Pablikos

Nowy na Forum
A za ile realnie można kupić tę najsłabszą wersje czy środkową?
Tej najmocniejszej to się wg. mnie nie opłaca bo za tyle można kupić Renault 5 w tańszej wersji.
 

magnyc

Nowy na Forum
A za ile realnie można kupić tę najsłabszą wersje czy środkową?
Tej najmocniejszej to się wg. mnie nie opłaca bo za tyle można kupić Renault 5 w tańszej wersji.
Środkowa za 97k i nic od cennika nie chcą urwać. Ładowarka gratis. Ten limonkowy kolor też jest w cenie.
 

pawel pawel

Fachowiec
Środkowa za 97k i nic od cennika nie chcą urwać. Ładowarka gratis. Ten limonkowy kolor też jest w cenie.
Dla mnie to tylko najtańszy ma sens. Czekam na test czy da się tym jeździć. Jednak widać, że ta pozycja to taki chwyt ..... . Pytanie jeszcze o aplikację czym tam można zarządzać.... mus to wentylacja i klimatyzacja + ładowanie. Przydałby się jako dodatek do Tesli. Jak już nie dojedziesz to V2L z chińczyka i dojedziesz 😀. Taki zestaw baterii na kołach 30 kWh
 

inter

Pionier e-mobilności
Dla mnie to tylko najtańszy ma sens. Czekam na test czy da się tym jeździć. Jednak widać, że ta pozycja to taki chwyt ..... . Pytanie jeszcze o aplikację czym tam można zarządzać.... mus to wentylacja i klimatyzacja + ładowanie. Przydałby się jako dodatek do Tesli. Jak już nie dojedziesz to V2L z chińczyka i dojedziesz 😀. Taki zestaw baterii na kołach 30 kWh
Ciekawe jak to wykorzystać to V2L, do Tesli? Na lawecie chcesz to ciągnąć?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
To też. Ale chodzi tez o ogólny feeling nie tylko wymiary. To bardziej takie EV Aygo. Wersja za 110k jest już zbyt blisko ceny atto 2, a te zrobiło na mnie już bardzo dobre wrażenie, a nie "mieszane" jak dolphin.
Mnie się nie udało zobaczyć Surfa, bo był cały czas w jazdach, ale za to przejechałem się Atto2.
Bardzo fajne auto, mocno przypomina Soula, którego dobrze wspominam.
Ale w swojej cenie niekupowalne - na samo miasto za duże, ogólnie przy swoich parametrach za drogie, za mała bateria, fatalny komputer - nie znalazłem funkcji która pokazał ile przejechałem, albo średniego spalania z jazdy, z kolei to z 50km źle wyliczało wartości.

Obawiam się w w innych BYD będzie podobnie.
 

Henryk1957

Zadomawiam się
Obawiam się w w innych BYD będzie podobnie.
Nie oglądałem jeszcze tego BYD-a, ale szczerze powiem, że nie rozumiem czemu chińskie produkty w dalszym ciągu tak niemiło zaskakują jakimiś pierdołami. Jak można na przykład nie dać tylnej wycieraczki w hatchbacku albo dać tylko jedną z przodu tak jak w T03 czy Surfie? Oczywiście znam te opowiadania z mchu i paproci o promilowym oporze powietrza, ale dawno temu miałem taki samochód i wiem że to jest beznadziejne rozwiązanie. Tak samo oglądałem rok temu spalinowe MG - samochody w najwyższej opcji udające premium w środku, a nie mają głupiego termometru tzn. ponoć czujnik temperatury zewnętrznej miały, ale nigdzie nie wyświetlały jego odczytów. Odkąd nabrałem się w 2021 na zegarek Huaweia który kosztował ponad 2 tys. zl i był totalną porażką (pomimo tego jak go wychwalali w tych "niezależnych" testach youtubówych czy internetowych) bardzo ostrożnie patrzę na te chińskie wynalazki.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Tak samo oglądałem rok temu spalinowe MG - samochody w najwyższej opcji udające premium w środku, a nie mają głupiego termometru tzn. ponoć czujnik temperatury zewnętrznej miały, ale nigdzie nie wyświetlały jego odczytów.
Pewnie wyświetlały, tylko leniwym dealerom nie chciało się wgrać nowej wersji softu.
W MG4 było to samo, z forum tylko można było się dowiedzieć od której wersji to było widoczne, u dealerów jeszcze dużo później, był stary soft.
 

Kovalsky

Fachowiec
Skąd ta pewność?
Popatrz na film Daniela Grzyba na YT.
BYD deklaruje coś dokładnie odwrotnego.
Deklaruje.... Zapytaj chińskich youtuberów, tam BYD jest w sprzedaży dłużej; podejście tej firmy do ulepszeń przez OTA jest ... żadne.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Deklaruje.... Zapytaj chińskich youtuberów, tam BYD jest w sprzedaży dłużej; podejście tej firmy do ulepszeń przez OTA jest ... żadne.
Wystarczy jak będzie ulepszany jakkolwiek.
OTA czy nie, to ma marginalne znaczenie.
 
Top