EVSE 1 i 3 fazowe

p0li

Pionier e-mobilności
wrzucilem kilka znajdek do pierwszego posta zeby nie szukac po calym watku
 

elveh

Posiadacz elektryka
Zakupiłem za $324 z wysyłką z EU. W 5 dni była kurierem.
View attachment 2047
View attachment 2048
View attachment 2049
Ładowałem na razie tylko raz z jednej lokalizacji. Pokazywało w samochodzie 10 kW więc nie wiem jeszcze czy ten 1 kW gubi EVSE czy sieć zasilanie w tym miejscu. Z tego co pamiętam oryginalna 11kW Tesli też lądowała tam mniejszą mocą.
Taki drobny smaczek... znak CE naniesiony na obudowę nie oznacza naszego europejskiego CE, tylko jest to tzw. "China Export" - różnica to odległość między literami C i E... http://dziabusz.blogspot.com/2013/11/uwaga-na-faszywe-certyfikaty-ce-china.html

Oczywiście nie oznacza to że produkt jest niebezpieczny albo słaby, ale raczej nikt nie deklaruje jego zgodności z normami. Najczęstsze niezgodności to obszar EMC - zakłóceń elektromagnetycznych które mogą pojawiać się w efekcie niepoprawnego projektu układu zasilającego - bo przecież samo to urządzenie też musi siebie zasilić. Inne ewentualne problemy to tzw. clearance - czyli odległość między torami prądowymi na PCB przy płytce projektowanej na tor AC 3-Fazowy i spore prądy - to po to by wytrzymać również przepięcia.
 

turez

Zadomawiam się
A czy któreś z przenośnych trzyfazowych 11 kw z regulacją amperów ma opcję załączania i monitoringu poprzez aplikację? Czyli musi mieć wifi. Widzę że nrgkick ale jego cena jest dla mnie za wysoka.
Znalazłem cosik takiego

Ale nie znalazłem go w polskiej dystrybucji. Ktoś coś wie?
 

p0li

Pionier e-mobilności
A czy któreś z przenośnych trzyfazowych 11 kw z regulacją amperów ma opcję załączania i monitoringu poprzez aplikację? Czyli musi mieć wifi. Widzę że nrgkick ale jego cena jest dla mnie za wysoka.
Znalazłem cosik takiego

Ale nie znalazłem go w polskiej dystrybucji. Ktoś coś wie?
mamy starsza wersje w pracy - zapytam sie gdzie kupowali
 

Alex

Fachowiec
A czy któreś z przenośnych trzyfazowych 11 kw z regulacją amperów ma opcję załączania i monitoringu poprzez aplikację? Czyli musi mieć wifi. Widzę że nrgkick ale jego cena jest dla mnie za wysoka.
A czy takie urządzenie nie jest ułomne w stosunku do tego co oferują ustawienia samochodu i jego aplikacji?
W Tesli przy ładowaniu AC mam podawany aktualny prąd ładowania i napięcie oraz poziom do którego chce naładować.
Podczas niedawnego testu Fiata 500e, w menu ładowania miał on również możliwość ograniczenia prądu ładowania. Niestety aplikacji nie dane mi było sprawdzić.
Z tego co oglądałem to w przenośnym EVSE można wybrać ustawienia prądu ładowania PRZED wpięciem wtyczki do samochodu.
Rozumiem że stacje ładowania AC mają takie możliwości monitoringu dla większej kontroli kto się ładuje.
 

turez

Zadomawiam się
Jak najbardziej może to być wtórna funkcja względem aplikacji samochodu. Samochodu jeszcze nie mam a będzie to prawdopodobnie kia ev6 albo Ionic5. Nie wiem jakie mają opcje zarządzania ładowaniem AC. Ale jeśli by miały takie funkcje jak ograniczenie amperazu z poziomu aplikacji lub z menu systemu to by było wystarczające.
Znalazlem tego khons z wifi na.allegro. jedna oferta poniżej 3 tysięcy, ale ktoś sprzedaje jedną sztukę. Nie widzę żadnej oficjalnej dystrybucji akurat tego modelu.
 

Alex

Fachowiec
Jak najbardziej może to być wtórna funkcja względem aplikacji samochodu. Samochodu jeszcze nie mam a będzie to prawdopodobnie kia ev6 albo Ionic5. Nie wiem jakie mają opcje zarządzania ładowaniem AC. Ale jeśli by miały takie funkcje jak ograniczenie amperazu z poziomu aplikacji lub z menu systemu to by było wystarczające.
Znalazlem tego khons z wifi na.allegro. jedna oferta poniżej 3 tysięcy, ale ktoś sprzedaje jedną sztukę. Nie widzę żadnej oficjalnej dystrybucji akurat tego modelu.
Takie filmy znalazłem o aplikacji Bluelink dla nich. Mam nadzieję, że pomogą.
 
Top