Ciągłe awarie ID5

ewat

Zadomawiam się
W listopadzie 2024 kupiłam ID5, auto zepsuło się od tej pory cztery razy. Pierwszy po pierwszym ładowaniu auta. Cztery razy było holowane na lewecie, bo nie dało się go uruchomić. Wolkswagen Poland ma mnie gdzieś. Nie są w stanie go naprawić. Większość czasu auto spędziło w warsztacie. Dziś po raz kolejny awaria ( nie można go właczyć, nie ładuje się, napis usterka 12v. Czy ktoś też tak ma jak ja? czy ktoś ma pomysł, co ja mogę z tym zrobić? Wyprodukowano wadliwy od początku model i nie są w stanie zlokalizować tej wady.
 

boa

Posiadacz elektryka
U kolegi z forum w id.7 jakiś moduł powodował problemy z aku 12V. Kojarzę z wątków niemieckich o id.7 że często wyleczenie keylessa pomagało z rozładowywaniem aku.
To pokazuje, że VAG jednak wciąż popełnia te same błędy i ma problemy z produktami czy to ICE czy BEV.. Szkoda
 

less

Posiadacz elektryka
U kolegi z forum w id.7 jakiś moduł powodował problemy z aku 12V. Kojarzę z wątków niemieckich o id.7 że często wyleczenie keylessa pomagało z rozładowywaniem aku.
To chyba u mnie. 2 razy laweta bo wyskakiwało 10 czy 12 błędów różnych modułów - np silnik, wspomaganie kierownicy, asystenci itp. pierwsza laweta 4 dni po opuszczeniu salonu.
Najpierw padło na akumulator 12 v, ale zaraz to samo. Nie mieli za bardzo pomysłu co to i nawet pisali do fabryki. Ostatecznie wymienili "akumulator pompy ABS". Pomogło i od jesieni auto przejechało już ponad 12 kkm
 

p.j.s

Fachowiec
To chyba u mnie. 2 razy laweta bo wyskakiwało 10 czy 12 błędów różnych modułów - np silnik, wspomaganie kierownicy, asystenci itp. pierwsza laweta 4 dni po opuszczeniu salonu.
Najpierw padło na akumulator 12 v, ale zaraz to samo. Nie mieli za bardzo pomysłu co to i nawet pisali do fabryki. Ostatecznie wymienili "akumulator pompy ABS". Pomogło i od jesieni auto przejechało już ponad 12 kkm
VW chyba w USA miał duży problem z klamkami - jakaś nieszczelność powodowała po deszczu / myjni błędy systemu.
 

rogeer

Zadomawiam się
Współczuję. Takie przygody potrafią zepsuć radość z nowego auta i skutecznie zniechęcić do marki. Zastanawiam się czy to jednostkowy przypadek (po prostu wadliwy egzemplarz)? Czy może więcej ID.4/ID.5 ma takie problemy? To, że w stanach mają jakieś akcje przywoławcze to nie znaczy, że u nas też będą bo jednak tam jest wersja na stany i u nich montaż.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Współczuję. Takie przygody potrafią zepsuć radość z nowego auta i skutecznie zniechęcić do marki. Zastanawiam się czy to jednostkowy przypadek (po prostu wadliwy egzemplarz)?
Wiem jak to jest, ja trafiłem taką Teslę:(

Kilkadziesiąt wizyt w serwisie z praktycznie wszystkim oprócz napędu. Wymienione szyby (przód, tył i dach) zespół wycieraczek, plastiki pod autem i podszybia, elementy lusterek, prowadnicze szyb, moduł e-call, z 5 klapek portu ładowania, port ładowania, lampy przód (rosiły), 2x kierownica, ze 4 razy mocowania tylnych foteli, raz przednich foteli, kompresor i supermanifold, wiązka haka, 3x siłowniki klapy bagażnika, uszczelki wszystkich drzwi, kamery boczne, klocki i tarcze (stanęły i zardzewiały) tył, plastiki słupków A i C, schowek, głośniki i regulacje wszystkich blach oraz mnóstwa rzeczy w środku.

Takie doświadczenie kompletnie zabiera zadowolenie z nowego, salonowego auta.

Żeby było śmieszniej wcześniej miałem kompletnie bezawaryjne auta od Mercedesów, poprzez VW oraz Toyoty, wiele z nich w rodzinie dalej bezproblemowo jeździ.
 

elektromobilny

Zadomawiam się
Wiem jak to jest, ja trafiłem taką Teslę:(

Kilkadziesiąt wizyt w serwisie z praktycznie wszystkim oprócz napędu. Wymienione szyby (przód, tył i dach) zespół wycieraczek, plastiki pod autem i podszybia, elementy lusterek, prowadnicze szyb, moduł e-call, z 5 klapek portu ładowania, port ładowania, lampy przód (rosiły), 2x kierownica, ze 4 razy mocowania tylnych foteli, raz przednich foteli, kompresor i supermanifold, wiązka haka, 3x siłowniki klapy bagażnika, uszczelki wszystkich drzwi, kamery boczne, klocki i tarcze (stanęły i zardzewiały) tył, plastiki słupków A i C, schowek, głośniki i regulacje wszystkich blach oraz mnóstwa rzeczy w środku.

Takie doświadczenie kompletnie zabiera zadowolenie z nowego, salonowego auta.

Żeby było śmieszniej wcześniej miałem kompletnie bezawaryjne auta od Mercedesów, poprzez VW oraz Toyoty, wiele z nich w rodzinie dalej bezproblemowo jeździ.
Z jakiego powodu były wymieniane szyby? Przez beznadzijne automatyczne wycieraczki pod słońce widzę delikatne ryski na szybie na całejpłaszczyźnie pracy wycieraczek. Klapka to chyba stadardowy problem mam 3 hl zimą klapka na dotyk nie działała i czasami guzik na wiosnę guziki nie działka dotyk funkcjonuje.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Z jakiego powodu były wymieniane szyby? Przez beznadzijne automatyczne wycieraczki pod słońce widzę delikatne ryski na szybie na całejpłaszczyźnie pracy wycieraczek. Klapka to chyba stadardowy problem mam 3 hl zimą klapka na dotyk nie działała i czasami guzik na wiosnę guziki nie działka dotyk funkcjonuje.
Przednia bo pękła, dach bo był źle spasowany, tylnia bo przestała grzać... Najgorsza była ta przednia - ponad miesiąc czekania na szybę.
 

nabrU

Moderator
Z jakiego powodu były wymieniane szyby?

Nie karmijmy proszę coolera w następnym wątku o_O Jego psująca się Tesla jest już wszędzie na Forum, a to wątek o psującym się ID.5
 
Top