Ciągłe awarie ID5

ewat

Zadomawiam się
W listopadzie 2024 kupiłam ID5, auto zepsuło się od tej pory cztery razy. Pierwszy po pierwszym ładowaniu auta. Cztery razy było holowane na lewecie, bo nie dało się go uruchomić. Wolkswagen Poland ma mnie gdzieś. Nie są w stanie go naprawić. Większość czasu auto spędziło w warsztacie. Dziś po raz kolejny awaria ( nie można go właczyć, nie ładuje się, napis usterka 12v. Czy ktoś też tak ma jak ja? czy ktoś ma pomysł, co ja mogę z tym zrobić? Wyprodukowano wadliwy od początku model i nie są w stanie zlokalizować tej wady.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Nie karmijmy proszę coolera w następnym wątku o_O Jego psująca się Tesla jest już wszędzie na Forum, a to wątek o psującym się ID.5
A nie pomyślałeś że kolega/koleżanka się lepiej poczuje gdy zobaczy że nie jest tak źle jak u mnie?
Ty chyba z tych co dzieciom lizaki zabierali...
 
Last edited:

ewat

Zadomawiam się
To chyba u mnie. 2 razy laweta bo wyskakiwało 10 czy 12 błędów różnych modułów - np silnik, wspomaganie kierownicy, asystenci itp. pierwsza laweta 4 dni po opuszczeniu salonu.
Najpierw padło na akumulator 12 v, ale zaraz to samo. Nie mieli za bardzo pomysłu co to i nawet pisali do fabryki. Ostatecznie wymienili "akumulator pompy ABS". Pomogło i od jesieni auto przejechało już ponad 12 kkm
U mnie nadal nie maja pomysłu, za każdym razem twierdzą, że to wadliwa ładowarka i ją wymieniają, potem jeżdżę 2-3 tygodnie i znowu auto pada. Przez pół roku przejachałam nim 3000km.
 

ewat

Zadomawiam się
Ciekawe czy ktoś w ASO w końcu poszuka przyczyny, a nie wymieni kolejną ładowarkę. Przy zakupie na FV zostaje chyba tylko gwarancja?

@ewat auto zastępcze chociaż dostajesz?
To jest samochód w leasingu na firmę, więc o tyle dobrze, ze dostaję zawsze auto zastępcze. Co zabawne, jako auto zastępcze zazwyczaj dostaję też ID5.
 

ewat

Zadomawiam się
To chyba u mnie. 2 razy laweta bo wyskakiwało 10 czy 12 błędów różnych modułów - np silnik, wspomaganie kierownicy, asystenci itp. pierwsza laweta 4 dni po opuszczeniu salonu.
Najpierw padło na akumulator 12 v, ale zaraz to samo. Nie mieli za bardzo pomysłu co to i nawet pisali do fabryki. Ostatecznie wymienili "akumulator pompy ABS". Pomogło i od jesieni auto przejechało już ponad 12 kkm
Dzięki za to info, podpowiem im w ASO. Gdzie naprawiane było Twoje?
 

ewat

Zadomawiam się
Osobom rozważającym zakup ID polecam przeczytać mój wpis o wielokrotnych awariach nowego auta ID5, które mam od listopada 2024, a które większość czasu spędziło w serwisie ASO we Wrocławiu na Brucknera. Przejachałam nim 3000km. Czterokrotnie auto się zepsuło, nie mają pojęcia jak je naprawić. Odmawiają wymiany auta na inne lub anulowania umowy. Auto właśnie znowu przebywa w ASO WV we Wrocławiu przy ul Brucknera.
 

less

Posiadacz elektryka
Czytałem, imo po prostu felerny egzemplarz. Nasze id.7 po 4 dniach trafiło do ASO na ponad miesiąc z 10 czy 12 błedami. Mieli problem ustalić co to, kontaktowali się nawet z fabryką, ale naprawili i auto jeździ tego czasu (Ca. 12 kkm i 5 miesięcy).
Mimo tych przygód rozważam wymianę prywatnej KIA na drugiego VW id.
PS Może trzeba ASO zł zmienić. We Wrocku chyba jest więcej niż jedno.
 

ewat

Zadomawiam się
Czytałem, imo po prostu felerny egzemplarz. Nasze id.7 po 4 dniach trafiło do ASO na ponad miesiąc z 10 czy 12 błedami. Mieli problem ustalić co to, kontaktowali się nawet z fabryką, ale naprawili i auto jeździ tego czasu (Ca. 12 kkm i 5 miesięcy).
Mimo tych przygód rozważam wymianę prywatnej KIA na drugiego VW id.
PS Może trzeba ASO zł zmienić. We Wrocku chyba jest więcej niż jedno.
 
Top