Dla posiadaczyTM3 z bateriami LFP

MaciejS

Nowy na Forum
Tak pewnie, zainwestuję w jakąś apkę. Zdziwiłem się, bo licząc 7% nawet od 57,5 to wychodzi 4,025 + naładowane 56, to daje już w tym momencie więcej niż 60Wh. Bo zakładam, że z tych 3Wh więcej z ładowarki poszła energia na grzanie baterii i straty, ale może to złe założenie.
 

Michal

Moderator
Możesz też kupić sobie singla OBD2 i one pokazują takie dane - jest o tym na forum trochę - poszukaj OBD2
 

xcszuv

Zadomawiam się
Nie. 0 na wskaźniku nie oznacza prawdziwego 0.
Bjorn zrobił taki test.
Po osiągnięciu 0 na wskaźniku jechał dalej i przejechał kilkadziesiąt kilometrów zanim stanął.

Lepiej tego nie naśladować ;)
Przejechal 56 km na "0" 😀 na LFP 60. kw. Duże różnice w filmach TMY na "0" 16 km a TM3 na "0" 56 km ? Czy coś pokręciłem ?

Filmik tutaj :
 
Last edited:

xcszuv

Zadomawiam się
Cała prawda o bateriach, m.in. o LFP:
O ile dolny zakres 20% będzie mi bardzo łatwo utrzymać to górny mam właśnie ustawiony na 100 % jak w instrukcji TM3 z bateria LFP . Mam zagwostkę a jak wy ładujecie swoje LFP ?
 

Michal

Moderator
O ile dolny zakres 20% będzie mi bardzo łatwo utrzymać to górny mam właśnie ustawiony na 100 % jak w instrukcji TM3 z bateria LFP . Mam zagwostkę a jak wy ładujecie swoje LFP ?
Ile jeszcze będzie pytań o to samo?!
 

xcszuv

Zadomawiam się
Ile jeszcze będzie pytań o to samo?!
fakt sorry mogłem.sobie poszukać
 
Top