Czy dojadę elektrykiem nad morze/w góry/do Chorwacji?

newbe

Posiadacz elektryka
No i nowa ciekawostka.
Mam konto KiaCharge zarejestrowane na Tesle (taki podalem VIN przy rejestracji). Wlasnie na koncie pojawila mi sie mozliwosc dodania IONITY Power za 58,00 zł/miesiąc co daje mozliwosc ladowania na stacjach Ionity za 1,35 PLN / kWh.
I uwaga "Minimalny okres subskrypcji wynosi 12 miesięcy. Subskrypcja kończy się automatycznie po 12 miesiącach i nie jest automatycznie odnawiana. W pozostałych przypadkach abonament kończy się wraz z rozwiązaniem umowy KiaCharge."
View attachment 805
Ale to ile trzeba jeżdzic żeby taki roczny abonament miał sens?
 

newbe

Posiadacz elektryka
Przy spalaniu 18kw na 100 km, to roczny abonament za 700 PLN sie zwroci po 1800km. Oczywiscie nie w Polsce bo Ionity brak
Ale nie w kalkulacji że słupek Ionity stoi nam w garażu i wyłącznie z niego ładujemy.
W rzeczywistości to ja bym może skorzystał z Ionity żeby doładować sobie 15 kWh i dojechać do Ciechocinka jadąc pod 150 km/h z Warszawy zamiast stać na Lotosie Krzyżanów. Reszta, szczególnie poza Polską - SuC.
To znaczy że tylko na prądzie z Ionity trzeba zrobić 1800 km na rok.
 

saprafik

Zadomawiam się
Ale nie w kalkulacji że słupek Ionity stoi nam w garażu i wyłącznie z niego ładujemy.
W rzeczywistości to ja bym może skorzystał z Ionity żeby doładować sobie 15 kWh i dojechać do Ciechocinka jadąc pod 150 km/h z Warszawy zamiast stać na Lotosie Krzyżanów. Reszta, szczególnie poza Polską - SuC.
To znaczy że tylko na prądzie z Ionity trzeba zrobić 1800 km na rok.
Dokladnie tak: Ile na pradzie z Inonity trzeba jechac aby sie zwrocilo.
I teraz mozna to polaczyc z informacja bylego wlasciciela I-Pace, ze wydal 700 na wyjazd do Miedzyzdrojow.
Albo, jak nie masz dostepu do SC i chcesz jechac np do Wloch.
Chodzi i bardziej o to ze ten abonament nie jest juz tylko dla Kii, VW, Porsche czy Hyundaia.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Dokladnie tak: Ile na pradzie z Inonity trzeba jechac aby sie zwrocilo.
I teraz mozna to polaczyc z informacja bylego wlasciciela I-Pace, ze wydal 700 na wyjazd do Miedzyzdrojow.
Albo, jak nie masz dostepu do SC i chcesz jechac np do Wloch.
Chodzi i bardziej o to ze ten abonament nie jest juz tylko dla Kii, VW, Porsche czy Hyundaia.
To masakra, też jest rodzina Mr.EV to oni mieli epicką podróż z UK do Włoch... Jeden z powodów dlaczego zdecydowałem że tylko Tesla...
 

saprafik

Zadomawiam się
Eeeee... Te 700pln to pisał właściciel Tesli, a nie Jaguara.
Sorry, masz racje. Tesli. Problemem wlasciciela Jaguara nie byl koszt ladowania, tylko dostepnosc szybkich (100kw+) ladowarek. Mysle ze abonament Ionity nie jest problemem dla niego.
A nawet dla tego od Tesli, nawet jak otworza Lucmierz, to i tak warto zaplacic 700pln na rok za abonament. Tak na szybko, cztery wizyty w Miedzyzdrojach i sie zwraca.
 

Cav

Pionier e-mobilności
No i nowa ciekawostka.
Mam konto KiaCharge zarejestrowane na Tesle (taki podalem VIN przy rejestracji). Wlasnie na koncie pojawila mi sie mozliwosc dodania IONITY Power za 58,00 zł/miesiąc co daje mozliwosc ladowania na stacjach Ionity za 1,35 PLN / kWh.
Sprawdziłbym to dokładniej.
To oferta tylko dla właściciela Kia, może mailing (lub info w aplikacji) poszedł zbyt szeroko.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Ale czy to nie oznacza, że Ty nie miałeś prawa się zarejestrować, a nie że oni mają obowiązek to sprawdzać?
 
Top