Ponieważ w inny wątku debatowaliśmy co pozwoli szybciej przejechać na trasie czy TMY czy Q6 to prosze wrzucajcie swoje dłuższe trasy z ładowaniami. Dowody dowolne - zrzuty google maps, z aplikacji, cokolwiek co przekona innych. Coś jak 1000km robione przez D.Grzyba.
Wątków - co taniej - już była masa
Postaram się potem zrobić z tego tabelkę.
Proponowane trasy:
Pewnie trzeba będzie osobne rankingi zrobić dla SUV i niższych aut.
Tabela:
GDN z centrum ->KRAKÓW (obwodnica przy Skawinie) - 6h, 59
Wątków - co taniej - już była masa
Postaram się potem zrobić z tego tabelkę.
Proponowane trasy:
- Kraków<->Gdańsk
- Jakieś konkretne alpy itp
Pewnie trzeba będzie osobne rankingi zrobić dla SUV i niższych aut.
Tabela:
GDN z centrum ->KRAKÓW (obwodnica przy Skawinie) - 6h, 59
# | Auto | Średnia z ładowaniem km/h | Czas (z ładowaniem) | KM | Lato/zima (opony/temp) | Uwagi | |
Daniel Grzyb 1000km | Y Juniper | 107,7 | 09:17 | 1000 | letnie/11-16 | ||
Nossen-Lindau | TeslaX | 104,6 | 5:37 | 586 | 14 | ||
GDN (centrum)-> KRK (a4/skawina) | Q6 | 100,8 | 5:56 | 598 | Zima, 10-8 | ||
Dobrodzień - Kiztsteinhorn | EV6 GTline 325 KM AWD | 97 | 8:30 | 830 |
Last edited: