Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...

Norbert

Posiadacz elektryka
Bez ściemy - realna trasa do Wawy i z Wawy :) drogą S7 ...

Do W-wy średnia ~87km/h - na S7 zakres prędkości 125 - 145, + gruby korek w Wawie...
Z W-wy średnia ~96km/h - na S7 +/-135, z ciężkim wyjazdem z W-wy.

Nie licząc 180+ km na S7 jazdy ze stałą prędkością (między 125 a 145 do W-wy i w miarę równo ok. 135 z W-wy) reszta to dojazdy do S7, przy czym po stronie W-wy S7/S8 ciągle na lewym, reszta drogi +10/+20km/h miejscami od dozwolonej w zależności od tego jak ruch pozwolił. Nie licząc korków, cały ruch powyżej lub z prędkością dozwoloną.

Jak widać średnia prędkość nie powala :) głównie przez ruch w Warszawie + ponad 70km dojazd do S7 od miejsca startu. Po drodze dużo tirów, sporo wyprzedzania.

Koła zimowa 19'' :)
 

Attachments

  • dowwy.jpg
    dowwy.jpg
    1,3 MB · Liczba wyświetleń: 94
  • zwwy.jpg
    zwwy.jpg
    3,6 MB · Liczba wyświetleń: 91

kaziwich

Posiadacz elektryka
Bez ściemy - realna trasa do Wawy i z Wawy :) drogą S7 ...

Do W-wy średnia ~87km/h - na S7 zakres prędkości 125 - 145, + gruby korek w Wawie...
Z W-wy średnia ~96km/h - na S7 +/-135, z ciężkim wyjazdem z W-wy.

Nie licząc 180+ km na S7 jazdy ze stałą prędkością (między 125 a 145 do W-wy i w miarę równo ok. 135 z W-wy) reszta to dojazdy do S7, przy czym po stronie W-wy S7/S8 ciągle na lewym, reszta drogi +10/+20km/h miejscami od dozwolonej w zależności od tego jak ruch pozwolił. Nie licząc korków, cały ruch powyżej lub z prędkością dozwoloną.

Jak widać średnia prędkość nie powala :) głównie przez ruch w Warszawie + ponad 70km dojazd do S7 od miejsca startu. Po drodze dużo tirów, sporo wyprzedzania.

Koła zimowa 19'' :)
Fajnie fajnie a co to za trasa? S7 idzie na polnoc i poludnie od wawy.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Dzisiaj podsumowanie 3 miesięcy, ponad 3200 km. Samochód ładowany tylko w domu, jazda głównie w mieście (Kołobrzeg), raz (czasami dwa razy) w tygodniu wyjazd do Koszalina (40km) ekspresówką. Wartownik włączony poza domem, od poniedziałku do piątku to minimum 8h dziennie. Klima uruchamiana zdalnie gdy jest gorąco raz dziennie na około 5 minut.
Zużycie wg samochodu 17,5 kWh / 100km, wg podlicznika Wall Connectora 25,7 kWh / 100 km. Myślę, że tu różnice wynikają nie ze strat na ładowaniu, a z działania wartownika.
 

Attachments

  • 0A77C372-AD5F-4DDB-9CAE-CC8A6CA5E759.jpeg
    0A77C372-AD5F-4DDB-9CAE-CC8A6CA5E759.jpeg
    1,8 MB · Liczba wyświetleń: 69

newbe

Posiadacz elektryka
Dzisiaj podsumowanie 3 miesięcy, ponad 3200 km. Samochód ładowany tylko w domu, jazda głównie w mieście (Kołobrzeg), raz (czasami dwa razy) w tygodniu wyjazd do Koszalina (40km) ekspresówką. Wartownik włączony poza domem, od poniedziałku do piątku to minimum 8h dziennie. Klima uruchamiana zdalnie gdy jest gorąco raz dziennie na około 5 minut.
Zużycie wg samochodu 17,5 kWh / 100km, wg podlicznika Wall Connectora 25,7 kWh / 100 km. Myślę, że tu różnice wynikają nie ze strat na ładowaniu, a z działania wartownika.
Też tak uważam, to nie są straty, tylko opłata za udogodnienia. Wartownik, zdalne włączenie klimatyzacji...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jak to mówią, przy przelewaniu gorzała paruje, to prąd przy balansowaniu chyba też.

Aby zmiejszyc te straty ładowania w warunkach domowych, empirycznie sprawdzone, trzeba ładować moca pełną czyli 11 kw.
 

nolaan

Zadomawiam się
Dzisiaj pierwsza jazda po A2, w pustym samochodzie, klima na 23C, na zew. ze 31C - 120-180km/h (głównie okolice 130-140kmh) i zużycie ok 20kW/100km, więc potwierdza się to co słyszałem przed zakupem, że z autostradowymi prędkościami TM3LR można liczyć na ok 350-400km (0-100%) zasięgu przy dobrej pogodzie. Koła 18tki Aero.
 
Top