Consigliero ID.3 1st

consigliero

Posiadacz elektryka
Dzisiaj się udało przy okazji podładować w galerii Kazimierz. Obydwa stanowiska wolne, trochę było problemów z prawidłowym wciśnięciem wtyku ale potrzebne było trochę więcej siły i poszło. Stanowisko m- cars w totalnej likwidacji lub przebudowie, może będzie tam komercyjna stacja.
 

Attachments

  • IMG_8194.jpg
    IMG_8194.jpg
    3 MB · Liczba wyświetleń: 8

solik

Pionier e-mobilności
powinienes zalozyc bloga "elektrykiem w miescie" i opisywac realne przezycia posiadacza EV mieszkajacego w bloku.. i to w scislym centrum Krakowa
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Myślę że gdybym mieszkał w bloku, ostatni na Żabińcu, to mogłoby być łatwiej. Tam był garaż podziemny i myślę że organizacja dostępu byłaby prostsza. Założenie było że ładujemy głównie na wsi ale dojazd w zimie zabiera więcej prądu i stąd pomysł. Pierwszy atak zimy i można napisać że znowu zaskoczyła, jeździć trzeba ostrożniej, a założone chlapacze niewiele wniosły
 

Attachments

  • IMG_8234.jpg
    IMG_8234.jpg
    850,1 KB · Liczba wyświetleń: 12
Last edited:

consigliero

Posiadacz elektryka
Powrót na wieś w dniu dzisiejszym, nie wiem z jakiego powodu ale jazda na wieś zużywa mniej energii. Może powodem jest fakt że Wisła płynie do Gdańska a my jedziemy wzdłuż jej nurtu. Styl jazdy podobny, warunki również a zużycie na poziomie 20.1 kwh/100 km bez specjalnych wyrzeczeń. Na miejscu 8% baterii ale dostęp do wtyczki bezproblemowy. Wesołych Świąt i zdrowia życzę.
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Jest pierwsza reakcja na ładowanie z przedłużacza. Wczoraj po skończeniu ładowania nie mogłem wyciągnąć wtyczki . Nie było takiej opcji, dopiero potraktowanie jakimś antyoksydantem pozwoliło na rozłączenie. Wcześniej wyciągnąłem kabel z gniazdka przedłużacza, pomyślałem wtedy że nie trzymał się zbyt mocno i podejrzenie padło na słabe połączenie . Rozebrałem gniazdko i jedna z dziurek przytopiła plastik, całe mocowanie pękło i to mógł być jeden z powodów że dziurki już żyły swoim życiem w obudowie. Urządzenie nie zgłosiło przegrzania i ładowanie się zakończyło normalnie. Ten przedłużacz był używany przez kilka lat ciągany po podwórku za myjką i pewnie to jedno połączenie straciło dobry styk, po fakcie wiem że podczas pracy z myjką wtyczka się grzała. Teraz muszę jednak zrobić porządne gniazdko siłowe
 

Attachments

  • FA7A48ED-3D01-44E7-995A-2DADC0FAB230.jpeg
    FA7A48ED-3D01-44E7-995A-2DADC0FAB230.jpeg
    209,9 KB · Liczba wyświetleń: 20
  • 79FECB83-0C58-4D05-ABA7-8E7C64D82B61.jpeg
    79FECB83-0C58-4D05-ABA7-8E7C64D82B61.jpeg
    234,6 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • 906747C6-91EA-4F7D-BC6F-29C6E310B39F.jpeg
    906747C6-91EA-4F7D-BC6F-29C6E310B39F.jpeg
    258,8 KB · Liczba wyświetleń: 13

planzero

Fachowiec
wygląda jak przypalone wtyczka na greenway Magnolia Wrocław! Ostatnio jak byłem to type2 taki był podtopiony - także nie tylko samoróby mają przypadłości ;)
 

Ferrari95

Zadomawiam się
Mam pytanie do użytkowników ID3. Ile wynoszą koszty przeglądów serwisowych i jak wygląda harmonogram czasowo/kilometrowy ich przeprowadzania?

Obecnie czekam na ID3 dla żony (produkcja planowania na 12 tydzień roku) i zastanawiam się, czy warto wykupywać pakiet przeglądów?
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Auto jest z 22.10.2020 i dwa dni temu pokazywał że serwis za 418 dni
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Ostatnio po zamontowaniu dongla w obd2, czasem coś tam podglądnę i było dla mnie lekkim zaskoczeniem to co zobaczyłem dzisiaj. W tronity wartość procentowa baterii zawsze pokrywała się z tym co prezentowało auto, ale to raczej normalne skoro dane do tronity płynęły z auta. Gdy zobaczyłem przy dojeździe do domu że stan baterii jest 21 % a auto trochę wcześniej wyświetliło ostrzeżenie o niskim stanie baterii, co wskazywałoby że osiągnęła ona 20%. Wcześniej stany naładowania pokazywane w aucie i w ABRP czyli z obd były identyczne. Czy można wyciągnąć wniosek że VW dość zachowawczo traktuje informację o naładowaniu w momencie gdy zbliżamy się do niskiego jej stanu
 

Attachments

  • AA198367-7A51-4BC7-B8E6-9CDDC17FE09B.jpeg
    AA198367-7A51-4BC7-B8E6-9CDDC17FE09B.jpeg
    255,5 KB · Liczba wyświetleń: 11
  • 3424A550-90CA-4F1B-AD93-45973816BEBD.jpg
    3424A550-90CA-4F1B-AD93-45973816BEBD.jpg
    86,8 KB · Liczba wyświetleń: 11

consigliero

Posiadacz elektryka
Samochód nie jest idealny, ale może przez te małe problemy można napisać że ma duszę. W końcu udało się przenieść muzykę z iPod na USB 256 GB i chyba jest problem. Zasadniczo działa ale jestem obecnie przekonany że podłączenie pod USB powoduje problem z GPS. Obserwowałem to już wcześniej i jestem prawie pewien że w tamtych przypadkach telefon był podpięty przez USB . Mogę to naprawiać resetując radio, czy tam tą centralną jednostkę, wszystko się naprawia ale na krótko. Gdy wypiąłem USB to problem nie powrócił. Jest też drugi problem, lampka sufitowa w tylnym rzędzie, żyje własnym życiem, nie mogę rozgryźć jak spowodować aby się wyłączyła i nie próbowała się zaświecić. Nie mam na to żadnego pomysłu a instrukcji oczywiście nie czytałem.
 
Top