Chris

Posiadacz elektryka
Hehe i on ma 4,7s do setki :ROFLMAO: Jak moja TM3, a nie czekaj, ja mam 4,4s, czyli łykam go na światłach i zużycie energii mam w mieście 150 Wh/km :eek:
Ja płacę zero za ładowanie, a nawet gdybym ładował na Ionity za 3 zł i zużył 250 Wh/km to wyjdzie mi 75 zł/100 km, w najgorszym możliwym wariancie dla EV i wtedy już cały czas jestem mistrzem startowania na światłach, a on płaci 210 zł/100 km :p
O czym my w ogóle rozmawiamy z tym porównywaniem kosztów EV do ICE... LOL
Mustang GT 5.0 V8, od 7 lat ciągle ten sam, ciągle wywołuje banana na twarzy już od samego początku, gdy odplam V8 w garażu z wydechami Roush :) , to jest mój daily car od 7 lat, poprzednie auto miałem 5 lat, też Mustanga... Gdybym miał patrzeć na samochód w kategoriach "opłaca", nie "opłaca" przeliczając spalanie na $, to Mustang jest totalnie bez sensu..., komfort, zawieszenie, bagażniki itp, też kompletnie bez sensu... pewnie Dacia jest z sensem... Radość z jazdy, dojazdu do pracy codziennie i wywołanie uśmiechu na twarzy, nawet jak mam doła, bezcenne i tyle, warto! BTW idealny do porównań ekonomicznych z TM3, moc 412 KM, 5 sek do 100/km/h, spalanie 17-20 l/100. Będzie piekło - niebo w garażu TMY LR i Mustang GT :)
 

daniel

Señor Meme Officer
Moim zdaniem w kamperze, 120 kWh to takie minimum.
No i sensowne szybkości ładowania, dużo osprzętu na prąd, gniazdek itp...
Ford F150 Lightning (Rivian?) +namiot na pakę mógłby wystarczyć. Przynajmniej w okresie wakacyjnym. Prysznic i toaleta niestety tylko pod gołym niebem.
Gdyby to miał być pełny kamper to można by pomarzyć, żeby rozpędzić go do 90km/h. Aerodynamika cegły nie pomaga.
 

aadamuss

Posiadacz elektryka
Mustang GT 5.0 V8, od 7 lat ciągle ten sam, ciągle wywołuje banana na twarzy już od samego początku, gdy odplam V8 w garażu z wydechami Roush :) , to jest mój daily car od 7 lat, poprzednie auto miałem 5 lat, też Mustanga... Gdybym miał patrzeć na samochód w kategoriach "opłaca", nie "opłaca" przeliczając spalanie na $, to Mustang jest totalnie bez sensu..., komfort, zawieszenie, bagażniki itp, też kompletnie bez sensu... pewnie Dacia jest z sensem... Radość z jazdy, dojazdu do pracy codziennie i wywołanie uśmiechu na twarzy, nawet jak mam doła, bezcenne i tyle, warto! BTW idealny do porównań ekonomicznych z TM3, moc 412 KM, 5 sek do 100/km/h, spalanie 17-20 l/100. Będzie piekło - niebo w garażu TMY LR i Mustang GT :)
Średnie spalanie 8 litrów:)
 

Koma

Zadomawiam się
Dziś planowałem podróż do Wenecji przez Niemcy z okolic Poznania. Planowany koszt przejechania 2788 km, korzystając ze stacji IONITY wyniósł by 785 zł. Dla porównania skoda karoq 1,5 tsi pali na trasie 8 l/100km. licząc benzynę 95 po 8,5 zł na litrze koszt wyniósł by 1896 zł. Oczywiście pominąłem opłaty autostradowe, tunele, nocleg w połowie trasy, bo to takie same koszty. Czyli jest oszczędniej elektrykiem.
 

Koma

Zadomawiam się
Przysyłają kartę do domu, ale w miejscach gdzie jest normalny net aplikacja wystarczy. Z poziomu aplikacji należy wybrać wariant abonamentu.
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
Przysyłają kartę do domu, ale w miejscach gdzie jest normalny net aplikacja wystarczy. Z poziomu aplikacji należy wybrać wariant abonamentu.
mmmm gdzie ? Nie widzę takiej opcji jedynie jest sposób płatności.
 

Attachments

  • 14EA43C3-3B1A-44AE-BF4A-44480D66ACAA.png
    14EA43C3-3B1A-44AE-BF4A-44480D66ACAA.png
    320,5 KB · Liczba wyświetleń: 7
Top