Fala uszkodzeń bagażnika

Bronek

Pionier e-mobilności
Jeżdżę caly czas na AP i raczej nie szarpie no lekko sie spóźnia tylko z ruszaniem. Ustawienie normalne i odległość od poprzedzajacego na 4. Nieco za daleko ale ok. Może chill by złagodził ?
Cos przypuszczam, ze w Tesli brak jest powtarzalność, serie, daty, itp i z wykonania i działania sie "rozjeżdzają". Bo jak to wytłumaczyć, że u mnie bylo inaczej z FSD, lakierem i itd...
Wygląda to tak, początkowy okres syfu, potem poprawa, potem masówka i teraz znowuż syf
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Problem bywał chyba też przed siłownikami eletrycznymi?
Jak pisałem , czasem tłukę klapą z trzy razy. Po zakupie ocierała spawem lampy, to potraktowałem tygodniowe auto kąntowką po tej lampie i chyba to ja ją rozszczelniłem? Niepotrzebnie...
Dlatego m.in nie dałem założyć elektrycznych siłowników, bo pewnie by nie daly rady domknąć?
Czyli klapa z tą klapą :).
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Plynnosc jazdy autopilota ??? Jezdziles w korku takim gdzie auta staja i ruszaja ponownie ?
moja zzarpie i gwaltownie hamuje… absolutnie nie nazwal bym tego plynna jazda.
moja szarpie tylko wtedy, gdy próbuję coś korygować, np. dojeżdżać bliżej do samochodu przede mną
Jeśli pozwolę Tesli samej jechać w korku, jest płynnie.
(HW3, FSD)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
moja szarpie tylko wtedy, gdy próbuję coś korygować, np. dojeżdżać bliżej do samochodu przede mną
Jeśli pozwolę Tesli samej jechać w korku, jest płynnie.
(HW3, FSD)
Normalka "wali hamulcem jak młotem" aby uniknąć zderzenia
 

krzyss

Pionier e-mobilności
moja szarpie tylko wtedy, gdy próbuję coś korygować, np. dojeżdżać bliżej do samochodu przede mną
Jeśli pozwolę Tesli samej jechać w korku, jest płynnie.
(HW3, FSD)
Tez mam hw3 i zupelnie nie jest to plynna jazda. Taka gdzie auta staja i ruszaja to jest wieczne ruszanie za wolno i gwaltowne hamowanie tak ze glowa kiwa.
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Z jednej strony, u mnie z lewej (po stronie kierowcy i aktuatora.
Moim zdaniem to wynika z oszczędności konstrukcyjnej - że dali tylko jeden aktuator i cała konstrukcja ma inny rozkład sił, a zawiasy na to nie są gotowe.
Moze to troche glupie porownanie, ale mam meble kuchenne z szafkami otwieranymi do gory i tam gdzie mam zamontowany tylko jeden silownik dzieje sie dokladnie co w Twoim aucie. Co jakis czas moge to podregulowac, ale konczy sie tym, ze drzwiczki krzywo chodzą, potem ocierają, a na koniec w ogole niszczą zawias. W TM3 dodatkowo klapa jest ciezka (nie jest aluminiowa), wiec jest jeszcze gorzej.
 
Top