EV3 podstawowa wersja - pierwsze wrażenia z użytkowania

Ev3

Pionier e-mobilności
najwieksza wada dla mnie w wersji podstawowej jest brak skladanych lusterek, niepelne ledy (kierunkowskazy z tylu sa na zarowie), brak przyciemnianych szyb z tylu oraz po 3h jazdy fotel kierowcy daje o sobie znac (brak regulacji ledzwi),
I to był jeden z powodów powód, dla którego NIE kupiłem ev3.
Ioniq miał to w standardzie, w kazdej wersji chyba, a wersja ev3 z tym koniecznym elementem była dużo droższa, nawet od Ioniqa AWD.

Główny powód to jednak mikry prześwit, zbyt mały na miasto i w ogóle nie pasujący do takiego niby-crossovera.

Ogólnie - to auto musiałoby kosztować z 50 tys mniej, żeby się nim zainteresować.
dziwny system keyless - trzeba nacisnac klamke w okreslonym miejscu zamiast po prostu dotknac
Zgadza się - normalny przycisk , jak w poprzednich modelach, był duuuuużo lepszy.
I zwykłe klamki też.
W Ioniqu mam ten sam bezsens.
Ale to nie system keyless, tylko głupie klamki właśnie w wersji bez automatycznego wysuwu
 

PabloPN

Posiadacz elektryka
I to był jeden z powodów powód, dla którego NIE kupiłem ev3.
Ioniq miał to w standardzie, w kazdej wersji chyba, a wersja ev3 z tym koniecznym elementem była dużo droższa, nawet od Ioniqa AWD.

Główny powód to jednak mikry prześwit, zbyt mały na miasto i w ogóle nie pasujący do takiego niby-crossovera.

Ogólnie - to auto musiałoby kosztować z 50 tys mniej, żeby się nim zainteresować.

Zgadza się - normalny przycisk , jak w poprzednich modelach, był duuuuużo lepszy.
I zwykłe klamki też.
W Ioniqu mam ten sam bezsens.
Ale to nie system keyless, tylko głupie klamki właśnie w wersji bez automatycznego wysuwu
W podstawowe wersji... dlatego warto dokupić jakiś pakiet lub wybrać wersję z lepszym wyposażeniem... aktualnie mam ev3 i jestem mega zadowolony... mam ciemne szyby z tyłu i składane automatycznie lusterka... a jak podejde do samochodu to automatycznie się otwiera i wysuwają się automatycznie klamki... po prostu chodzi o dobranie auta i wyposażenia do swoich potrzeb... lub zachcianek... przed zakupem porównywałem cenę i wyposażenie z Ioniqiem i przynajmniej tam gdzie sprawdzałem wypadało to na korzyść ev3... wszystko zależy też gdzie i w jakim okresie się to sprawdza...
A co do samego prześwitu... nie wiem w jakim mieście mieszkasz ale jak do tej pory we wszystkich miastach jakie odwiedziłem prześwit w ev3 był wystarczający 😅... więc pisząc że jest zbyt mały na miasto lekko chyba przesadziłeś...🤣😜
 

Ev3

Pionier e-mobilności
W podstawowe wersji... dlatego warto dokupić jakiś pakiet lub wybrać wersję z lepszym wyposażeniem...
Ale trzeba ostrożnie, żeby nie dostać przymusowo kukułczego jaja, w postaci zbędnego stolika w miejsce potrzebnego schowka w podłokietniku...
W niższych wersjach jest schowek.
A co do samego prześwitu... nie wiem w jakim mieście mieszkasz ale jak do tej pory we wszystkich miastach jakie odwiedziłem prześwit w ev3 był wystarczający 😅... więc pisząc że jest zbyt mały na miasto lekko chyba przesadziłeś...🤣😜
Przyjedź do Poznania, to pokażę Ci przynajmniej jedną uliczkę którą nie przejedziesz.
A śpiący policjanci na niej są porysowani na potęgę.
 

PabloPN

Posiadacz elektryka
Ale trzeba ostrożnie, żeby nie dostać przymusowo kukułczego jaja, w postaci zbędnego stolika w miejsce potrzebnego schowka w podłokietniku...
W niższych wersjach jest schowek.

Przyjedź do Poznania, to pokażę Ci przynajmniej jedną uliczkę którą nie przejedziesz.
A śpiący policjanci na niej są porysowani na potęgę.
tak jakby mieszkam w Poznaniu 🙃 a dokładniej to pod Poznaniem ale w Poznaniu pracuje więc bywam codziennie... napisz co to za ulica której nie przejade to aż dziś tam pojade... powiem więcej... u mnie na ulicy jest 7 śpiących policjantów... ot taki bubel budowlany powstał i żeby go ratować musieli położyć pospiesznie garby na ulicy... i nie mam problemu z przejazdem przez nie... a jeden był tak wysoki i stromy i krótki że musieli go później poprawiać i też nie miałem problemu... ciekaw jestem też jak na tej Twojej ulicy radzą sobie inne pojazdy o zdecydowanie mniejszym prześwicie czyli właściwie wszystkie sedany, chyba większość hatchbacków i na pewno wszystkie małe miejskie auta...
i tak dla samego testu chętnie się na Twoją ulicę przejadę...
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
tak jakby mieszkam w Poznaniu 🙃 a dokładniej to pod Poznaniem ale w Poznaniu pracuje więc bywam codziennie... napisz co to za ulica której nie przejade to aż dziś tam pojade...
Łącznik między orlenem na Krzywoustego i Ostrowską.
powiem więcej... u mnie na ulicy jest 7 śpiących policjantów... ot taki bubel budowlany powstał i żeby go ratować musieli położyć pospiesznie garby na ulicy... i nie mam problemu z przejazdem przez nie...
A ile osób na pokładzie?
a jeden był tak wysoki i stromy i krótki że musieli go później poprawiać
No to tych w/w nie poprawili, a pewnie nawet specjalnie są ultra wysokie.
i też nie miałem problemu... ciekaw jestem też jak na tej Twojej ulicy radzą sobie inne pojazdy o zdecydowanie mniejszym prześwicie czyli właściwie wszystkie sedany, chyba większość hatchbacków i na pewno wszystkie małe miejskie auta...
Nie korzystają zapewne.
 

PabloPN

Posiadacz elektryka
Nie, ten jest jeszcze w miarę ok, następne są gorsze.
Ceed nie dawał rady....
Przejechałem tą ulicą... generalnie są tam dwa progi... przyznam że faktycznie dość spore... ale bez problemu nad nimi przejechałem... są faktycznie poprzecierane ale jak tam chwilę postałem to przejechała tamtędy toyota corolla i opel astra... i też nie widziałem żeby mielli problem...
Sama uliczka to jak się okazuje jest to droga prywatna i nie widzę powodu żeby przez te progi:
a) rezygnować z zakupu całkiem fajnego samochodu
b) tamtędy jeździć (rozumiem skrót przez orlen jednak na około to wcale tak dużo wiecej nie jest)
Nie wiem z jaką prędkością zaatakowałeś te przejazdy ceedem że nie dawał rady ale ja podjechałem do nich tak jak do większości takich progów i zawieszenia nie przetarłem... zatrzymałem się też pośrodku progu i do podłogi a jego najwyższym punktem było dokładnie 4 palce a więc mało ale daleko jeszcze do przetarcia...
Wrzucam filmik z przejazdu:

 

solik

Pionier e-mobilności
sie dziwie, w Krakowie tez sa drogi trzeciej kategorii w EV3 a nawet 3 lata TM3 dzielnie sobie radzila i to z kraweznikami

nawet na mojej wsi gdzie momentami asfaltu nie ma i sa muldy po traktorach EV3 niczym nie zawadzalo
 

Najnowsze dyskusje

Top