Bezszelestni - ktoś korzystał? Opinie

eimi

Pionier e-mobilności
Jak wyglądała Wasza współpraca z Bezszelestni.pl ? Jestem trochę w kropce i nie wiem czy nie zacząć szukać innej firmy. 13 marca zleciłem im przygotowanie całej instalacji pod wallboxa w garażu podziemnym budynku wielorodzinnego (wspólnota mieszkaniowa). Na początku kontakt był bardzo dobry, opłaciłem projekt i ekspertyzę (>4k), udzieliłem stosownych pełnomocnictw. Po wizji lokalnej ich technika na maile przestali odpisywać, telefonów nie odbierają. Finalnie napisałem maila z propozycją rozwiązania umowy - dostałem telefon w 5 min (!) od wysłania maila że działają i że temat wymaga dalszej konsultacji ze mną i będzie dzwoniła osoba odpowiedzialna za projekt. W ciągu jednego dnia zadzwonił inżynier z wizji lokalnej, konsultacji wymagał temat tylko licznika - czy wolę wnioskować o nowe przyłącze czy upieram się żeby był podpięty pod licznik mieszkaniowy - mniejsza o szczegóły, temat prosty do konsultacji, komplikacji się żadnych nie spodziewają. Na chwilę ruszyło dalej, dostałem nawet wycenę już całej instalacji, jednak miałem poczucie że 2 tygodnie zostały zmarnowanego bo nikt nie miał czasu do mnie zadzwonić albo napisać. Następnie od 3 tygodni kontakt znów umarł. Na maila nie odpisują na telefony nie odpowiadają. Minęło ponad 1.5 miesiąca i nawet jeszcze nie mam ani ekspertyzy, ani projektu, ani potwierdzenia że złożyli wniosek do PGE o nowe przyłącze. Ekspertyza i projekt miały być wg pierwszych ustaleń przed świętami wielkanocnymi. Czytałem tutaj na forum kilka osób korzystało z ich usług. Możliwe jest tak że wzięli więcej zleceń niż są w stanie wyrobić, jednak oczekiwałbym podstawowej informacji na jakim etapie jest zlecenie, zamiast takiego zlewania klienta. A ja im chciałem dać kolejne zlecenia jakby się spisali. Jakie są Wasze doświadczenia z tą firmą? Dać im jeszcze szanse, czy lepiej już szukać innej firmy?
 

r00tku

Posiadacz elektryka
Jak wyglądała Wasza współpraca z Bezszelestni.pl ? Jestem trochę w kropce i nie wiem czy nie zacząć szukać innej firmy. 13 marca zleciłem im przygotowanie całej instalacji pod wallboxa w garażu podziemnym budynku wielorodzinnego (wspólnota mieszkaniowa). Na początku kontakt był bardzo dobry, opłaciłem projekt i ekspertyzę (>4k), udzieliłem stosownych pełnomocnictw. Po wizji lokalnej ich technika na maile przestali odpisywać, telefonów nie odbierają. Finalnie napisałem maila z propozycją rozwiązania umowy - dostałem telefon w 5 min (!) od wysłania maila że działają i że temat wymaga dalszej konsultacji ze mną i będzie dzwoniła osoba odpowiedzialna za projekt. W ciągu jednego dnia zadzwonił inżynier z wizji lokalnej, konsultacji wymagał temat tylko licznika - czy wolę wnioskować o nowe przyłącze czy upieram się żeby był podpięty pod licznik mieszkaniowy - mniejsza o szczegóły, temat prosty do konsultacji, komplikacji się żadnych nie spodziewają. Na chwilę ruszyło dalej, dostałem nawet wycenę już całej instalacji, jednak miałem poczucie że 2 tygodnie zostały zmarnowanego bo nikt nie miał czasu do mnie zadzwonić albo napisać. Następnie od 3 tygodni kontakt znów umarł. Na maila nie odpisują na telefony nie odpowiadają. Minęło ponad 1.5 miesiąca i nawet jeszcze nie mam ani ekspertyzy, ani projektu, ani potwierdzenia że złożyli wniosek do PGE o nowe przyłącze. Ekspertyza i projekt miały być wg pierwszych ustaleń przed świętami wielkanocnymi. Czytałem tutaj na forum kilka osób korzystało z ich usług. Możliwe jest tak że wzięli więcej zleceń niż są w stanie wyrobić, jednak oczekiwałbym podstawowej informacji na jakim etapie jest zlecenie, zamiast takiego zlewania klienta. A ja im chciałem dać kolejne zlecenia jakby się spisali. Jakie są Wasze doświadczenia z tą firmą? Dać im jeszcze szanse, czy lepiej już szukać innej firmy?
Moje doświadczenie było zgoła odmienne. Wszystko szło sprawnie, jedyne co to czekalem długo na decyzję administracji budynku (pełne 30 dni) i na montera licznika z innogy (20+ dni). Ogólnie to temat zacząłem 9 stycznia a ostatniego 29 lutego już było wszystko zainstalowane. Po 25 marca miałem uruchomiony licznik.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
U mojego, syna w Gdańsku super. Sprawnie i ok

Ps Żyjemy w Kraju gdzie nie jest czarno /bialo lub kolorowo. Jest szaro i nauczono nowych pracowników nie szanować klienta, tym bardziej że usługi są w deficycie.
Firmy nie poczuwają się do żadnego obowiązku... itd. Dlatego trzeba samemu ich molestować. A i tak mogą mieć Cię w d.
Cóż tak teraz tworzy się w u nas biznes. Nikt nie ma grama wstydu. Zresztą włącz , telewizor i jakiekolwiek wiadomości...
 
Last edited:

marco_25

Pionier e-mobilności
Jak wyglądała Wasza współpraca z Bezszelestni.pl ? Jestem trochę w kropce i nie wiem czy nie zacząć szukać innej firmy. 13 marca zleciłem im przygotowanie całej instalacji pod wallboxa w garażu podziemnym budynku wielorodzinnego (wspólnota mieszkaniowa). Na początku kontakt był bardzo dobry, opłaciłem projekt i ekspertyzę (>4k), udzieliłem stosownych pełnomocnictw. Po wizji lokalnej ich technika na maile przestali odpisywać, telefonów nie odbierają. Finalnie napisałem maila z propozycją rozwiązania umowy - dostałem telefon w 5 min (!) od wysłania maila że działają i że temat wymaga dalszej konsultacji ze mną i będzie dzwoniła osoba odpowiedzialna za projekt. W ciągu jednego dnia zadzwonił inżynier z wizji lokalnej, konsultacji wymagał temat tylko licznika - czy wolę wnioskować o nowe przyłącze czy upieram się żeby był podpięty pod licznik mieszkaniowy - mniejsza o szczegóły, temat prosty do konsultacji, komplikacji się żadnych nie spodziewają. Na chwilę ruszyło dalej, dostałem nawet wycenę już całej instalacji, jednak miałem poczucie że 2 tygodnie zostały zmarnowanego bo nikt nie miał czasu do mnie zadzwonić albo napisać. Następnie od 3 tygodni kontakt znów umarł. Na maila nie odpisują na telefony nie odpowiadają. Minęło ponad 1.5 miesiąca i nawet jeszcze nie mam ani ekspertyzy, ani projektu, ani potwierdzenia że złożyli wniosek do PGE o nowe przyłącze. Ekspertyza i projekt miały być wg pierwszych ustaleń przed świętami wielkanocnymi. Czytałem tutaj na forum kilka osób korzystało z ich usług. Możliwe jest tak że wzięli więcej zleceń niż są w stanie wyrobić, jednak oczekiwałbym podstawowej informacji na jakim etapie jest zlecenie, zamiast takiego zlewania klienta. A ja im chciałem dać kolejne zlecenia jakby się spisali. Jakie są Wasze doświadczenia z tą firmą? Dać im jeszcze szanse, czy lepiej już szukać innej firmy?
Mam identyczne doświadczenia z tą firmą. Ekspertyza szybko i jak to podsumował elektryk z takimi zabezpieczeniami, że inwestycja pójdzie w grube tysiące ale innej już nie będzie.
Potem telefony, maile i ostatnio nawet przeprosiny po który znów brak jakiegokolwiek kontaktu. Poszukałem kogoś innego i dzięki pomocy kolegi z forum instalacje wykonywać będzie osoba słowna. Rozumiem że robienie ekspertyz jest zyskowne i szybkie i pewnie na tym się teraz skupiają ale finalizacja to dramat. Mówię z punktu widzenia mieszkańca Krakowa. Odezwij się na priv to podam namiary. Jeśli uda się dokończyć sprawę to będzie 2 lata od pierwszego pisma do wspólnoty :D niesamowite jak w Polsce proste rzeczy potrafią urosnąć do słusznych rozmiarów.
 

JanuszWawa

Nowy na Forum
Dodzwonić się do Pana Piotra z bezszelestni tragedia na maila nie odpisują czekam na instalacje od stycznia ja i 4 sąsiadów zdecydowanie nie polecam

Dodam ze umowe podpisalismy z polecenia naszej administracji i do czasu jej podpisania kontakt byl doskonaly
 

Szpaku

Zadomawiam się
U mnie właśnie skończyli instalację i wszystko przebiegło od początku w miarę sprawnie. Odpowiedzi na maila czekałem maksymalnie 1 dzień, dodzwonić się jest trudno ale zazwyczaj Pan Piotr oddzwaniał później tego samego dnia. Chociaż ostatnio może ten kontakt trwał trochę dłużej, pewnie nabrali za dużo realizacji i przestali wyrabiać się w terminie. Instalacja jeszcze nie uruchomiona ale to już czekam na Tauron.
 

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Dodzwonić się do Pana Piotra z bezszelestni tragedia na maila nie odpisują czekam na instalacje od stycznia ja i 4 sąsiadów zdecydowanie nie polecam

Dodam ze umowe podpisalismy z polecenia naszej administracji i do czasu jej podpisania kontakt byl doskonaly
Niestety muszę w 100% potwierdzić to co napisał kolega JanuszWawa.
Do podpisania umowy i wpłaty pieniędzy - kontakt doskonały, długie i konkretne rozmowy telefoniczne, wymiana maili. Wrażenie doskonałej znajomości tematu i fachowej wiedzy.
Po podpisaniu umowy kontakt się urwał...
Obecnie pan Bezszelestny nie odbiera telefonów, nie raczy oddzwonić, nie odpisuje na maile. Czasem przyśle SMSem jakieś wymówki i sprawa znów umiera.
Żenująca zlewka klienta! Minęło parę miesięcy i nie dostałem żadnych efektów pracy.

Mam wrażenie, że umoczyłem całą wpłaconą zaliczkę (ładne kilka tysięcy zł). Teraz żałuję że wpłaciłem taką sumę "z góry", przed wykonaniem usługi - ale przecież fachowiec był wygadany, miał doświadczenie, doskonałą znajomość tematu, ileśtam wykonanych instalacji na koncie ...

Na tą chwilę radzę omijać szerokim łukiem, mimo że jakaś administracja może polecać tą firmę.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
No to się spier.. popsuli. Widocznie po dobrym starcie ich przerosło. Normalka u nas .
Pazerność , brak logistyki , ludzi, a przede wszystkim brak odpowiedzialności i poczucia przyzwoitošci .
Kłamiesz , oszukujesz i jak Cię nie złapią to nic się nie stalo .
Taki Oseł Czarnecki, niby nie zlodziej, bo oddał kasę jak go złapali .
Ale to dotyczy wszystkich .
Taka pizza we Florencji na rynku .Obrzydliwa , droga itp . Dlaczego ? Bo będzie zawsze nowy klient, a ten co dostał sraczki i tak tu nie wróci.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Niestety muszę w 100% potwierdzić to co napisał kolega JanuszWawa.
Do podpisania umowy i wpłaty pieniędzy - kontakt doskonały, długie i konkretne rozmowy telefoniczne, wymiana maili. Wrażenie doskonałej znajomości tematu i fachowej wiedzy.
Po podpisaniu umowy kontakt się urwał...
Obecnie pan Bezszelestny nie odbiera telefonów, nie raczy oddzwonić, nie odpisuje na maile. Czasem przyśle SMSem jakieś wymówki i sprawa znów umiera.
Żenująca zlewka klienta! Minęło parę miesięcy i nie dostałem żadnych efektów pracy.

Mam wrażenie, że umoczyłem całą wpłaconą zaliczkę (ładne kilka tysięcy zł). Teraz żałuję że wpłaciłem taką sumę "z góry", przed wykonaniem usługi - ale przecież fachowiec był wygadany, miał doświadczenie, doskonałą znajomość tematu, ileśtam wykonanych instalacji na koncie ...

Na tą chwilę radzę omijać szerokim łukiem, mimo że jakaś administracja może polecać tą firmę.
U mnie dokładnie taka sama historia, jeden do jednego. Brak kontaktu albo jakaś wymówka która jest kłamstwem, np mam czekać na pismo od PGE podczas gdy nawet nie złożyli jeszcze wniosku. Na pytanie czemu mi nie przysłali kopii złożonego wniosku oraz kopii ekspertyzy i projektu dostałem informację żebym sprawdził spam w poczcie. Dzwoniłem do PGE - nic nie złożyli w moim imieniu. Jak się pojawi jakis przełom u mnie to dam znac. Na razie proponuję wypowiadać umowę, zbierzmy wszystkich zainteresowanych i zróbmy sprawę zbiorowa na zwrot środków i odsetek od pożyczonego kapitału. A nowi niech omijają szerokim łukiem.
 
Top