Dostawy I kw. 2025 roku

krzyss

Pionier e-mobilności
Moja 3 LR RWD odebrana. Piękny dzień, piękna pora dnia.
Zasięg przy 100% 571 km.
Opony Michelina. Jeszcze nigdy nie jeździłem na nich w deszczu, dlatego się nimi jaram, bo lubię tę markę. Mam jednak nadzieję, że dam na nich radę.

Czy czuć lepsze osiągi niż od RWD? Raczej nie, za to jest cicho, także przy przyśpieszaniu. Wydaje mi się też, że zawieszenie lepiej wybiera niż w testowych highlandach rwd zarówno w wakacje, jak i zimą. Lepiej też działał tempomat.

Nie mogę się doczekać, kiedy ceramika wyschnie. View attachment 25646
No wreszcie ! Gratulacje :)
I zdazyli przez 15 marca ;) odpuscisz im te 700zl obracania twoimi pieniedzmi ? 🤪
 

inter

Pionier e-mobilności
Dodaję dwa wydruki:
1. Raport z regulacji zbieżności
2. Raport z wyważania opon Hankook FlexClimate ION IL01 z testem drogowym

Pierwotne pomiary nie były idealne ;-)
A sporo narzeka, że Hankooki cięzko wywaźyć.
 

inter

Pionier e-mobilności
A tutaj short z operacji zbieżność:
Ustawienie kątu kierownicy, jest w ustawieniach serwisowych Tesli.
Bo widzę przyrząd umieszczony na kierownicy.
 

tokwi

Pionier e-mobilności
Ja nie jestem przekonany do takich ustawień. Kąta pochylenia prawie nie zmienili, a zbieżność wg mnie spieprzyli, bo zawsze mi mówiono że tylne koła powinny mieć lekko ujemną zbieżność, a przednie lekko dodatnią.

Ale może niech się koledzy z toru wypowiedzą, jak najlepiej w Tesli?
 
Top