Halczyn

Zadomawiam się
Niedawno zblizajac sie do pierwszego gwarancyjnego serwisu zauwazylem, ze auto klekocze podczas skretow. Majac w pamięci niedawna wymianę przegubów w drugim spalinowym aucie przy ok 85k przebiegu doskonale znalem ten dźwięk. Pojechałem do citroena, poprosiłem o sprawdzenie halasu sugerując odrazu co jest winowajca. Minely 2 h, podchodzi do mnie gosc z hali serwisowej i mowi, ze nic tam nie ma do naprawy, a problem najpewniej sobie wymyslilem, wiec zaproponowalem przejazdzke podczas, ktorej pokaze o co chodzi. Po 300m przyznal mi racje, wrocilismy do salonu. Poszedlem podpisac papiery, wspominalem o tym, ze nie spieszy mi sie z naprawa , niech zamowia czesci i zadzwonia to sie umowimy. No sie umowilismy- serwis dokonal przesmarowania przegubow co oczywiscie nie pomoglo i teraz czekam na umowienie sie na naprawe wlasciwa. Zastanawiam sie jak w aucie za 160k przeguby wytrzymują 10k. Mial ktos z Szanownych uzytkownikow podobne przygody?
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
E-C4 nie ma porażającej mocy, skąd ten problem? Wysoki moment pewnie robi swoje ale 10k km to stanowczo za mało.
 

p0li

Pionier e-mobilności
noooo - wreszcie sie cos zepsulo - bo do tej pory to nudy byly - juz sie dzis rano zastanawialem czy zeby rozruszac troche forum citroena nie zaczac pisac o doborze zapachu do kabiny o_O

ale wracajac do tematu - mam 37000 nakulane i zadnych problemow z przegubami - moze dlatego ze nie jezdze na ustawieniu sport i nie dre opon przy kazdym ruszaniu

moze miales pecha i ddostales auto wyprodukowane w poniedzialek?
 

Halczyn

Zadomawiam się
Ciężko stwierdzić w jaki dzień, ale może rzeczywiście mialem pecha.

Nawet gdybym robił tak jak piszesz to 70-90k powinny wytrzymac
 

vwir

Pionier e-mobilności
Przeguby głównie dostają w kość przy skręconych kołach. Więc nie musisz drzeć opony przy każdym ruszaniu - wystarczy częste dynamiczne ruszanie przy mocno skręconych kołach. Albo najnormalnie w świecie trafiła Ci się wadliwa sztuka, wymienią i po temacie. Nie dramatyzowałbym.
 

Halczyn

Zadomawiam się
Tematu nie zalozylem w kategori dramatu, a podzieleniem sie wynikami dotychczasowego uzytkowania
 

vwir

Pionier e-mobilności
Zastanawiam sie jak w aucie za 160k przeguby wytrzymują 10k.
To jest dramatyzowanie, albo jak wolisz - generalizowanie. Jednostkowy przypadek jak najbardziej może się zdarzyć. Jeśli po wymianie na nowe znowu wytrzymają tylko 10k, to można się zacząc zastanawiać.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Tak naprawdę to poza teslą reszta społeczności jest praktycznie martwa, jednostkowe sztuki.

Problem pojawił się na gwarancji, wymienią i zobaczysz czy po kolejnych przebiegach znów się pojawi.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Tak naprawdę to poza teslą reszta społeczności jest praktycznie martwa, jednostkowe sztuki.
martwa bo oczym tu pisac jak nic sie nie psuje? o chyba tylko o doborze zapachu do kabiny ;)
 
Top