Co poprawiono.

yarrker

Fachowiec
Ciąg dalszy zamieszania z kamerami w zderzaku.
1) Kamera pojawi się za około 6 miesięcy, w momencie produkcji w Stanach.
2) Pojazdy które były na prezentacji posiadały HW3 i stare kamery. Ale produkcyjne wersje będą je miały HW4 i nowe kamery. Wynika to z tego, że podobno Autopilot + FSD, inaczej nie będą poprawnie działac.
Więcej informacji ma się pojawić w poniedziałek, bo podobno obowiązuje jeszcze embargo.
Wygląda na to że ostro namieszali, i szukają sposobu wyjścia.

Cały świat się zmienia ale Tesla ze swoimi standardami w zamieszaniu NIGDY 😂
 

inter

Pionier e-mobilności
Niby dowód, na istnienie kamery HW4 w nowej tesli 3.
kamery.jpg
 

Pawilon

Zadomawiam się
Jakby ktoś jeszcze nie zauważył to ze strony internetowej obrazki na których było widać przednią kamerkę, zostały zmienione na takie bez niej, czyli raczej nie ma co na to liczyć. Ponadto to super audio będzie miała tylko wersja Long Range.
 

pawlaczynski

Fachowiec
Jakby ktoś jeszcze nie zauważył to ze strony internetowej obrazki na których było widać przednią kamerkę, zostały zmienione na takie bez niej, czyli raczej nie ma co na to liczyć. Ponadto to super audio będzie miała tylko wersja Long Range.
A ekranik z tyłu, ledy wewnątrz i wentylowane fotele? No i może skoro dodali głośników do LR do standard też ma kilka więcej
 

KrzysztofFly

Moderator
Myś
czy ta Tesla ładuje się max 11kW z AC jak poprzednie?
Myślę, że tutaj się nic nie zmieniło, gdyby było inaczej, to na pewno by się tym pochwalili, a byłaby to jednak dosyć istotna zmiana.
 

inter

Pionier e-mobilności
W Chinach jednego dnia sprzedano 30.000 szt.
 

slack

Fachowiec
Z filmu Nylanda:
-bolce kotwiczące drzwi przy progach (zderzenia boczne),
-mikroskopijny schowek przed pasażerem z przodu (podobno teraz więcej miejsca na nogi),
-subwoofer powędrował w okolice belki za klapą bagażnika (teraz dwa mniejsze głośniki zamiast jednego) - więcej miejsca w bagażniku we wnęce po stronie prawej,
-zostało 1 gniazdo USB C w centralnym schowku (były 2), dwa z tyłu jak poprzednio, każde gniazdo ma moc 65W (wcześniej 36W z przodu i 27W z tyłu),
-płyn do spryskiwaczy wlewa się teraz do przodu od frunka,
-wygodny (dłuższy) podłokietnik z tyłu,
-małe światła cofania i pozycyjne z tyłu na zderzaku (te pozycyjne włączają się po otwarciu bagażnika),
-maksymalna głośność audio mniejsza, za to lepszy bas,
-dwa siłowniki elektryczne bagażnika,
-lepsze mikrofony do rozmów,
-lampki do czytania działają na dotyk (nie wciskają się).
W specyfikacji na stronce Tesli znalazłem jeszcze wsparcie dla UWB, powinno być bezpieczniej z garstką telefonów wspierających to, czy bardziej funkcjonalnie - nie wiem.
 
Last edited:
Top