Czy dojadę elektrykiem nad morze/w góry/do Chorwacji?

Cav

Pionier e-mobilności
No właśnie sporo się ich poobniżało.
Ale tylko pod dopłaty, tak jak pisałem, a sami z siebie nic nie spuścili.
Więc rynek nie działa, a dopłaty tak.
Sufit działał, i musi zostać w nowej odsłonie dopłat.
Też tak uważam, ale mógłby zostać lekko podniesiony, aby dać szansę wrzucenia modeli z większymi bateriami niż podstawowe.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Popatrz na to ile kosztował leaf e+ dwa lata temu. A popatrz ile kosztuje teraz. Magia? A może chęć zmieszczenia się w dopłatach? ;)
Nie - po prostu już wszyscy chętni wiedzą, że to auto jest funta kłaków nie warte, niezależnie od pojemności baterii.
Postarzało się strasznie, stąd obniżki cen.
A i tak jest ze 20% za drogie w stosunku do DUŻO LEPSZEJ konkurencji.
 

vwir

Pionier e-mobilności
A cena podstawowej wersji ID.3 jest niska pod dopłaty czy z powodu konkurencji? Cena na e-C4 na poziomie 135tys jest niska z powodu konkurencji czy dopłat? Dokładnie żaden z nich nie łapie się na dopłaty. A jeszcze niedawno cena e-golfa była na poziomie 164tys.
 

Cav

Pionier e-mobilności
A cena podstawowej wersji ID.3 jest niska pod dopłaty czy z powodu konkurencji? Cena na e-C4 na poziomie 135tys jest niska z powodu konkurencji czy dopłat? Jeszcze niedawno cena e-golfa była na poziomie 164tys.
Nie uważam, żeby 136 tys za eC4 to była niska cena, wręcz przeciwnie.
Urosła o 10 tys, to samo dotyczy P-2008.

Id3 Pure jest w takiej cenie jak miał być od początku, i tak - właśnie ze względu na próg dopłat.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ale przecież dopłat nie ma. Więc w jaki sposób VW miałby teraz właśnie robić cokolwiek pod kątem dopłat? Tak mogłeś sobie tłumaczyć obniżki rok temu, ale teraz to chyba trochę pokrętna logika "obniżmy ceny do poziomu dopłat, których nie ma".
 

Wojtas!

Zadomawiam się
Coś mnie ominęło?
Link jakiś?
Proszę bardzo :)

A cena podstawowej wersji ID.3 jest niska pod dopłaty czy z powodu konkurencji? Cena na e-C4 na poziomie 135tys jest niska z powodu konkurencji czy dopłat?
Cena 135 tysięcy nie jest niska. Niska była, kiedy dopłaty wymusiły 125 tysięcy. I spójrz, dopłaty zniknęły, i zaraz cena poszła 10 tysięcy w górę.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Ale to nie jest Pure, tylko Pure Performance po rabacie.
A dopłaty są, tak samo jak były w momencie wejścia eC4 na rynek.
 
Top