magnyc

Nowy na Forum
A za ile realnie można kupić tę najsłabszą wersje czy środkową?
Tej najmocniejszej to się wg. mnie nie opłaca bo za tyle można kupić Renault 5 w tańszej wersji.
Środkowa za 97k i nic od cennika nie chcą urwać. Ładowarka gratis. Ten limonkowy kolor też jest w cenie.
 

pawel pawel

Fachowiec
Środkowa za 97k i nic od cennika nie chcą urwać. Ładowarka gratis. Ten limonkowy kolor też jest w cenie.
Dla mnie to tylko najtańszy ma sens. Czekam na test czy da się tym jeździć. Jednak widać, że ta pozycja to taki chwyt ..... . Pytanie jeszcze o aplikację czym tam można zarządzać.... mus to wentylacja i klimatyzacja + ładowanie. Przydałby się jako dodatek do Tesli. Jak już nie dojedziesz to V2L z chińczyka i dojedziesz 😀. Taki zestaw baterii na kołach 30 kWh
 

inter

Pionier e-mobilności
Dla mnie to tylko najtańszy ma sens. Czekam na test czy da się tym jeździć. Jednak widać, że ta pozycja to taki chwyt ..... . Pytanie jeszcze o aplikację czym tam można zarządzać.... mus to wentylacja i klimatyzacja + ładowanie. Przydałby się jako dodatek do Tesli. Jak już nie dojedziesz to V2L z chińczyka i dojedziesz 😀. Taki zestaw baterii na kołach 30 kWh
Ciekawe jak to wykorzystać to V2L, do Tesli? Na lawecie chcesz to ciągnąć?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
To też. Ale chodzi tez o ogólny feeling nie tylko wymiary. To bardziej takie EV Aygo. Wersja za 110k jest już zbyt blisko ceny atto 2, a te zrobiło na mnie już bardzo dobre wrażenie, a nie "mieszane" jak dolphin.
Mnie się nie udało zobaczyć Surfa, bo był cały czas w jazdach, ale za to przejechałem się Atto2.
Bardzo fajne auto, mocno przypomina Soula, którego dobrze wspominam.
Ale w swojej cenie niekupowalne - na samo miasto za duże, ogólnie przy swoich parametrach za drogie, za mała bateria, fatalny komputer - nie znalazłem funkcji która pokazał ile przejechałem, albo średniego spalania z jazdy, z kolei to z 50km źle wyliczało wartości.

Obawiam się w w innych BYD będzie podobnie.
 

Henryk1957

Zadomawiam się
Obawiam się w w innych BYD będzie podobnie.
Nie oglądałem jeszcze tego BYD-a, ale szczerze powiem, że nie rozumiem czemu chińskie produkty w dalszym ciągu tak niemiło zaskakują jakimiś pierdołami. Jak można na przykład nie dać tylnej wycieraczki w hatchbacku albo dać tylko jedną z przodu tak jak w T03 czy Surfie? Oczywiście znam te opowiadania z mchu i paproci o promilowym oporze powietrza, ale dawno temu miałem taki samochód i wiem że to jest beznadziejne rozwiązanie. Tak samo oglądałem rok temu spalinowe MG - samochody w najwyższej opcji udające premium w środku, a nie mają głupiego termometru tzn. ponoć czujnik temperatury zewnętrznej miały, ale nigdzie nie wyświetlały jego odczytów. Odkąd nabrałem się w 2021 na zegarek Huaweia który kosztował ponad 2 tys. zl i był totalną porażką (pomimo tego jak go wychwalali w tych "niezależnych" testach youtubówych czy internetowych) bardzo ostrożnie patrzę na te chińskie wynalazki.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Tak samo oglądałem rok temu spalinowe MG - samochody w najwyższej opcji udające premium w środku, a nie mają głupiego termometru tzn. ponoć czujnik temperatury zewnętrznej miały, ale nigdzie nie wyświetlały jego odczytów.
Pewnie wyświetlały, tylko leniwym dealerom nie chciało się wgrać nowej wersji softu.
W MG4 było to samo, z forum tylko można było się dowiedzieć od której wersji to było widoczne, u dealerów jeszcze dużo później, był stary soft.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Deklaruje.... Zapytaj chińskich youtuberów, tam BYD jest w sprzedaży dłużej; podejście tej firmy do ulepszeń przez OTA jest ... żadne.
Wystarczy jak będzie ulepszany jakkolwiek.
OTA czy nie, to ma marginalne znaczenie.
 
Top