Elon Piżmo oszalał. Co teraz z zakupem Tesli? Poczekać, bojkotowa, kupować mimo wszystko czy nic nie robić?

Michal

Moderator
Ja jeszcze słyszałem, że jak kupisz model po 2023 roku, to fujara się kurczy. Dlatego najlepiej stare, bo u mnie rośnie (może na starość) :)
 

umcus

Pionier e-mobilności
No pewnie. Ale to będzie wymagało gwałtownego przebudowania firmy. Musi przestać się opierać na kulcie Muska (jest w tym wątku sporo przykładów, jaki on jest silny), a skoncentrować na technologii.
Jasne jest jedno. Jak każdy, widzisz to, co chcesz widzieć. Ignorujesz wszystko, co nie pasuje do twojej tezy. Ba, uzurpujesz sobie prawo do decydowania co jest dobre dla firmy i jak definiować postęp. No i na tym w sumie można zakończyć dyskusję, bo ciężko dyskutować z człowiekiem przekonanym o własnej nieomylności ;)
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Ja jeszcze słyszałem, że jak kupisz model po 2023 roku, to fujara się kurczy. Dlatego najlepiej stare, bo u mnie rośnie (może na starość) :)
Fujara ultradźwiękowa vs fujara vision, eh 😅😅
 

Bronek

Pionier e-mobilności

macinowa

Posiadacz elektryka
A muskowi skończyły się obecnie pomysły albo wdraża je za wolno. Gdzie te przełomowe 4680?
Jak narazie to mała produkcja, niska wydajność i tyle.
4680, roadster, liftingi itp. to są tematy bez znaczenia.
Podstawowym powodem dla którego tesla jest warta 4 razy tyle co 2. na świecie Toyota jest FSD.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
4680, roadster, liftingi itp. to są tematy bez znaczenia.
Podstawowym powodem dla którego tesla jest warta 4 razy tyle co 2. na świecie Toyota jest FSD.
Gupie ludzie :)
Ale juz za dwa tygodnie…
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
4680, roadster, liftingi itp. to są tematy bez znaczenia.
Podstawowym powodem dla którego tesla jest warta 4 razy tyle co 2. na świecie Toyota jest FSD.
Którego wdrażanie zajmuje już parę ładnych lat, tysiąc obietnic później i pięć generacji aut do przodu.

Dodatkowo, wartość toyoty jest urealniona, a FSD to narazie bańka. Może się(kiedyś lol) udać lub pęknie głośno.

Narazie w europie FSD brak, mamy obietnice od kilku lat i bańka dalej rośnie.
 

Michal

Moderator
Dodatkowo, wartość toyoty jest urealniona
Ja bym powiedział, że Toyota to też bańka. Jeśli rzeczywiście Hyundai ma już solid state, to pozamiatane, bo toyota ma zawsze za 10 lat...
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Ja bym powiedział, że Toyota to też bańka. Jeśli rzeczywiście Hyundai ma już solid state, to pozamiatane, bo toyota ma zawsze za 10 lat...
Czas pokaże co sie stanie z Toyota. Narazie ma sie dobrze, hybrydy ida jak ciepłe bułki.

Nie rozumiem tylko, dlaczego tesla zatrzymała się w rozwoju baterii, lepsze rozwiązania komercyjne już są, nawet sprawdzone przez inne marki.
 
Top