To chyba Tesla decyduje jak będzie się odbywać naprawą...Czy ktoś wie w jaki sposób umówić wizytę serwisu mobilnego. W aplikacji pojawia się Serwis w Warszawie i kalendarz do wybrania terminu.
To chyba Tesla decyduje jak będzie się odbywać naprawą...Czy ktoś wie w jaki sposób umówić wizytę serwisu mobilnego. W aplikacji pojawia się Serwis w Warszawie i kalendarz do wybrania terminu.
oficjalnie pandemia i nie ma mobilnego a jak się umówisz dostajesz maila że jednak przyjedzie mobilny, a przynajmniej tak jest jak masz blisko do warszawy. jak dalej to gorzej bo mobilny nie będzie miał gdzie przenocowaćCzy ktoś wie w jaki sposób umówić wizytę serwisu mobilnego. W aplikacji pojawia się Serwis w Warszawie i kalendarz do wybrania terminu.
W aplikacji wymiarem dogodne dla mnie miejsce i termin. Następnie mam informację, że miejscem naprawy jest Serwis w Warszawie i w sumie to rozumiem, tylko wybierając dowolne miejsce w Polsce otrzymuję taką informację.To chyba Tesla decyduje jak będzie się odbywać naprawą...
Bardzo fajnie, tylko, że ja także muszę spać, tak samo jak oni, z tą różnica, że oni są w delegacji i mogą zanocować w hotelu, a ja nie Poza tym w zeszłym tygodniu Tesla sprzedała mi uszkodzone auto, mając zapewne tego świadomość bo w alertach na głównym ekranie jak wół stoi błąd CP_a051 "Gniazdo ładowania może się nie otworzyć po naciśnięciu" i teraz muszę dymać ponad 200 km w jedną i 200 km w drugą tylko dlatego, że standardy sprzedawcy i zarazem producenta stoją na takim, a nie innym poziomie. Dlatego zapytałem o serwis mobilny. Wolę poczekać nawet kilka miesięcy niż robić bezsensowne wycieczki po Polsceoficjalnie pandemia i nie ma mobilnego a jak się umówisz dostajesz maila że jednak przyjedzie mobilny, a przynajmniej tak jest jak masz blisko do warszawy. jak dalej to gorzej bo mobilny nie będzie miał gdzie przenocować
Dzięki, tak zamierzam zrobić. W opisie usterki spróbuję poprosić o takie załatwienie sprawy. Zobaczymy co z tego wyjdzie.umów się na dowolną datę, dostaniesz od nich maila, odpisz na maila ze swoimi wątpliwościami
DziękiZ tego co wiem to działa tak ze sam umawiasz wizytę, później dzwoni ktoś z serwisu Tesli i jeżeli podejmie decyzje ze naprawa nadaje się do serwisu mobilnego to ustala z tobą datę.
Mam ten Sam blad co Ty, ale jeszcze nigdy mialem problemu z otwarciem portu ladowania.Bardzo fajnie, tylko, że ja także muszę spać, tak samo jak oni, z tą różnica, że oni są w delegacji i mogą zanocować w hotelu, a ja nie Poza tym w zeszłym tygodniu Tesla sprzedała mi uszkodzone auto, mając zapewne tego świadomość bo w alertach na głównym ekranie jak wół stoi błąd CP_a051 "Gniazdo ładowania może się nie otworzyć po naciśnięciu" i teraz muszę dymać ponad 200 km w jedną i 200 km w drugą tylko dlatego, że standardy sprzedawcy i zarazem producenta stoją na takim, a nie innym poziomie. Dlatego zapytałem o serwis mobilny. Wolę poczekać nawet kilka miesięcy niż robić bezsensowne wycieczki po Polsce View attachment 366