61
Last edited:

newbe

Posiadacz elektryka
Witam,
Rodzinny wyjazd do Torunia i z powrotem w sobotę. Zużycie bardzo zależy od warunków pogodowych oraz prędkości. Ale wyliczyłem że od 100 od 0% mogłem by liczyć na 298 km zasięgu przy 140-150 km/h, deszczu oraz 13-19C temperatury. I nasza podróż mogła być spokojnie zrobiona beż podładowania.
Ale w 300 m od sali imprezowej okazał się słupek, także bez zmartwienia o zasięg I z dużą przyjemnością od autopilota odbyła się cała podróż, nawet żona nie narzekała (jedno fantomowe hamowanie przed mostem pod czas mocnego deszczu).
PS: nowe Model 3 LR mają jeszcze lepiej przez dodatkowe 7% zasięgu .
 
Top