Dla tych co odbierają TM3 (i nie tylko) - checklista

danielm

Pionier e-mobilności
Czy ktoś wie w jaki sposób umówić wizytę serwisu mobilnego. W aplikacji pojawia się Serwis w Warszawie i kalendarz do wybrania terminu.
oficjalnie pandemia i nie ma mobilnego a jak się umówisz dostajesz maila że jednak przyjedzie mobilny, a przynajmniej tak jest jak masz blisko do warszawy. jak dalej to gorzej bo mobilny nie będzie miał gdzie przenocować
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
To chyba Tesla decyduje jak będzie się odbywać naprawą...
W aplikacji wymiarem dogodne dla mnie miejsce i termin. Następnie mam informację, że miejscem naprawy jest Serwis w Warszawie i w sumie to rozumiem, tylko wybierając dowolne miejsce w Polsce otrzymuję taką informację.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
oficjalnie pandemia i nie ma mobilnego a jak się umówisz dostajesz maila że jednak przyjedzie mobilny, a przynajmniej tak jest jak masz blisko do warszawy. jak dalej to gorzej bo mobilny nie będzie miał gdzie przenocować
Bardzo fajnie, tylko, że ja także muszę spać, tak samo jak oni, z tą różnica, że oni są w delegacji i mogą zanocować w hotelu, a ja nie :) Poza tym w zeszłym tygodniu Tesla sprzedała mi uszkodzone auto, mając zapewne tego świadomość bo w alertach na głównym ekranie jak wół stoi błąd CP_a051 "Gniazdo ładowania może się nie otworzyć po naciśnięciu" i teraz muszę dymać ponad 200 km w jedną i 200 km w drugą tylko dlatego, że standardy sprzedawcy i zarazem producenta stoją na takim, a nie innym poziomie. Dlatego zapytałem o serwis mobilny. Wolę poczekać nawet kilka miesięcy niż robić bezsensowne wycieczki po Polsce :)
IMG_5717D.jpeg
 

Lsk

Zadomawiam się
Bardzo fajnie, tylko, że ja także muszę spać, tak samo jak oni, z tą różnica, że oni są w delegacji i mogą zanocować w hotelu, a ja nie :) Poza tym w zeszłym tygodniu Tesla sprzedała mi uszkodzone auto, mając zapewne tego świadomość bo w alertach na głównym ekranie jak wół stoi błąd CP_a051 "Gniazdo ładowania może się nie otworzyć po naciśnięciu" i teraz muszę dymać ponad 200 km w jedną i 200 km w drugą tylko dlatego, że standardy sprzedawcy i zarazem producenta stoją na takim, a nie innym poziomie. Dlatego zapytałem o serwis mobilny. Wolę poczekać nawet kilka miesięcy niż robić bezsensowne wycieczki po Polsce :)View attachment 366
Mam ten Sam blad co Ty, ale jeszcze nigdy mialem problemu z otwarciem portu ladowania.
 
Top