PanKalafior
Zadomawiam się
Póki co dostałem informację, że nie ma zbieżności na obu osiachKoniecznie daj znać jak była fabrycznie ustawiona zbieżność![]()
Póki co dostałem informację, że nie ma zbieżności na obu osiachKoniecznie daj znać jak była fabrycznie ustawiona zbieżność![]()
No wreszcie ! GratulacjeMoja 3 LR RWD odebrana. Piękny dzień, piękna pora dnia.
Zasięg przy 100% 571 km.
Opony Michelina. Jeszcze nigdy nie jeździłem na nich w deszczu, dlatego się nimi jaram, bo lubię tę markę. Mam jednak nadzieję, że dam na nich radę.
Czy czuć lepsze osiągi niż od RWD? Raczej nie, za to jest cicho, także przy przyśpieszaniu. Wydaje mi się też, że zawieszenie lepiej wybiera niż w testowych highlandach rwd zarówno w wakacje, jak i zimą. Lepiej też działał tempomat.
Nie mogę się doczekać, kiedy ceramika wyschnie. View attachment 25646
A sporo narzeka, że Hankooki cięzko wywaźyć.Dodaję dwa wydruki:
1. Raport z regulacji zbieżności
2. Raport z wyważania opon Hankook FlexClimate ION IL01 z testem drogowym
Pierwotne pomiary nie były idealne ;-)
A tutaj short z operacji zbieżność:Dodaję dwa wydruki:
1. Raport z regulacji zbieżności
2. Raport z wyważania opon Hankook FlexClimate ION IL01 z testem drogowym
Pierwotne pomiary nie były idealne ;-)
Ustawienie kątu kierownicy, jest w ustawieniach serwisowych Tesli.A tutaj short z operacji zbieżność:
Jakie zrobiłeś docelowo ustawienia na każdej z osi?A tutaj short z operacji zbieżność:
Są kilka postów wyżej: https://forum.elektrowoz.pl/threads/dostawy-i-kw-2025-roku.8078/post-222832Jakie zrobiłeś docelowo ustawienia na każdej z osi?
Tesla zaleca wykonywane geometrii po obciążeniu przednich foteli 60kg każdy.Są kilka postów wyżej: https://forum.elektrowoz.pl/threads/dostawy-i-kw-2025-roku.8078/post-222832