Darmowe ładowarki na trasie Kraków Międzyzdroje

Cav

Pionier e-mobilności
Jaką masz baterię?
Jeśli 40 kWh, to po autostradzie możesz z Tychów nie dojechać do Wrocławia.
A nawet jak dojedziesz, to szlag Cię trafi gdy będziesz najwolniejszy na drodze.
Omiń te Tychy i doładuj się po drodze na Greenwayu, tam gdzie będzie faktycznie potrzeba.
Względnie z GW j.w., ale omiń Wrocław i dojedź do Legnicy.
Zwłaszcza że we Wrocławiu do Kauflanda jest z autostrady daleko, a ładowarka zazwyczaj mocno zajęta.

No i to 3 czy 4 ładowanie w ciągu dnia będzie pewnie bardzo wolne.
 
Last edited:

cardy

Nowy na Forum
Jazda jest w nocy z pn/wt. Średnia nam wychodzi 12 tylko nie jeździmy po ekspresowkach i autostradach tylko górkami.
Tylko czy jak zakładam 210-215km na odcinek jest właściwe? Spieszyć się nie zamierzamy bo na którą dotrzemy to nas przyjmą.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Jazda jest w nocy z pn/wy. Średnia nam wychodzi 12 tylko nie jeździmy po ekspresowkach i autostradach tylko górkami.
Tylko czy jak zakładam 210-215km na odcinek jest właściwe? Spieszyć się nie zamierzamy bo na którą dotrzemy to nas przyjmą.
Leafem 210km w trasie ??? No niech sie koledzy wypowiedza, ale jak dla mnie to ladowac musisz sie co 150-180km i zostaw margines na nie dzialanie stacji.
 

cardy

Nowy na Forum
ABRP trochę przesadził z tymi 7 ładowaniami. Jeździmy oszczędnie ale też będzie auto doładowane bo to wyjazd wakacyjny myślę że max 5 etapów wystarczy, nie wykluczam GW po drodze bo z tymi darmowymi różnie może być. Dobrze że o tym Wrocławiu wspomniałeś, miałem początkowo Opole po Tychach.
Może zrobię Tychy- Opole-Legnica
 

vwir

Pionier e-mobilności
Leafem 210km w trasie ??? No niech sie koledzy wypowiedza, ale jak dla mnie to ladowac musisz sie co 150-180km i zostaw margines na nie dzialanie stacji.
Jeśli koledze średnia wychodzi 12 to znaczy, że ma lekką nogę. U mnie w leafie wychodzi średnia 16, ale ja delikatnie nie jeżdżę. Żona może trochę delikatniej, ale też bez przesady. 210km da się zrobić z palcem w bucie, ale przy pełnej baterii (naładowanej do 100%). Czyli tylko pierwszy odcinek. Kolejne ładowania nie będą już do pełna, więc faktycznie bezpieczniej założyć okolice 170km.
 

cardy

Nowy na Forum
Ja planowałem mniej a dłuższych ładowań bo wówczas dzieci nie będą mi się budziły.
Czy przy takim założeniu bardziej będę nagrzewał akumulator? Niż na 10 krótkich etapach.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Jazda jest w nocy z pn/wt. Średnia nam wychodzi 12 tylko nie jeździmy po ekspresowkach i autostradach tylko górkami.
I pewnie znacznie wolniej niż zamierzasz jechać, inaczej i wokół komina zrobiłbyś +50% zużycia.
Zapomnij o takiej średniej.
Będzie dużo bliżej 20 kWh.
 
Top